dinsdag 25 juni 2013

Hi, I am Lucas

Dit beertje kwam ik tegen op het blog van Tamara en werd op slag verliefd op die blik.
Dus meteen patroontje gekocht bij TinyAmigurumi en een bol garen aangevallen met mijn haaknaald.
Dit is hem geworden, en Lucas mocht vandaag fotomodel zijn.


Ik wilde er eerst nog een meisje van maken, maar nee...........het is toch écht een jongen.
Misschien nog een keer een roze maken :)


Lucas wil vast wel een vriendinnetje erbij.
Het is een leuk patroon, en ik ben tevreden over het resultaat.

Liefs, Antoinette


28 opmerkingen:

  1. such a lovely teddy. what sizes does it have?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Julia :)
      Lucas is sitting without the ears 16 cm tall and standing 22 cm

      Verwijderen
  2. Ahhh wat een schatje, dat koppie, die oogjes, blik... zwijmel...
    En ook echt heel mooi gehaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi lucas ik vind je.......lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en die oogjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er echt zo mooi uit, dat strikje past er goed bij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje hij is zo superlief,ik denk dat ie in het roze ook mooi wordt.
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO, wat een schattig beertje...super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooi beertje, die moet ik een keer voor mijn zoon maken.
    Voor mijn eigen Lucas, ja ook met een c.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een schatje,heel mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gemaakt zeg, hij heeft inderdaad een blik om verliefd op te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie beer, mag je trots op zijn!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoes weer. Mooi patroontje ook. En je foto's maken hem ook nog schattiger. Met een roze strik en een lichter kleur bruin... heb je vast een leuk vriendinnetje... succes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje is Lucas zeg. Die wil inderdaad vast een vriendinnetje. Ik ben beniewd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief beertje. Ja, echt een jongetjesbeer. Krijgt hij ook een vriendinnetje?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverd is het! Hij heeft er vast geen bezwaar tegen als je die bol nog een keer aanvalt en een vriendinnetje voor hem maakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een knapperd ! Mooi hoor

    Groetjes
    Diane

    http://creadivablog.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige beer!
    Leuk dat je nu ook een blog hebt! Ik ken je wel van hyves, fb, Amigurumi haken en natuurlijk van je wereldberoemde patronen, maar had je blog nog niet ontdekt. Dankjewel voor je reacties op mijn blog, ik ga jou nu ook volgen :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Angélique dat je volger bent geworden, welkom op mijn blog :)
      Ben pas kort aant bloggen, was in het begin één duister vlak voor mij,maar leer iedere dag weer wat bij.
      Dankjewel voor je compliment, zou 't "wereldberoemd" ?! Zal toch niet hé !
      Op hyves ben ik zelf niet, misschien dwalen daar creaties van me rond,maar ik heb geen hyves.
      FB, ik ga je even zoeken daar.
      Jij ook een fijn weekend .

      Verwijderen
  18. Hij is prachtig! Die oogjes!
    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Eindelijk je blog gevonden!
    Bedankt voor je lieve berichtjes elke keer weer op mijn blog.
    Ik vind dat je geweldige dingen maakt ♥♥♥♥
    Volger erbij! Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn blog Haakjuffie, leuk dat je volger bent geworden :)
      Dankjewel voor je compliment.
      Ik laat graag een berichtje achter op je blog, het is zo'n leuk gezellig blog en ik geniet van je mooie foto's.
      Jij ook een fijn weekend :o)

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette