zondag 15 september 2013

Mia Elephant

Ik werd door Laura van Happy Amigurumi gevraagd of ik een van haar olifanten patroontjes wilde haken en of ik dan leuke foto's wilde maken.
Tja...................zo'n leuk patroontje wil ik natuurlijk wel haken en foto's maken vind ik toch al leuk om te doen............én................ik voelde me eigenlijk wel gevleid dat je het me vroeg.
Dus zei ik volmondig "JA" :D
Ik koos om de meisjes fant te maken, genaamd Mia.
Misschien dat ik later haar vriendje Mio ook nog ga maken.

Hier is ze dan "Mia Elephant"


Ze is echt leuk om te maken en vooral haar vilten oortjes vind ik zo grappig.
Mia mocht meteen voor "fotomodel" spelen.
Ze vond het leuk en is erg fotogeniek ;)

Kennis maken met de zeehond.
 
Spelen met de eendjes





 En spelen met de blokken, maar ondeugend als ze is, moeten die natuurlijk omver gegooid worden :O





Liefs, Antoinette

28 opmerkingen:

  1. wat een lieverd!!!!
    Heel mooi gemaakt zeg!
    en ik vind jouw foto's ook altijd zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi beestje, superleuk!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, en wat een mooie blokken !!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en mooi op de foto gezet. Ze is ook wel erg fotogeniek! Leuk verhaaltje zo weer, en je hebt ook leuk oud speelgoed.
    groet AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh....wat een mooi en lief fantje! Geweldige fotoreportage heb je met haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die foto's,daar zal ze vaststel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig leuk geworden, ook de foto's. Kan me voorstellen dat je gevleid voelde is toch een veertje in je .....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig olifantje zeg, en ook erg leuke foto's ervan gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leukerd, en prachtige foto's heb je gemaakt!!

    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je prachtig gedaan,zowel Mia als de foto's!:-)


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is leuk! Ze is niet alleen erg fotogeniek, maar heeft ook nog eens een hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een geweldige foto's (en olifant) heb je gemaakt!
    Daar zal Laura vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hoog 'aaaahhhhhhh' gehalte heeft dit schattige olifantje!!! Geweldige fotosessie ook!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig weer!
    Een schat van een fantje om te zien zeg. Dat rokje en ze kijkt zo lief onschuldig!
    Mooie foto reeks heb je gemaakt van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie olifant! En ook erg leuke foto's!

    Groetjes sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig fantje is dat meis!
    En ook zo onwijs mooi op de foto gezet!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat een dotje. Ze kijkt zo vertederend.
    En wat een leuke foto reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een dotje, die oogjes !!!
    Een mooi fotomodel ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is ze knap en fotogeniek, leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh wat is ze cute! Erg mooi weer. En wat is ze fotogeniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat kijkt deze olifant lief. Echt mooi gemaakt hoor. Super leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. sta telkens weer versteld hoe mooi jij haakt, wat een schatje zeg en wat een leuke foto's

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieverd, en ook heel mooi op de foto gezet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette