zondag 22 september 2013

Een "breedbeeld TV" voor Oki & Dai

Gister ben ik op bezoek geweest bij mijn vriendinnetje in Leuven en natuurlijk zijn we de stad in gegaan.
Jeetje, je komt daar ogen oren handen en voeten te kort ( lees geld te kort)
Zoveel leuke dingen dat ze daar hebben :D
Toen ik een groot retro blik tegen kwam in de vorm van een TV, kon ik die toch echt niet weerstaan.
En dacht meteen aan Oki & Dai, hoe leuk het bij hun zou staan, en natuurlijk..........hoe blij ze daarmee zouden zijn.

Hee Oki, zet 'm eens een beetje harder.
Ja ja, je moet aan die knop draaien.

Oké Dai, ga ik doen.
Is het zo hard genoeg ?

Kijk ze daar eens lekker genieten :D

Liefs, Antoinette

19 opmerkingen:

  1. Och toch dit is echt te leuk hoor, geweldig gevonden en geen wonder dat je dit mooie blik niet kon weerstaan. En ach.....geld komen we allemaal te kort, maar gelukkig kunnen we nog blij worden van zo'n mooi tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!!!!! Het blik is geweldig, daar ben ik wel jaloers op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige foto's daar geniet ik even van mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf blik, de knuffels staan er leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi blik ,ik had het ook niet kunnen weerstaan hoor en je knuffels zijn er blij mee zo te zien.

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk kort en grappig verhaaltje heb je weer gemaakt! Super leuk om te lezen. Je blog is elke keer weer een verassing... Thanks! groetjes AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk blik en wat een leuk verhaaltje heb je er weer bij gemaakt. erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig blik! Een leuk plaatje met Oki en Dai samen:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg. En wat zitten ze samen gezellig voor hun nieuwe tv. Schattig.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. owwww wat gaaf zeg ♥♥ wat staat dat gezellig bij ze en wat zullen ze ervan genieten

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaat het daar gezellig aan toe.
    Gr, M-j.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke vondst, en er wordt meteen goed gebruik van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is zeker een gaaf blik. Die twee zitten heerlijk 1ste rang. Leuk stel.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is echt gaaf, prachtig gewoon! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi blik en wat lief om aan die twee te denken. Daar zijn ze weer even zoet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, ze had ik compleet gemist! Excusez moi ♡♡♡
    Wat een lieve foto's weer zeg, en wat zullen ze heppie zijn met hun tv. Te leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf blik. Zou ik ook niet hebben kunnen laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette