dinsdag 14 mei 2013

Vergeten Teddybeer

Ach jeetje, kijk nou eens wat ik vond in mijn * onafgemaakteprojectjesmand*
Een onafgemaakte vergeten Teddybeer, stamt nog uit de tijd dat ik veel mohair beren maakte.
Vind het toch wel zielig dat ik deze zo verwaarloosd en vergeten ben .
Ik kan me nog herinneren dat ik er een oud uitziende beer van wilde maken, nouwwwwwwww..........das bijna gelukt, als ie daar nog wat langer in gezeten had.
Voor nu mag ie eruit :) en hoop dat ik binnenkort toch eens verder ga aan dit vergeten beertje.
Liefs, Antoinette


10 opmerkingen:

  1. ach hoe kan je zo'n lieverd nu vergeten :-(
    Hoop gauw te kunnen bewonderen hoe je het hebt goed gemaakt met deze vergeten beer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agos.....
    En hij heeft nog wel zo'n schattig koppie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepie! Helemaal passend bij jouw creaties. Die verdient het wel om afgemaakt te worden, toch? Ben benieuwd of dit lieve beertje toch nog één geheel gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief snoetje, die moet je afmaken hoor.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik ga deze toch echt afmaken.Dat heeft ie toch wel verdiend
    Z'n armen en benen zitten er nog niet aan en zijn lijf is nog leeg.
    Wil hem als ie in elkaar zit toch een oud uiterlijk gaan geven.
    Word vervolgt dus :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Snel afmaken hihi, heeft ie wel verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, hij (of zij?) kijkt ook een beetje treurig vanuit die zak! Wat leuk dat je ook een blog begonnen bent, Antoinette. Ik was al een tijd niet meer op met ami-forum geweest (ben de laatste tijd compleet opgeslokt door het bloggen...), maar kwam vandaag weer eens langs.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Marijke , jij bent het ! Wat leuk :))
      Ik wilde al een tijdje bloggen,maar omdat ik een ramp ben met zo'n dingen kwam het er steeds niet van.
      Nu dus de stoute schoen aangetrokken en gewoon begonnen.
      Het kost idd veel tijd,maar jeetje........het is zó leuk .
      Ik heb jou ook toegevoegd .
      Of het beertje een hij of zij is, weet ik ook nog niet. Kijken hoe ie uitvalt als ie klaar is.
      Liefs

      Verwijderen
  8. Ach wat schattig! Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haal die kleine schat eens heel snel uit die zak, hij is veel te lief om hem daar zo hulpeloos is te laten zitten,moet je dat snuitje zien,echt heel zielig hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette