zaterdag 17 augustus 2013

Nostalgische lintjes

Gister ging ik even snel richting Intratuin.
Mijn plantentafeltje buiten stond op instorten, dus dacht ik even een leuk afgeprijst tafeltje te kunnen kopen.
Tafeltjes genoeg, maar afgeprijst .................nee hoor.
Toch maar een meegenomen, want de mijne was écht aan vervanging toe.
Op weg naar de kassa, liep ik tegen wel hele leuke lintjes aan .
En eigenlijk was het de verpakking wat mijn aandacht trok.
Lieve lintjes op een mooi kaartje.
Die kan je toch niet laten liggen !
Kijk eens hoe mooi die kaartjes alleen al zijn.
Ze kosten maar € 1,99 per kaartje.
Oké, er zit maar ruim 1 metertje op,maar dan nog.
Nee, dit kan ik echt niet weerstaan hoor.
Ze hadden ook nog met bloemetjes, die waren iets duurder en het band was ook iets breder.
Maar de kaartjes vond ik minder mooi, dus koos ik voor deze 2.

En ook kwam ik nog een mooi klosje touw tegen
Was daar allang naar op zoek, kon het wel via internet kopen, maar pakketpost voor een klosje touw vond ik toch wel wat veel.
Een geslaagd bezoekje Intratuin, ben er hartstikke blij mee :)
Fijn weekend iedereen !

Liefs, Antoinette

25 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Zo zie je maar dat het kan lonen om naar de intratuin te gaan.
    De lintjes zijn heel mooi en de kaartjes ook. Ook van het touw trouwens daar kun je vast meer mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lintjes!!! Die zou ik ook niet kunnen weerstaan! :)

    Ik ben benieuwd wat je met het touw gaat doen ;)

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh die lintjes zijn leuk ! Nee , die had ik ook niet laten liggen ;) dat touw is heel fijn ja .
    Leuk dat het bezoekje zo geslaagd was :)
    Fijne dag vandaag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief !!!
    Ja alleen de kaartjes zijn al prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zien er lief uit , zou ik ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke lintjes, die verleiding zou ik dan ook niet kunnen weerstaan. Alleen het kaartje waar ze opzitten idd al. Ik ben benieuwd naar wat voor een leuks je er ook mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow wat leuk zeg laat ik nu net naar de intratuin moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brocanterie, maar dan nieuw. Mooie kaartjes. Bijna jammer om de lintjes te gebruiken. Ik ben benieuwd waar je de lintjes voor gaat gebruiken. Vast voor een bijzonder projectje.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh schattig,kan me voostellen dat je ze gewoon MOET hebben zo leuk,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet nog niet zeker of ik die lintjes wel ga gebruiken, vind ze juist zo mooi op het kaartje dat ik ze misschien wel zo ga bewaren.( zei de verzamelgek)
    Het touw gebruik ik om labeltjes aan m'n ami's of tashangers te bevestigen, of om een kadoverpakking mee te versieren ( voor de verkoop)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja nu snap ik ook waarom het tafeltje toch een stukje duurder was. Maar je hebt gelijk die kun je gewoon niet laten liggen, ze zijn echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoooo schattig die kaartjes, dat had ik ook niet laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik blij hier geen intratuin in de buurt te hebben want ik was mee ook weer helemaal te buiten gegaan aan deze geweldige lintjes. Ze lijken een beetje op de lintjes van Farbenmix alleen zijn deze veel en veel leuker verpakt.....en een touwtje.......altijd makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn deze super leuk en inderdaad niet duur. Ik moet nog naar de Intrantuin, één keer raden wat ik buiten een vogelkooi nog ga zoeken....
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hay Antoinette,

    Wat een toffe spulletjes heb je in het tuin centrum
    gevonden...!
    En die linjes op het kaartje vindt ik zo schatjes..
    heerlijk dat je zo goed bent geslaagd.

    Lieve groet,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Antoinette,
    Überschattig die lintjes, en inderdaad alleen al voor de kaartjes had ik het ook meegenomen. Dat is ook heel mooi touw om sierdingetjes mee op te hangen, verpakkingen mee dicht te maken etc... De mogelijkheden zijn legio.
    Ik ben na de patroontjes van gisteren nu meteen maar volger geworden op je blog. Ik zie hele leuke dingetjes staan!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke lintjes
    Ik heb gisteren de lintjes gekocht, helaas waren de lintjes met hertjes uitverkocht...het touw vind ik ook geweldig..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You're right, everything is really irresistible!!!
    Happy day!
    Hugs and love from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke hebbe dingetjes heb je weer gekocht, we hebben volgens mij nooit genoeg van die spulletjes in huis of net niet het goede

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die lintjes wil ik ook!!!

    Waar vind je "infratuin"? Is dat een keten?
    Volgens mij bestaat het niet in België.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte, het heet Intratuin, ja het is een keten.
      Geen idee of het ook in België bestaat.

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette