zaterdag 28 september 2013

Opdrachtje Tashangers

Deze keer tashangers gemaakt voor een opdrachtje.
Nu haak ik niet graag in opdracht omdat ik niet graag hetzelfde haak en omdat ik in m'n weinige vrije tijd het liefs haak wat ik zelf wil.
Anders ga ik het haken zien als werk en niet meer als ontspanning.
Maar af en toe , als ik het een leuke opdracht vind en het me aanspreekt, maak ik wel eens een uitzondering....zoals nu :D

Cupcake, patroontje komt van Creaties van Creathea

Ook deze komt van Creathea, alleen heb ik de bovenkant iets minder spits gehaakt en versiert met een toef slagroom.

Petit fourtje, patroontje komt van Grietje Karwietje , alleen heb ik er meer een "negerzoen" van gemaakt.

Een paddenstoelhartje , dit patroontje is van Karin aan de haak 
Ik heb ze al vaker gehaakt en ze blijven leuk om te maken en kleurtjes te combineren.
Daarom verveeld dit leuke patroontje nooit.

Deze paddenstoel is een eigen ontwerp.
En omdat het Herfst is, zal ik het patroontje binnenkort gratis aanbieden.

Nu mijn hangers nog leuk inpakken, en dan kunnen ze op weg naar de nieuwe eigenaar.

Fijn weekend :)
Liefs, Antoinette

27 opmerkingen:

  1. Geweldig, zien er superleuk uit
    Nog een fijn weekend...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie sleutelhangers heb je gemaakt! Leuk als je het paddenstoel-patroontje op je blog zet!
    Ik kom er zo langzamerhand achter dat ik ook niet teveel in opdracht moet doen. Ik ben nu met een paar opdrachten bezig en het voelt idd als werk. Ik heb weer zo'n zin om lekker m'n eigen gang te gaan! Dat doe ik tussendoor ook wel, maar het moet even af nu, terwijl ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal even leuk. Dit is geen straf om te haken toch? Maar ik ben het eens met "opdracht" werk. Het voelt gauw aan als werk, terwijl in je hoofd vaak alweer nieuwe ideetjes zitten, maar dat kan dan niet omdat je een opdracht hebt;) Ik ben er ook geen voorstander van heb ik allang gemerkt, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'in opdracht' haken juist wel weer leuk! Teken dat mensen het leuk vinden wat je maakt en het krijgt dan ook een bestemming. Je tashangers zijn stuk voor stuk erg leuk geworden. De nieuwe eigenaar zal er vast content mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn stuk voor stuk leuke tashangers.
    Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij wat betreft in opdracht haken. Ik ben nu ook met een opdracht bezig maar heb er niet heel veel zin in omdat ik mijn eigen haakwerkje wil afmaken. Nou ja, het verdient weer wat en dat is nooit weg he. Kunnen we weer wol kopen ;-)

    Groetjes en fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zooooo leuk allemaal,kijken uit naar het patroontje van je superleuke paddenstoel:D

    fijn weekend liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal erg mooi!! Die cupcakes ga ik ook eens maken, die zijn mooi van vorm. En het paddenstoel patroontje wil ik heel graag hebben :-) Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn weer mooi gemaakt en staan ook mooi de foto, kan de nieuwe eigenaar erg blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je cup cake hangers heel mooi geworden en die bijpassende lintjes maken het helemaal af. Ik heb onlangs een pinguïn moeten haken als kraamcadeautje en was blij dat ie op een gegeven moment af was. Ik wil ook het liefst mijn eigen dingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik herken het, haken moet leuk blijven en in opdracht wordt het werken. De cupcakes vind ik erg leuk, die ga ik onthouden.
    Het paddenstoeltje is erg leuk, ik kijk uit naar het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tashangers heb je gemaakt zeg.
    heel mooi gedaan.
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je tashangers zijn geweldig leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke tashangers! Ik vind je paddenstoel ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat zijn ze leuk !!
    De paddenstoel is echt super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig..wat een mooie, leuke tashangers heb je gehaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige tashangers heb je gemaakt !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie tashangers, lijkt me leuk om te maken. Het resultaat is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke hangers, leuk gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette