zaterdag 25 mei 2013

Naam voor Teddybeer en Give Away

Hij is eindelijk af, mijn vergeten Teddybeer.
Na jaren onafgemaakt op de bodem van een handwerkmand gelegen te hebben.
 

Het is een old-look jongens beertje geworden, zijn hemdje heb ik gebreid van oude uitgehaalde wol en heeft oude linnenknoopjes .


Nu heeft het beertje alleen nog een naam nodig.
En daar wil ik een leuke Give Away aan verbinden.


Dit boek wil ik weggeven. 
"De Knuffels" is een gebruikt boek uit 1980 , het staat vol met prachtige foto's en verhalen van oude teddyberen en hun eigenaren.
Een geweldig boek om te hebben,maar vooral om de aandoenlijke verhalen te lezen.

De spelregels:
Verzin een leuke naam voor de beer, en laat dat in een berichtje achter.
De naam moet een onzijdige of jongensnaam zijn.
Alle namen komen in  "de hoge hoed" en ik trek daar één uit.
De winnaar stuur ik het boek toe en de beer krijgt de naam die de winnaar heeft bedacht.
De winnaar is een volger van mijn blog.
Ben je ( nog) geen volger, dan ben je natuurlijk van harte welkom :)
Een linkje op je blog zou ik leuk vinden.
Ik maak de winnaar op 15 Juni bekend .

Succes,
Liefs, Antoinette




31 opmerkingen:

  1. Antoinette, wat is het weer een schoonheid geworden en dat vestje van uitgehaalde wol, suuuuuper, ik ga voor de naam Theodore,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Antoinette, hier wordt druk geroepen, bollo, bruintje, He het is een robijn beertje (van de reclame)... maar een echte leuke naam... tja... we komen uit op: Boris. (van Nijntje) dus die mag in de hoge hoed!!
    Succes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi geworden!!!! Echt een plaatje.
    Ik laat de give away aan me voorbij gaan, heb weinig met beren.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt mooi geworden!!
    En kwa namen tja, ik zit zelf te denken aan baloe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww wat is hij mooi geworden !!!
    Ik vind hem een Jonathan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel mooi oud geworden Antoinette en als ik hem zo zie dan dan vind ik dat de Jip hem niet zou mis staan.
    Ik ga je linken.

    Fijn wekend, groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het wer een lieverdje geworden!! Gaaf Antoinette!!

    Ik zou graag ook mee willen doen met je give-away.

    Ik had gedacht aan de naam BERO!!

    Groetjes Monique Beckers.

    [Ik heb net een Google-account en me aangemeld bij je blog...........maar zo te zien werkt het niet???
    Daarom maar even anoniem.]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique, bij mijn volgers sta je als Monique Beckers, dus dat zit goed :)

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Dankje voor het linken, de naam Jip had ik begrepen

      Verwijderen
  9. geweldig is deze beer geworden
    ik dact aan de naam 'Mister bear '

    groetjes
    karen
    (haakende kaatje)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke namen komen er al voor bij, SUPER :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind "Joep" wel leuk! Vernoemd naar "Joepie", de troetelnaam van mijn kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is super geworden! Erg gaaf!

    Ik vind de naam Brammetje wel goed bij hem passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel klassiek: Brommetje ook al oogt hij superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay Antoinette,

    Wat een ontzettend lief berenkind heb
    je gemaakt!
    En wat stoer dat je dit berenkind dat
    toch hebt afgemaakt na een lange tijd.

    Ik zou heel graag met deze Give Away mee
    willen doen...en zal zeker een link op mijn
    blog zetten.
    Ook ben ik volger van jou toffe blog geworden.

    Ja Antoinette, en dan een naam voor jouw
    mooie berenkind....nog even denken hoor...
    ja ik weet het..WILBUR...!

    Ik wil je heel veel plezier wensen met deze
    Give Away!

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi beer is het geworden. Ik vind Bink wel een mooie naam voor je beer. En leuk dat je bij volger bent geworden welkom. Ik ben bij jou ook volger geworden en doe graag mee aan je give away. groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joep vind ik een leuke naam. Staat er al tussen zie ik, maar dat geeft toch niet? 2 stemmen voor Joep! :-)
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, 2 x dezelfde naam maakt niet uit.
      Ik loot toch op de personen die meedoen.
      Dankje voor het linkje op je blog.

      Verwijderen
  17. Wat een prachtige beer en ik vind Camiel een leuke naam en doe heel graag mee aan je give-away ! en ik ben volger geworden van je mooie blog ! Ik wens je nog een leuk weekend toe !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden Grietje, welkom :)

      Verwijderen
  18. Wat een super mooie beer. Ik ben wat betreft namen verzinnen echt een softie. En vind zelf boris de beer erg leuk! Maar goed. Super mooie blog. Ik ga je volgen. Ben zelf pas geleden met bloggen. En vind alles super.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Cynthia, welkom op mijn blog.
      Ik kom snel op jouw blog langs :)

      Verwijderen
  19. Ik zou hem Leon noemen. De beer heeft jarenlang onderin de mand gelegen en mag een stoere naam dragen. Ik vind hem superieur geworden zo met dat " vintage" ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor mij zou de beer Bafiel gerust mogen noemen. Dat was de naam van de stokoude teddybeer van mijn grootmoeder. Ik heb Bafiel alleen gekend als een versleten, smoezelige beer met een "brom" in zijn buik als je hem omdraaide. Maar mijn grootmoeder sprak met glanzende ogen en vol berenliefde over haar geliefde beer Bafiel, waardoor Bafiel dan ook voor mij een te koesteren beer werd....
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kaliq is een leuke naam voor deze beer. Kaliq betekent namelijk creatief, en zonder jouw creatieve gaven zou de beer nooit geworden zijn die hij nu is...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och ik ben te laat zie ik terwijl ik gek ben op beren, Ik zou hem Yokie noemen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Jokie, beer was net een lootje aan't trekken.
      Volgende keer beter.

      De uitslag volgt zo meteen.

      Verwijderen
  23. En, wat is de uitslag geworden? Ik bedenk zelf een naam voor mn reuze teddybeer, en ik vond Jip en Joep wel heel leuk. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette