dinsdag 17 september 2013

Kruk Hoesje

Mijn kruk hoesje is klaar.
Gehaakt met Stylecraft Special DK en haaknaald 4.
Nadat ik bij Chéries Crochet de Give Away had gewonnen , een mooi bolletje Stylecraft Special DK, ben ik vrijwel meteen aan de slag gedaan.
Het is prachtig garen en haakt heerlijk weg.


Op internet kwam ik DEZE foto tegen.
Helaas geen patroon :(
En dan vind je ineens al het andere minder mooi en moet het persé deze zijn.
Dus heb ik me de ogen vierkant gekeken, en heb geprobeerd de foto te ontleden.
Dit is het resultaat.



Alleen de laatste toeren heb ik iets anders gemaakt.
De lichtbruine kleur die ik erbij had gekocht heb ik toch niet gebruikt, vond het niet zo mooi staan bij het witte krukje.
Wel heb ik nog een lichter blauw/groen kleurtje toegevoegd, ik had gelukkig nog wat liggen, al was het van een ander merk,maar paste er redelijk goed bij.
Ik ben erg tevreden over hoe het uiteindelijk geworden is  :)


Tis duidelijk dat het mijn favo kleurtes zijn :D

Liefs, Antoinette

35 opmerkingen:

  1. Mijn complimenten. Ziet er ontzettend goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk geworden zeg!
    Mooie kleurencombi heb je ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww wat mooi zeg ook de kleuren ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi krukje is dat geworden. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar dat ziet er super leuk uit !!!
    Ik vind de kleuren ook prachtig :-)
    Eens kijken of ik nog ergens een kruk heb staan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ook mijn favoriete kleurtjes hoor, zeker dat blauw aqua:) Het is een super krukje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig krukje is het zo. Project is zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooi geworden zeg .
    De kleuren combi vind ik heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, dit is een kleurencombi waar ik ook helemaal weg van ben!
    Dat je de laatste toeren anders gedaan hebt, maakt het krukje helemaal af, die van jou zijn strakker, knap gedaan! En nu je ogen maar weer even rust gunnen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt mooi geworden hoor, kun je weer trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Dat zijn die vierkante ogen wel waard geweest, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi zeg!
    Ik vind Stylecraft Special DK ook superfijn haken!
    De kleuren zijn echt wowie, i'm in love!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden zeg en wat een fijn garen is het toch ben er ook weg van.Mooi die kleurtjes.

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh, veel te mooi om op te gaan zitten hoor! Wat een pracht is dit geworden! Heel mooie kleurcombinatie heb je neergezet, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat mooi!! Prachtige kleurencombinatie hoor!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW!!!!!!!!!!
    Wat mooi gemaakt en zulke prachtige kleuren, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer helemaal geslaagd! mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat gaaf geworden, mooie kleuren!!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo ziet het krukje er een stuk vrolijker uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je woedt er helemaal blij van! Erg mooi kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi! Ik bedacht me van de week dat ik een hoge kruk in de kamer heb staan waar zo'n 'hoes' ook mooi voor is. Heb je het patroon opgeschreven (en zou je die willen delen :-) )?
    Groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hilde, ik het het patroon idd opgeschreven.
      Ik wil het ook best delen,maar heb geen idee wie het origineel gemaakt heeft en of ik daar problemen mee ga krijgen.
      Ik zal later eens een berichtje op m'n blog zetten en vragen of andere bloggers daar ervaring mee hebben.

      Verwijderen
  22. Wat knap dat je van een foto kunt haken!
    De kleuren zijn SUPER!
    Ik wil dat garen toch ook een keer proberen, je hoort er zulke goede verhalen over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zeg! Mooi geworden. Ik ben ook dol op hoesjes haken voor krukjes, ze worden er ineens zoveel mooier van.
    groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt heel mooi geworden en wat een superleuke kleurencombinatie, ik vermoed dat het in het echt nog mooier is.
    Het lijkt mij heel mooi garen ga eens ff op zoek om het van dicht te bekijken. Maar top krukje/zitting geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh wat mooi gedaan zeg! En dan ook nog zonder patroon zo van een fotootjes afgekeken... Het resultaat is echt súper! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi krukje. Ik ken het garen niet, haak altijd met Phildar of Catania, maar zo te lezen is dit een dikker garen (haaknaald 4).

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie kleuren :D en mooi gemaakt! :D
    maar meschien dat ik je blij mag maken ik heb je namelijk genomineerd voor het liebster award :) kijk maar even op mijn blog bericht van vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dis fantasties wat jy reggekry het deur jou eie patroon te ontwerp. Die kleure is net so mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette