vrijdag 19 juli 2013

Nog maar eentje

De portemonneetjes gekte is hier nog steeds niet over.
Dus nog maar eentje gemaakt, dit keer in mijn eigen favoriete kleur.


Gevoerd met een passend stofje en versierd met kleine bloemetjes en een bedeltje.
Het enige wat me ontbreekt voor al die portemonneetjes is.................geld om erin te doen  :p


Maar kijk eens hoe lekker ie in de hand ligt :))


Op het blog van ChériesCrochet kwam ik leuke uilenmokken tegen, die ik natuurlijk moest hebben.
Ze zijn te koop bij Xenos en ben meteen gaan kijken of ze er nog waren.
En ja hoor ze hadden ze nog, meteen maar een paar meegenomen.


Zijn ze niet leuk !?
Dat kan je toch niet weerstaan  ;)

Fijn weekend iedereen :D
Liefs, Antoinette

23 opmerkingen:

  1. Ze blijven heel erg leuk. Die mokken heb ik ook gezien, maar heb er al zoveel in mijn kast staan dat ik ze toch maar niet heb meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind hem onwijs mooi ook je mokken

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is baie mooi en so fyn gehaak! Groete uit Suid Afrika!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weerom prachtig !
    Te gekke mokken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!!!! heb mijn beugeltjes vandaag binnen gekregen, dus dat wordt volgend project

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie portemonneetjes zijn het toch! Deze ook weer, wat schattig zo met die kleine bloemetjes bij elkaar!
    Ik zie het al, ik moet nodig weer eens bij de Xenos neuzen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die portemoneetjes van jou zijn zo schattig ❤

    Oh en wat een gave mokken zeg! Xenos is ook zo'n lekkere snuffelwinkel!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat megamooi gemaakt weer zeg . Ga me er ook eens aan wagen denk ik, vind ze zo leuk ♡
    Die mokken!! Waaaaaah, die moet ik hebben voor mijn verzameling, te leuk!
    Vandaag naar de xenos dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je portemonneetje is weer prachtig geworden !
    Jaaaa de uilen mokken, wat zijn ze leuk. Ik vind de middelste op je foto een echte ochtend mok ; ogen op half 7 haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaahha zeg dat wel, die heb ik morgen vroeg wel nodig dan !

      Verwijderen
  10. Ook weer een schattig beursje!! Die mokken zijn leuk zeg! Er zit er hier in de buurt sinds vorig jaar ook eentje en ik loop daar zeeeeer regelmatig wel even (nou ja EVEN lukt vaak al niet:-) binnen!! Hij zit vlak bij de Action...dus dat is dan altijd vaste prik eerst Action en dan Xenos...ik mag daar altijd wel een uurtje voor uittrekken:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat heerlijk, Xenos en Action bij elkaar :)

      Verwijderen
  11. Je hebt de smaak goed te pakken met de beursjes, en stuk voor stuk geweldig mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!!! En zo mooi met de bijpassende voering.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wederom een heel leuk portemonneetje geworden en de stofjes die je gebruikt zijn altijd zo leuk bijpassend. Jammer dat het nu zaterdagavond is, dus een bezoekje aan de Xenos zal ik even tot na het weekend moeten uitstellen. Maar ik ga wel gauw kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het buideltje ziet er weer prachtig uit. Mooie kleur. De lieve kleine bloemetjes van buiten en van binnen maken het echt af.
    De uilenmokken zijn echt grappig om te zien. Helaas is Xenos te ver weg om er ook een paar te kopen.

    Zonnige groet, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Te ha quedado muy bonito el monedero, y tienes razón, las tazas son preciosas. Un abrazo desde España

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi geworden!
    Wil er zelf ook al een tijdje een paar maken maar ik durf het niet aan.
    Vooral die binnenvoering lijkt me moeilijk.
    Die mokken zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig portemonneetje weer, echt mooi hoor. (ik moet nodig bij je op les :-) )
    En die mokken zijn te gek, 'k heb een uil-servies van Xenos durf het alleen niet te gebruiken odat ik bang ben dat het kapot valt want het ik niet meer te koop. Maar deze uilmokken lijken er best wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Antoinette, ik kom op je blog omdat je mij een bezoekje hebt gebracht. Ik vind je blog heel tof. Maar je handwerkjes nog veel mooier!!!
    Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt?!
    Groetjes, Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk zeg dat portemnoneetje,ben ook juist volger geworden van je blog ,ik hoop nog vele malen wat van je te bewonderen .
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette