zondag 29 september 2013

Gratis Patroontje Paddenstoel

Mijn paddenstoelpatroontje is klaar :)
Ik heb er een PDF bestandje van gemaakt, omdat het vanwege de foto's die ik toegevoegd heb toch wel wat groot is geworden.
Maar op deze manier hoeft er niet geknipt en geplakt te worden om het patroon op te kunnen slaan.
Het kan in mijn Webwinkel gratis worden besteld, en word verzonden in PDF
Arina  was zo lief om de paddenstoel gisteravond nog even proef te haken, zodat er geen foutjes in staan.
Dankjewel Arina :)
Veel plezier allemaal .
Liefs, Antoinette


32 opmerkingen:

  1. Ohhh wat is hij mooi zeg!Zo heerlijk in herfststijl!Toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paddenstoel. Leuk met die knoopjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super mooi, ik ga het patroontje aanvragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan hoor Antoinette, zo'n leukertje is totaal geen straf om te mogen proefhaken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!! Ik ga hem bestellen, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, ik ga hem meteen bestellen!
    Dank je wel Antoinette!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super herfst deze mooie paddenstoel, dankjewel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oei wat een allerliefst paddenstoeltje ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuk paddenstoeltje zeg!
    En wat lief dat je deze gratis aan ons wilt geven.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is deze leuk zeg die ga ik zeker haken.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw super!!!wij gaan hem zeker maken voor de herfstboom,en ook voor de kerstboom al duurt dat nog even haha,bedankt voor het patroontje

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk patroon, ga het direct bestellen. Alvast reuze bedankt dat je het met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zooo leuk, ik ga hem meteen bestellen <3
    Dank je wel lieverd ! xxxx

    ps, Oliver is klaar en zal je deze week op mijn blog zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig paddenstoeltje. Bedankt voor het uitschrijven van het patroontje.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is ie leuk!!!
    Ik kom naar je winkeltje, eindelijk voor mezelf en niet om de link te plaatsen naar je kerstsokjes hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuk dank je wel voor het patroontje
    en heb je in mijn lijst volgers gezet
    lieve groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, echt herfst. Onhandig dat je geen pdf in blogger kunt oploaden he? Ik kijk al wel eens om me heen, maar andere blogsites blokkeren dat ook. Dat zou zo handig zijn! Dank voor je leuke patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind hem geweldig :D ik heb gelijk het patroontje bestelt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super, ik heb 'm net besteld, samen met de kerstlaarsjes en Yoko!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg leuk, ziet er heel lief uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je wel voor het schattige patroontje.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi paddenstoeltje is dit zeg!
    Gaan er zeker veel voorbij komende tijd op de blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dit ontzettend mooi gedaan Antoinette,zowel het bedenken als het haken. Ik vind de herfst een mooi seizoen dat in de run naar kerst soms in de verdrukking komt maar bij jou zeker niet,top ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gedaan, is eens een andere paddenstoel dan we gewoon zijn om te zien!
    KNAP...
    Ik zet je maandag extra in de kijker op ikblogjijblogt, kom gerust nog eens langs om er een creatie te komen linken!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is echt prachtig! Ga hem snel maken.....

    Groetjes
    Joke (elfi-jo.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is echt prachtig! Ga hem snel maken.....

    Groetjes
    Joke (elfi-jo.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk en erg schattig hoor! Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette