vrijdag 6 september 2013

Gewonnen Give-Away, Nieuwe Wolletjes en meer

Bij Anja van Chéries Crochet won ik de Give Away.
Zij gaf zomaar een bol Stylecraft Special DK weg !
Dus deed ik mee met haar Give Away en tot mijn verbazing won ik die  ook nog :O
Superblij ben ik daarmee, want ik wil dit mooi garen graag gaan uitproberen.

Deze mooie kleur zocht ik uit, lijkt op de foto meer blauw, maar is echt blauw/groen.
Dankjewel Anja :D


Ik wilde graag nog wat kleurtjes bij bestellen en deed een bestelling bij ECHTSTUDIO
Maar helaas was een van mijn favo kleurtjes niet op voorraad en mijn geduld werd zwaar op de proef gesteld.
Wel 3 x per dag keek ik op de site of de kleur er al was, want die zou eind Augustus weer binnen komen.
En in mijn beleving is 25 Augustus wel "eind Augustus" :s
Maar het werd uiteindelijk 3 September, meteen besteld en 2 dagen later had ik het in huis.
Dit zijn de kleurtjes geworden die ik erbij heb gekocht.


Voor een tijdje terug kreeg ik een oud krukje, die heb ik inmiddels opnieuw geschilderd en daar wil ik van dit garen een hoesje voor maken.


Ook kocht ik vorig weekend op de rommelmarkt hier in het dorp 4 Thonet stoeltjes voor................. € 10,- !!!!
Nu had ik er geen 4 nodig, maar voor dat geld laat ik dat écht niet staan.


De stoeltjes waren wit geschilderd, maar die is niet meer in een hele goed staat, al zie je dat op de foto niet.
Twee van die stoeltjes ga ik iig opknappen en daar maak ik dan ook van het zelfde garen kussentjes voor.
Ik heb van iedere kleur garen 3 bolletjes gekocht, om uit te proberen.
Als het allemaal goed lukt, ga ik misschien nog een deken haken .

Omdat een bestelling bij de Echtstudio vanaf € 50,- gratis bezorgd word , kocht ik nog wat andere bolletjes erbij.


Phildar Phil coton 3.
Heerlijk garen, katoen met Aloë vera.
Ik kan het hier in de winkel krijgen,maar deze kleurtjes waren nét niet op voorraad.


Deze kocht ik ook nog, Phildar Partner 6 en Phil Douce.
Daar ga ik DIT LEUKE SCHAAPJE van maken.
Maarrrrrrrrrrr al deze plannen moeten nog even wachten omdat ik met een opdracht bezig ben.
En ik ken mezelf, als ik dat nu niet afmaak, komt er niks meer van !


Deze leuke knoopjes van BUZZY BEE SHOP kwamen gister ook met de post :) en ga ik denk ik gebruiken voor een nieuw ontwerpje.
Dus voorlopig ben ik weer even zoet.

Liefs, Antoinette
 

24 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens leuk om te winnen!

    Ben benieuwd hoe je stoeltjes gaan worden, lijkt me een leuk project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens mazzel om zo'n mooie bol garen te winnen. Ik heb ook een oogje op dit garen, wil toch graag eens een deken gaan haken voor bij mij thuis op de bank. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!
    Nou, je kunt voorlopig weer vooruit, wat een mooi garen én knoopjes heb je besteld. En die stoeltjes en dat krukje, super! Ik ga morgen naar een vlooienmarkt in Bakkeveen, ben benieuwd wat ik kan scoren. Maar ik neem geen grote spullen mee denk ik (mijn man ziet mij aankomen...). ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoelen heb je op de kop getikt zeg! Ben benieuwd naar het opknappen en maken van de kussentjes

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik weet welke kleur op was bij Echtstudio: Sherbet! Die wilde ik ook een paar weken geleden en heb hem toen bij Kleurrijkvilt.nl besteld. Ook prima levering!
    Stylecraft is heerlijk garen om mee te werken. En een zacht en warm eindresultaat.
    Je plannen zijn idd heel verleidelijk om aan te beginnen. Zo leuk voor krukje en stoeltjes! En dat schaapje.... LIEF!
    Succes met het eerst afmaken van de opdracht.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben heel benieuwd hoe je kussentjes gaan worden die je wilt gaan maken en of het er van komt om een deken te maken dan.
    Wat een leuke stoeltjes heb je op de kop weten te tikken zeg!
    Je hebt prachtig garen gekocht. Dat schaapje is inderdaad leuk.
    Die kijkt zo koddig.
    En lees ik nu: een nieuw ontwerpje?
    Heel leuk!! Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kleurtjes zo bij elkaar, dat gaat vast mooi worden. Ik ben jaloers op je knoopjes ga meteen op de site kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die stoelen zijn gaaf en dat voor maar 10 euro. Wat een koopje.
    Fijn al die nieuwe bolletjes wol en die knoopjes zijn ook heel leuk. Bedankt voor de link. Ben al een tijdje op zoek naar leuke knoopjes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, wat een heerlijke aankopen allemaal! Veel plezier ermee, dat zal vast wel lukken ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke projecten allemaal, ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.
    Haak ze!

    Bedankt voor de site met de knoopjes, hier ga ik even rondneuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke haakprojecten heb je in het vooruitzicht. Ik zou niet weten waarmee te beginnen.
    Ik kan me voorstellen dat je dan eerst jouw opdracht gaat afmaken.
    De knoopjes zien er lief uit. Ik ben benieuwd wat jouw nieuwe ontwerp wordt.

    Veel plezier en succes met alle haakprojecten, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super vooral dat felle groen vind ik leuk :-)
    benieuwd naar het resultaat straks

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk is dat he al die nieuwe wolletjes en pimp spullen je kan er niet genoeg van hebben. wacht met spanning je leuke creaties af

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blij dat de bol zo goed terecht gekomen is :-)
    Ben razend nieuwsgierig wat je allemaal gaat maken met je garen.
    Heerlijk al die plannen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh, leuke projectjes en leuke wolletjes, dat gaat vast mooi worden! En altijd leuk om zulke mooie koopjes te doen op een rommelmarkt he. De knoopjes zijn ook erg lief. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan wordt je geduld wel heeeeeeeeel erg op de proef gesteld, maar het is het wachten waard hoor. Ik haak er sinds kort ook mee, ben helemaal geen acrylliefhebber, maar dit haakt zo mooi. Mooie kleuren. Leuke knoopjes heb je ook besteld, zo heerlijk vrolijk. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke hebbedingetjes allemaal. Ik ga meteen kijken bij Buzzy bee shop voor die knoopjes, want die zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo... je doos met spullen is weer goed gevuld. Veel plezier met bedenken wat je er mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kwam je zonet op de blog van Carla tegen en ben op die manier hier beland.

    Gezellge blog heb je, met zoveel mooie spullen.
    Ik herken heel veel van mijn eigen hobby's.

    Als je zin hebt, kan je een kijkje nemen bij mij:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/08/bloemenverslaving.html

    BeantwoordenVerwijderen
  19. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your work is beautiful, I love your blog!
    Can you give me the email address or the store you buy your buttons.
    thank you very much
    Maryloon (maryloon@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb net je blog ontdekt, mooie spullen maak je. Wil ook knoopjes gaan bestellen, de prijzen en verzendkosten vallen mij mee. Komen daar ook nog andere kosten, zoals invoerrechten bij?? Ik heb nog nooit iets via Etsy besteld, dus ik heb daar geen ervaring mee.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette