maandag 15 juli 2013

Mini Portemonneetjes & Give-Away

De portemonnee verslaving heeft hevig toegeslagen.
Deze keer kleintjes gemaakt, voor aan je sleutelbos of tas en handig voor een 50 eurocent muntje(s) in te doen voor je boodschappen wagentje.
Of handig voor wat kleingeld, zodat je altijd wat geld bij de hand hebt, en niet zoals ik altijd zonder sta :s
Het beugeltje is maar 4 cm. breed.
Gehaakt zijn ze met Catania Fine en haaknaald 2.
Behalve de roze, die heb ik met Katia Mississippi gehaakt, ik had nog een bolletje liggen en wilde het uitproberen.
Kan dus ook heel goed met Mississippi gehaakt worden, maar ik had alleen maar de roze en vond deze een beetje te duur om veel kleurtjes bij te kopen.




Maar nu !
Jeetje, ik heb al 94 volgers !
Wat ben ik daar blij mee :D :D
Wie had dat gedacht toen ik aarzelend begon te bloggen ? Ik zeker niet !
Dussssssss...............een dankjewel aan mijn volgers ♥♥♥
En...............Tijd voor een feestje :)
Een Give-Away  lijkt me daarom leuk en ik ga 5 van deze portemonneetjes weggeven.

De spelregels :
Lid zijn of worden van mijn blog.
Laat een berichtje achter op dit logje dat je mee wil doen.
Een linkje op je blog stel ik op prijs,maar voel je niet verplicht.

De uitslag is op 28 Juli, dan trek ik 5 namen uit alle deelnemers.
Voor de buitenlandse volgers: ik verzend ook naar het buitenland.

Succes :D
Liefs, Antoinette


99 opmerkingen:

  1. Hallo Antoinette bij deze heb je 95 volgers.
    En ik doe graag mee met je gave away.
    gr Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho leuk! Ik doe ook heeel graag mee. Op naar de honderd!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee met je give away!
    En volger ben ik al.
    Veel succes verder!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaa, ik doe heel graag mee!
    Morgen plaats ik een linkje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Antoinette, leuk zo'n klein portemonneetje ik doe graag mee.
    Ik volg je via bloglovin en via het forum. Ook nog bedankt voor je reacties op mijn eigen blog.
    groetjes lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ik doe graag mee, je weet maar nooit of ik zo'n mooi portemennetje ga winnen. Ik weet niet of dat mag maar mijn voorkeur heeft de aquagroen :-).
    Mijn blog heet handmade bij Arina, maar dat wist je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga ook een gokje wagen. Volger ben ik inmiddels van je en ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen. De portemonneetjes zien er stuk voor stuk weer schitterend uit.
    Dus er is er één van harte welkom hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat schattig zo klein,heb net een pakketje klaar gelegd voor de vakantie om een portemonnee te haken ..maar zo klein heb ik nog niet eerder gezien. Doe graag mee.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOO...die zijn superschattig, wat leuk
    Ik ga ook een gokje wagen en doe graag mee...

    Liefs Klaske Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En nu staat de stand op 96. Zo'n leuke give away kun je natuurlijk niet laten lopen, dus bij deze waag ik een gokje. Ook ik ben nog niet zo lang aan het bloggen en ben blij met elke volger die er bij komt.

    Ik zal een link plaatsen op mijn (onze) blog.

    groet,

    Anita
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg, al zoveel volgers!
    En ook deze portemonneetjes zijn super schattig!
    Ik doe graag mee!
    'k Heb een linkje staan hoor.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give-awat, Ik wil ook heel graag meedoen! Het lijkt me ontzettend leuk om zo'n schattig portemonneetje te winnen :)
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

    Lieve groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, deze portemonneetjes vind ik super gaaf! Daar wil ik wel heel graag aan meedoen! Natuurlijk zet ik een link op mijn blog en dan ga ik heel hard duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke portemonneetjes, die lijken me heel handig.
    Ik doe dus graag mee.
    Gauw een link op mijn blog zetten en dan maar duimen dat ik ga winnen.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooohhhhh wauw! Die zijn echt lief!
    Gokje wagen kan dus echt geen kwaad!
    Groetjes Scraffy
    www.byscraffy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk , die kleine portemonneetjes, ik wil graag een grotere portemonee maken, het staat op mijn lijstje van dingen die ik nog wil maken, alleen de lijst is best lang:)
    Ik volg je al en ik doe graag mee met de give-away, veel succes met je blog en ik wens je nog veel meer volgers toe.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn die kleintjes leuk en inderdaad heel handig voor kleingeld. Ik doe ook graag een gokje wagen met je give away. Ik zet morgen een linkje op ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, ik doe graag mee, ben ook pas begonnen met mijn blog, ik zet ook een link op mijn blog.
    enne.... succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke portemonneetje. Doe graag mee. Er is een link geplaatst
    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh dit zijn mooie portemonneetjes !! En het beugeltje is maar 4 cm.. wat een gepriegel ! Een geduldwerkje !
    Mercikes voor je berichtje en om me te volgen :)
    Ik doe graag mee met je give-away en zal een link plaatsen.
    Fijne dag verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik heb er ook net 1 gemaakt, maar van stof en veel veel groter ! Deze zijn ook erg plezant en dus doe ik graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Antoinette, ik wil erg graag medoen, maar kan absoluut geen link plaatsen op mijn site, misschien kan jij mij helpen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerrie,
      Het plaatsen van een linkje is niet verplicht, maar ik zal je even een mailtje sturen
      Liefs, Antoinette

      Verwijderen
  25. I just found your blog via Annamarie's Haakblog. Love the flower cats, love your coin purse, love your patterns! Delighted to be a new follower.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze zijn wel heel leuk...doe graag mee aan je give away!!
    Zal linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe kom je hier nou op, wat origineel !! Nooit eerder gezien en beugeltjes zo klein ook niet. Ik vind ze helemaal super leuk en mooi. En nog handig ook. Natuurlijk doe ik mee, leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een geweldig blog heb je en wat een superschattige give away!!

    Ik doe mee en ben natuurlijk gelijk volger geworden!

    Keep up the good work! :D

    Liefs Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatjes zijn het. Een grote heb ik al wel gemaakt, zulke kleine heb ik nog niet eerder gezien. Erg leuk.

    Ook ik doe graag mee, kom na mijn vakantie wel spieken of ik 1 van de gelukkigen ben.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje, je gaat hard Antoinet!!

    Super leuk, die kleine portemonneetjes, echt heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, ik waag graag een kansje! Ik heb zulke kleine portemonneetjes (wat een naar woord) nog niet voorbij zien komen, wel al heel veel in het groot. Ik volg je via BlogLovin, telt dat ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WOW....super cute ....ik wil zeker meedoen om zo 'n schattig portemonneetje te winnen en ben dan ook dadelijk volger geworden.
    Verder wens ik je nog veel succes met deze leuke blog.

    Groetjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Whoww wat véél reakties al :D
    Een welkom voor alle nieuwe nieuwe volgers, superblij ben ik daarmee en inmiddels al de 100 voorbij :D
    Nooit kunnen denken dat mijn portemonneetjes (idd een naar woord) zo in de smaak zouden vallen !
    Want geloof het of niet,maar ik twijfel altijd aan m'n eigen werk :s

    Natuurlijk telt het volgen via Bloglovin ook, al moet ik toegeven dat ik daar helemaal niks van snap...van Bloglovin.
    Dus als ik daar rare dingen doe........jullie zijn gewaarschuwd :p

    Liefs, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben net begonnen er ook een te haken, maar dan in gewone afmetingen. Wat zijn die kleine beursjes lief en schattig.
    Proficiat met de vele volgers, je hebt het dan ook dik verdiend! Wat een mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Antoinette,

    Wat een superleuke potemoneetjes, mijn dochter vindt de roze helemaal geweldig. Ik doe graag mee met de give away.

    Groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat is dat nou voor een vraag wat je ermee zou doen, pronken natuurlijk en dat er wat in kan is maar een KLEINE ( lees potomoneetje ) bijkomstigheid. Ik vind het een super give waar en ik ga bijndeze een poging wagen ;-)
    Ga zondoorstoofd met de leuke dingen die je maakt.
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zat me er net aan te vergapen (ben namelijk dol op alles wat klein is:-) en toen ik omlaag scrolde las ik dat je er een paar weg gaat geven...joepie, natuurlijk doe ik mee..héél graag zelfs, wat een snoeperdjes!! Ik ga een linkje plaatsen! Je bent inmiddels al over de 100 volgers en dat gaan er nog veel meer worden denk ik met zo'n leuke Give Away:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ze zijn allemaal zo mooi!! Ik dan ook heel graag mee met je give away
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kan ik er ook eentje van je kopen? Een give-away winnen is me nl. nog nooit gelukt.

    Groeten,

    Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet win je er een, je weet maar nooit welke namen er straks uitrollen :)
      Maar het is misschien een leuk idee om de de mini portemonneetjes straks te koop aan te bieden.

      Verwijderen
  40. partecipo volentieri e incrocio le dita:)Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. WAUW ... wat een leuke Give-Away .... Ik vind de portemonneetjes super schattig, en zeker zo handig dat je hem aan je sleutelbos kan hangen. Wat een idee zeg!!!

    Graag doe ik dan ook mee!
    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heey meis,

    Wat een toffe portemonneetjes heb je gemaakt...
    en dan zo ieniemienie klein!
    Wat heb je deze toch ontzettend schattig gemaakt!
    En ook zo handig voor een 50 eurocent muntje..super hoor..

    En wat gaat het snel met jouw volgers..tjeetje, wat leuk voor je
    meid, maar het is niet zo vreemd, je hebt een super tof blog..

    Jemig en alweer een Give away...dat is geweldig zeg..
    en wat heb je een reacties gekregen..en terecht!

    Liefs van
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh wat een mooi portemoneetje. Ik wil er graag een winnen voor mijn dochter Julia. Ze is 28 juli jarig en wordt dan 13 jaar. Een leuk kadootje.
    Brechtje van Wijk

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hartstikke leuk die minibeursjes. Ik ga je volgen en doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik meld me aan als volger nr. 109 :-) Heb zelf ook last van een portemonneetjes-verslaving, maar zo'n mini heb ik nog nooit gezien! Zou leuk zijn om er eentje te winnen bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een schattige portemonneetjes. Ze zien er nog leuker uit dan de grote portemonnees.
    En wat lief dat je er vijf gaat weggeven.
    Wie wil er niet een winnen? Ik in ieder geval wel. Dus ik waag een kansje.
    Op mijn blog heb ik natuurlijk een link geplaatst naar jouw leuke blog.

    Fijne dag verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ze zijn hartstikke leuk en volgen doe ik je al en ik het lijkt me geweldig om deze mini`s te winnen!
    groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zo leuk die portemoneetjes !!!!
    Zo lief en schattig , ik wil er eeeennnn !!!!!

    Ik doe mee, en ben volger geworden van je blog :-)
    Ik hoop dat ik win :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben volger geworden van je blog, je maak leuke dingetjes zeg!
    Leuke portemoneetjes, ga proberen er op vakantie 1 te maken.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  50. linkje is nu geplaatst,. sorry dat het zo lang duurde...
    Ik doe zoo graag mee, want Mascotte en Tutti willen heel graag zo'n mini portemonnee winnen hoor. De dames zien zichzelf al helemaal hip zijn ermee.
    Mijn duimen draaien. xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ik doe momenteel wel niet zo geheel veel om mijn blog................maar dit kan ik niet aan mijn neus voor bij laten gaan
    ff gesjeckt of ik lid was......wel via bloglovin maar dus niet zichtbaar..shame on me ik heb het gelijk goed gemaakt en sta er nu bij ( me een ander profiel )...wat gossie moppie wat is dit gaaf zeg/.....ik waag graag een kans,...enkel de uitslag datum ben ik er niet......maar als ik terug kom kijk ik alles na

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik ben een nieuwe volger.... en helemaal weg van je portemonneetjes... zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ben net lid gewworden want ik vindt je portomoneetjes heel erg gaaf en zou een mooi verjaardag kado zijn. [24 juli jarig] ik heb de rest nog niet eens boeken ga ik nu doen. Super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Antoinette, wat gaat dat hard he? Ik zit ook al op 84. En ben iets langer dan jou bezig (sept 2012). Maar ik weet wat je voelt. Het is zo leuk als die lezers. Dat motiveert wel om te blijven bloggen, toch?
    Je blog is ook zo leuk om te lezen. Dus volger blijf ik wel.
    Succes met haken en weer leuk die portemonneetjes...
    cu

    BeantwoordenVerwijderen
  55. En dit is 115! Ik ga je zeker volgen en waag een kansje voor een beursje.Je hebt een hele leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  56. En 116 ;-)
    Ik zag je blog voorbij komen, meteen ben ik volger geworden. Wat een leuke dingen maak je!
    Ik wil graag mee doen met je give away. De portomoneetjes zien er niet alleen schattig uit maar lijkt me ook super handig. inplaats van overal weer 50 cent vandaan te toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw wat te gek die portemonneetjes, idd een erg lastig woord, al schreef ik het in 1 keer goed, niets voor mijn puur toeval!
    Ik doe heeeeel graag mee met je give-away. Ga vanmiddag een linkje plaatsen op mijn blog.
    En als ik niet win, wil ik heel graag weten of ik er 1 kan kopen of waar je die klipjes (sluitingen) vandaan haalt, dit is zo waar ik al heel lang naar opzoek ben namelijk.
    Ben je natuurlijk ook gaan volgen, je hebt een super leuk blog!

    Groetjes, Hurms
    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oh wat zijn ze leuk die portemonnetjes.
    ik zal even een link plaatsen en volger ben ik ook geworden.
    diaan72.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Natuurlijk ga ik ook mee doen met je give away al is de kans klein zo'n schattig portemonneetje te winnen gezien het aantal reacties. Maar wie niet waagt wie niet wint.
    Link geplaatst, volger was ik al dus ik voldoet aan alle eisen, hahahaha.

    Goed weekend.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een schattige portemonneetjes! Ik doe dan graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik volg je al heellang ,doe graag meermet deze scattige give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ben deze week volger geworden, heb zelf geen site, ik hoop dat ikzelf ook zo"n beursje kan gaan haken......( denk steeds dat het te moeilijk is ) wel gek van mij ben toch eigenlijk iemand die toch wel vlug wat aanpakt.....hahahahaha groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe mee! Dat linkje komt in orde.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wat leuk he dat er zoveel mensen jouw werk zo leuk vinden en jou willen volgen, ik ook!!!
    Dat beursje is te gek!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik kom hier via via en wat een mooie dingen maak jij! Ik ben je meteen gaan volgen en zal morgen een link op mijn blog plaatsen. Ik doe heel graag mee, want wat zijn ze schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Antoinette,

    Ik vind het beursje ontzettend leuk, heb wel de grote gemaakt, maar deze zijn schattig.
    Doe graag mee aan je give away.
    veel succes met je blog.

    eveline van eefies knutselarij

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Antoinette,

    wat een enorme schatjes! Ik doe graag mee met je give away. Ik kwam per ongeluk op je site terecht e ben gelijk blijven hangen. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hallo. Ik volg je sinds vandaag via bloglovin en zou graag kans maken op het portemonneetje.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een superleuke blog, zoekend naar haakpatroontjes kwam ik hierop. Ik ga zo proberen een uiltje te haken. ;-)

    Groetjes Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een geweldige portomoneetjes zijn dat zeg! Ik zou er best graag eentje winnen!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Super leuke give away! Ik doe hier graag aan mee ! Groetjes van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo Antoinette,

    ik doe graag mee met je give away!
    volger ben ik via bloglovin'

    groetjes
    Annemiek Westra

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Antoinette, op zoek naar een handleiding hoe ik zo'n beugeltje kan bevestigen aan mijn haakwerk (heb er een zonder gaatjes!!??) kwam ik op je blog terecht. Wat een supergrappige kleine portemoneetjes! Ik wil er heel graag voor meeloten en zet ook een linkje op mijn (handwerk)blog. http://debonestaak.blogspot.nl/
    hartelijke groet, Marieke Boon

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo Antoinette,

    Ik wil ook graag meeloten voor zo'n leuk portemonneetje. Ik heb net een lappenpop voor mijn dochter gemaakt, en ik denk dat het portemonneetje daar een fantastische accessoire voor is.
    Groetjes,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat zijn ze super schattig!! Ik doe graag mee...
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ik doe ook graag mee en als ik win gaat het portemoneetje naar men kleine meisje in afrika, die zal daar zeker heel blij mee zijn

    ik word volger kan helaas zelf geen linken plaatsen (moet het echt dringend gaan leren)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh wat een schattige ieniemienie portemonneetjes. Inderdaad handig voor een winkelwagenmuntje. Die ben ik namelijk constant kwijt als ik hem nodig heb.

    Op de valreep wil ik graag meedoen aan je give away.
    Ik zet nog even een linkje op mijn blog.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een lieve portemonneetjes!! Daar doe ik graag voor mee!

    Ben net volger bij je geworden en zal morgen een linkje bij mij plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Leuk, leuk, ik doe graag mee, heb helaas geen blog maar maar wordt zeker volger!
    .groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ik heb mezelf lid gemaakt van uw blog, doe graag mee met de giveaway, toffe geldbeugeltjes, goed ideetje om te maken en cadeau te geven
    groetjes
    Micheline
    kruissteekmieke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Tuurlijk wie wil dit nu niet winnen !!!We doen mee
    Toch alvast bedankt
    Alles is even leuk en mooi,weet niet wat eerst te proberen
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Deze zijn te schattig, ik waag met plezier mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. I love it, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Heel leuk, juist voor mijn dochter, die wordt 1 aug 9 jaar. Ik doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    follower: sabo eva
    I like blue.
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik zag jouw onderzettertjes bij Annemarie's haakblog, kwam op je blog en ben je gelijk gaan volgen. En ja natuurlijk zou ik heel graag zo'n superportonneetje winnen, wat zijn ze leuk!!
    Groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  87. En ik was overtuigd dat ik gereageerd had, maar nee, bij het nakijken bleek het niet zo. Dus rap dit berichtje voor je morgen de winnaar trekt. Ik doe dus mééééééééé voor zo'n heerlijk schattig portemonneetje ;)
    Linkje zal niet lukken wegens geen eigen blog.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  88. sono davvero belli spero di essere estratta. COMPLIMENTI!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een schatjes! Ik kom graag in aanmerking en natuurlijk ben ik meteen volger geworden. Ik haak pas sinds kort, maar heb al een tijdje een blog voor kaartjes en doosjes, en nu ook een haakblog! Mocht ik niet bij 1 van de gelukkige horen zou ik dit patroontje graag van je willen krijgen of kopen. Ik vind het een super leuk cadeautje, ook voor als een kleine meid geld vraagt voor haar verjaardag. Een briefje klein opvouwen en leuk in folie inpakken. Super!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een schattige portemonnee'tjes. Ik loot dus graag mee voor een van deze snoepies!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette