zondag 28 juli 2013

Uitslag Give Away

Lieve allemaal,
Wat een reakties zeg, op mijn give away, en wat zijn er veel nieuwe volgers bijgekomen.
Ik ben er helemaal van overdonderd.
Voor alle nieuwe volgers een hartelijk welkom op mijn blog.
Eigenlijk vind ik 5 portemonneetjes best weinig als je ziet hoeveel reakties en nieuwe volgers er zijn.
Daarom heb ik me bedacht:
Laat ik eens gek doen en  alle 9 portemonneetjes weggeven, en....................ik heb er nog eentje bijgemaakt, dan heb ik een mooi rond aantal van 10 :)

Dan kan ik nu de namen gaan trekken, en ...tja......das natuurlijk best veel werk .................met zoveel reakties . hahahhahahaha

Eerst alle namen opschrijven en papiertjes knippen.
Kijk eens hoeveel het er zijn !
En die moeten nog allemaal dicht gevouwen worden.


3 Uur later................... ( nee hoor, grapje)


Dit leuke retro blikje heb ik uitgezocht om alle namen in te doen.


Kijk eens, bijna helemaal vol :o)


Dekseltje erop.
Meisje lijkt ook wel te denken "O , wat veel" !


Nog even op de kop staan en goed husselen.


En dan kunnen we nu beginnen, en ga ik blind 10 briefjes trekken.
De notaris houd een oogje in het zeil .


Ja hoor Missy, nog even geduld, wandelen komt straks.

En de winnaars zijn ...........................................................


Voor de duidelijkheid hier nog eens de namen:
Linda / Linn Creatief
Pytsje / Creaties van Pytsje
Susie / Uit het hobbytaske
Maddy / Maak Het FF Maddy's blog
Amber / Amber's Creaties
Bezig Bijtje /Bezig bijtjes Hoekje
Knoopjez Haken
Marieke Boon / de bonestaak
Gerda Bos / Haakfeest
Crealice

Proficiat dames :o)
Mailen jullie je adres naar mij , dan kunnen de portemonneetjes op de post.

Veel plezier voor de winnaars.
Heb je niet gewonnen, niet getreurd, dit is vast niet m'n laatste give away.

Fijne Zondag iedereen :)

Liefs, Antoinette



27 opmerkingen:

  1. Jeetje Antoinette, wat ben jij mega-gul! Ontzettend lief van je om zoveel mensen blij te maken!
    Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Give-away! Volgende keer doe ik ook mee! (nog weer een papiertje extra...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat zijn veel winnaars. super leuk gefeliciteerd allemaal
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....yes...jippie!! Ik sta er tussen en ik vind ze zooooo schattig, durfde bijna niet omlaag te scrollen...hahaha *doet klein vreugdedansje* !!
    Gefeliciteerd met je nieuwe volgers, leuk dat er zoveel meededen en wat superlief dat je er zo veel weggeeft!! Ik ga je mailen hoor...alvast heel erg bedankt en alle andere winnaars ook gefeliciteerd!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto serie heb je ervan gemaakt. De winnaars gefeliciteerd. Nog een fijne zondag. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer leuk gedaan zo met die foto's men met Missy erbij.
    Leuk verhaaltje heb je erbij gemaakt.
    Gefeliciteerd winnaars!
    Erg lief van je hoe je dit hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Antoinette, dank je voor het organiseren van deze geweldige GiveAway.
    Wat een verrassing dat je ook mijn naam uit het mooie trommeltje trok. Je maakt mijn dag extra fijn.
    Natuurlijk ook voor de andere winnaars gefeliciteerd.

    Lieve groet, Margaret (van Amber's Creaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan Antoinette! Jammer dat ik er niet bij zit! Allemaal gefeliciteerd dames!
    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh.. ik sta er ook bij.. mailtje is onderweg , ik ben er erg blij mee
    ook gefeliciteerd voor de andere winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snif.....

    Gefeliciteerd alle 10 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een mega give away.
    Gefeliciteerd aan de winnaars.

    Bedankt voor deze kans Antoinette.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. winnaars gefeliciteerd!!!
    onwijs bedankt voor deze prachtkans meid. xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dames proficiat met deze super leuke give away. Nu moet ik hem toch nog een keer zelf gaan maken.
    Je hebt er een leuk verhaal van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaahhh, ik heb gewonnen! Wat leuk, ik ben heel blij.
    Laat het net aan mijn man en kinderen zien en die vinden jouw portemonneetjes ook heel geslaagd. Dank je wel. Ik ga je mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zullen alle winnaars blij zijn met die leuke portemonneetjes gefeliciteerd allemaal. En jij natuurlijk met alle nieuwe volgers, maar dat kan ook aan niet anders met alle leuke dingen die je maakt.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat leuk dat je ze allemaal weg geeft, gefeliciteerd voor de winnaars! Deze give-away heb ik gemist, maar ik ben op de camping ook niet zo vaak online. Ze zijn superschattig in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. YES, ik heb ook gewonnen .. JOEPIE !! Mercikes Antoinette :)
    Gefeliciteerd aan de andere winnaars !

    En wat heb je het op een leuke manier verteld :))
    Ik ga je direct mailen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. iedereen gefeliciteerd, was leuk om mee te doen,

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! En wat vrijgevig om er 10 weg te geven, WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat leuk, ik heb er eentje gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat voor degene die gewonnen hebben
    Wel spijtig dat ik er niet bij zit ik had er graag eentje gehad, maarja, volgende keer beter !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jippie! Mijn naam staat in het rijtje!
    Wat een bof om uit zoveel namen getrokken te zijn ;)
    En wat geef je veel weg, super lief van je!
    Ik stuur je een pb.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OHHHH wat leuk!! Zo'n superschattig portemoneetje gewonnen. Het mailtje komt eraan. Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd meiden!
    Dankjewel voor het mee doen, en voor het leuke ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dank je wel voor de mega vette kans en alle winnaars van harte feliesssssssss
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette