dinsdag 30 juli 2013

Missy gaat even uitwaaien

 

Vandaag ga ik nog even uitwaaien, voordat we een nieuwe hittegolf krijgen.
Want daar kan ik echt niet tegen.............puf puf, mijn baasje houd trouwens ook niet van dat warme weer.
Ben echt een hond van de baas hé :)


Heeeeee niet kijken hoor, ik moet eerst even een plasje plegen !


Oh kijkkkkkkkkkkk een bietenveld, dat word dolle pret.


Zien jullie me staan, helemaal daarachter ?
Ik ga zo een sprintje trekken !


 Daar ga ik al................in een groen groen groen groen knolle knolle land..........jippieeeeeeeeeeeeeeeee ................daar liep een Settertje....tralalalalaaaaaaa


Ik ga weer terug naar de baas.
Die moet ik altijd goed in de gaten houden hoor, voor je het weet loopt ze weg !


Héhé hijg hijg....................


Daar ben ik alweer :)


Daar krijg je dorst van, maar dit is een plasje van niks.


Hier een iets groter plasje ontdekt, maar niet eens groot genoeg om even in te gaan liggen.


Zowwwwwwwwwww seg, dat heeft gesmaakt :D


Kijk eens hoe groot mijn tong is !
En daar geef ik altijd ongevraagd lekkere likjes mee ;)

Daaaaaaaaaaaaaaaag , tot de volgende keer.

Poot en ongevraagde lik van,
Missy 
   

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk een Setter, die zie je niet zoveel :-)
    Onze honden (7..) houden ook niet van die hitte en voor mij hoeft het ook niet. Vrijdag gaat het meer dan 30 C worden, zeggen ze, maar een hittegolf ? In het weekend alweer buien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig maar, dan word het een kort golfje ;)

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's van je meisje weer.
    Een heerlijk ding is het toch ook.
    En tja... hitte... is ook niks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd zeg.........jammer voor Missy en baasje dat het vanaf morgen weer heeeeeeel heet gaat worden, vervelend als je daar niet goed tegen kan. Groot gelijk om het er nu even van te nemen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat van een hond. Lekker als ze zou kunnen rennen. Geniet er nog maar even van want als we het moeten geloven is het zo weer heel warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hond en een heerlijk verhaal! :-)
    Jammer genoeg ben ik er allergisch voor, mijn meiden zouden ook maar al te graag één willen. Nou ja, dan maar konijnen (en die zouden ze nu ook niet meer in willen ruilen voor een hond).
    Pfff, hopenlijk duurt het niet te lang die hitte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is altijd mijn grootste nachtmerrie geweest, dat ik allergisch voor honden zou worden.
      Maar konijntjes zijn ook héél leuk, en die wil je dan ook zeker niet meer missen.

      Verwijderen
  6. wat een schatje zeg...
    en idd, dit weer is veel fijner. Maar helaas.... de hitte komt weer terug ;( dat word weer binnen bij de airco zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk leuk, dikke knuffel terug hoor voor deze knappert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke hond en je hebt er een grappig verhaal van gemaakt.
    Ik heb het met plezier gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Missy!!! Dat sprintje heeft haar duidelijk deugd gedaan :D
    Geef ze een aaike over haar schattige eierkoppie van me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he heerlijk hoor die ongevraagde lik....en wat een mega mooie en leuke foto's

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat roep ik ook altijd als ze weer met haar ongevraagde likken aankomt "heerlijk hoor dankjewel"

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette