maandag 20 mei 2013

Update Vergeten Teddybeer

Vandaag heb ik de armen en benen aan het lijf van de beer gezet en opgevuld met houtwol.
Tjonge wat een troep geeft dat, de stofzuiger moest er aan te pas komen.
Maar nu begint ie toch al op een beertje te lijken.
Omdat ik er een old-look beertje van wil maken, ben ik nu bezig zijn vachtje uit te dunnen, zodat hij een versleten uitstraling krijgt.
Voor vandaag vind ik het mooi geweest, ik voel m'n vingers niet meer met al dat gepluk.
Ik ben er nog steeds niet achter of het meer op een jongen of op een meisje lijkt, wat vinden jullie ?
Liefs, Antoinette



25 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ik vind t op een meisje lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die ziet er goed uit!
    en ik ben het met Ipie eens, ik vind het ook op een meisje lijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!!!!
    Ik vind het een onzijdig beertje. Moet een geslacht hebben dan?
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of het nu een jongetjes beer of een meisjes beer is maakt niet uit, tis een schatje. Het is gelukt zie ik aan de zijkant met de plaatjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is gelukt met de plaatjes aan de zijkant.
      Bedankt voor je hulp :)
      Alleen begrijp ik niet hoe het kan dat ze niet allemaal even groot zijn, moet nog even uitzoeken of ik dat beter krijg.

      Verwijderen
    2. zie mail die ik je heb gestuurd :-) succes

      Verwijderen
  5. Twee x meisje, 2 x onzijdig.

    Ja, het beertje "moet" en geslacht hebben.
    Al mijn beertjes zijn gekleed en hebben een geslacht en een naam.
    Ik heb een zwak voor namen, misschien al gemerkt bij mijn ami's.
    Zonder naam is het in mijn ogen niet af.
    Eén van mijn vele afwijkingen :s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje ! Ik vind het echt een jongensbeer hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje. Ik vind het ook meer een jongensbeer. Hihi het wordt er zo niet makkelijker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahhaha nee het word er niet makkelijker op.
    Nu zijn de jongens in de meerderheid.
    Ik moet eerlijk toegeven dat een jongen ook mijn eerste gedachte was,maar dan slaat de twijfel weer toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oke hak ik de knoop door dit wordt een jongetjes beer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een jongen, een jongen!!! dat vind ik ook Arina. :)
    Dus Antoinette... nu nog een naam! hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oké, ik ben over de streep, het word een jongen :)
    Maar nu idd nog een naam, volgende dilemma ( O,wat ben ik erg)
    Dus kom maar op met die namen...........liefst een Engelse naam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieve beertjes...ben benieuwd hoe hij aan gekleed gaat worden.
    ik wil ook volger worden maar hij doet het even niet..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beertje krijgt niet te veel kleertjes aan, ik vind het leuk als ze iets aan hebben,maar hoeft niet van top tot teen.

      Leuk dat je volger wil worden.
      Blijkbaar is er een storing ?! Ik wilde net iets pinnen , maar die deed het ook al niet.

      Verwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jeetje je bent wel aan het dubben he over geslacht en nu weer over naam, maar ook hier kan ik mee helpen

    Juist omdat je zo zit te duppen over geslacht en naam vind ik Dubi wel leuk

    Ook vind ik Arty erg leuk wat ook nog betekend nobel en sterk, nou dat heeft hij inmiddels wel bewezen door zich kranig en nobel te houden in een plastic zak omdat je hem bent vergeten
    :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben een zeur, ik weet het :$
      Ik denk dat al mijn beren dan wel Dubi kunnen heten, want ik zit altijd over van alles te dubben.
      Arty is wel leuk, maar ik weet wat leukers.
      Als de beer straks klaar is, plaats ik een foto en kan iedereen die dat wil een naam bedenken, ik verbind er dan een leuke Give Away aan :)

      Verwijderen
  15. Oh goshie,wat een scheetje! Hij ziet er heel happy uit,nu hij (uhu "hij") in elkaar steekt. Volgens mij zou een strikje hem wel heel leuk staan ;)
    Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een strikje was ook mijn idee, dus de strikjes liggen klaar.
      Nu nog even kijken welke hem het mooiste staat.
      Maar ik ben met die beer nog wel even bezig, het oud maken kost veel tijd.

      Verwijderen
  16. Een jongen was ook mijn eerste gedachte en dat is 't ook geworden zie ik. :-) Hij kijkt alsof hij het niet erg vindt dat je even bent gestopt met plukken! ;-) Voor een naam zal ik mijn dochter eens even vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was idd heel blij dat ik gestopt was met plukken.
      Vanavond heb ik hem helaas weer moeten pijnigen, maar ik heb zijn tranen gedroogd en hem een lekker potje honing gegeven ;)
      Hij begint nu al redelijk old-look te lijken.
      Hopelijk is hij in 't weekend klaar, dan plaats ik een nieuwe foto.

      Verwijderen
  17. ja ik denk ook dat het een jongetje is.Jij maak ook hele mooie dingen hoor ik heb ook een paar haakpatrontjes van jou vind ze zo lief.Ben gelijk maar volger van je geworden je hebt zo'n mooi blog.

    Fijn weekend.
    Groetjes corina♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Corina :)
      Je hebt er ook een volger bij.

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette