donderdag 31 oktober 2013

Nieuw leven ingeblazen

Zoals veel van jullie weten zijn er nogal wat problemen geweest met de patronen van mijn Dickens muizen en heb ik heel veel mensen moeten teleurstellen toen de patronen niet meer te koop waren.
En...........zoals ook veel van jullie zullen weten worden mijn patronen intussen gekopieërd en verkocht als "eigen ontwerp".
Dit mag dan blijkbaar wel, en er word helemaal niks aan gedaan.
En eerlijk gezegd, ben ik dat spuugzat !

Na lang nadenken, wikken en wegen en vooral overleg met medehaaksters en medebloggers, gaf Claire Haakmuts me het laatste duwtje in de rug.
En heb ik besloten Madison nieuw leven in te blazen, ik heb het patroon aangepast, uit de Kerstsfeer gehaald en natuurlijk is ze géén Dickens meer, maar gewoon "Madison Mouse".
Misschien komt er later nog een andere aangepaste versie, maar velen van jullie zullen met behulp van het patroon van Madison zelf aanpassingen kunnen doen, zodat er verschillende muisjes kunnen ontstaan.
Het patroontje van Madison staat te koop in mijn Webwinkel


Intussen ben ik heel druk met het schilderen van de kast, schilderwerk is klaar.
Maar omdat ik de hele kast uit elkaar heb gehaald, moet alles ook weer in elkaar , en dat is een hele klus.
Binnenkort zal ik een blogbericht plaatsen als ie helemaal af is.
Ben zo benieuwd of jullie het wat vinden !?

Iedereen bedankt voor de beterschapwensen voor Missy.
Intussen is ze weer bijna de oude, op af en toe een krucheltje na en springt ze weer lekker rond.
Missy blij, baasje blij :))

Voor alle nieuwe volgers van mijn blog:
Welkom, ik vind het hartstikke leuk dat jullie mijn blog volgen :))

Liefs, Antoinette

36 opmerkingen:

  1. Fijn Antoinette dat Madison Mouse een tweede kans en dus een nieuw leven heeft gekregen van je, maar zowel zij als jij verdienen dat ook.

    Wat ook fijn is dat Missy weer bijna zo goed als nieuw is en weer een vrolijke meid is.

    Nu nog even de kast in elkaar zetten dan kunnen wij ook zien wat voor moois je daar van hebt gemaakt.

    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk, geweldig gewoon !!!
    Nu kan iedereen deze muis gaan haken, eindelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je nu probeert de muisjes 1 voor 1 een nieuw leven in te blazen.
    Alleen die onrecht al die je heb meegemaakt met die patronen.
    Heel leuk dat ze straks dus meer op blogs te zien gaan zijn.

    Ben benieuwd naar je kast!
    Gelukkig is Missy weer bijna de oude.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh ik ben zo blij dat ik toen de originele patronen allemaal heb gekocht...
    Maar top dat je zo andere liefhebbers ook weer een kans geeft... Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww gemist...beterschap voor missy ♥

    en je muisje is gaaf zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goede en fijne beslissing is dit Antoinette! Heel tof!

    Fijn dat Missy weer aan de beterende hand is. Is altijd erg naar kennelhoest, je kan er weinig tegen doen dan siroop en uitzieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dus van jou is het oorspronkelijke patroon van die leuke muis.
    Goed dat je haar met wat aanpassingen en andere naam weer in jouw winkel aanbiedt.

    Wat fijn dat het weer goed gaat met Missy.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt groot gelijk dat je deze mooie muizen weer in het zonnetje gaat zetten. Dat verdienen ze ook. Ze zijn veel te mooi om er niks mee te doen. En inderdaad ik zat ook met verbazing te kijken dat ze hier en daar bovenwater komen met eigen ontwerpen. Dit worden gewoon muizen van huizen Antoinette. hihi

    Gelukkig dat het weer goed gaat met Missy. Ze zijn anders zo zielig als ze ziek zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren heb ik op de kreadoebeurs een boekje gekocht: "Vestigingsmuizen haken".
    Tot mijn verbazing krijg ik een reactie hierop dat deze patronen van jou gestolen zouden zijn.
    Dit is toch niet te geloven! Dat iemand een boekje uitbrengt met jou patronen!
    Ik weet (uit eigen ervaring) dat je je dan heel machteloos kunt voelen :(
    Ik wist dit helemaal niet dus ik ga meteen mijn blogberichtje aanpassen. Hier mag absoluut geen reclame voor gemaakt worden!
    Goed van je om deze leuke muizen nieuw leven in te blazen, dat heb je als ontwerpster zeker verdiend!

    Lieve groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het ook tegen Gerda zeggen zodat zij ook haar blogbericht kan aanpassen!

      Verwijderen
    2. Ik had je blogbericht nog niet gelezen, dankjewel voor het aanpassen daarvan :)
      Ja, machteloos, dat is het goede woord .

      Liefs

      Verwijderen
  10. Een klap in je gezicht moet het zijn, dat iemand anders met jouw patronen een boekje uitgeeft, bah wat een zieke wereld.....
    Terecht dat je jouw patroon weer te koop aanbiedt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi dr is niets zo vervelend als iemand anders er met patronen gaat proken,maar ja dat probleem zal altijd blijven bestaan Ik wist niet dat het patroon van jou was want hij is zo leuk ikheb hem bij je besteld om ook te maken want ben dol op al die muizen.ik maak ze ook regelmatigvan stofof mohair ben blij dat het beter met je hondje gaat.maak je niet druk er zullen altijd mensen zijn die zelf geen inspiratie hebben om zuke mooie dingen te
    maken.Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zijn dus mensen aan het pronken met andermans veren. Wat vervelend voor jou. En dan ook nog een boekje uitgeven!!!!!
    Goed dat je het toch weer gaat proberen met deze aangepaste muis, Ik vind haar vreselijk leuk, maar ik mag van mezelf geen patronen meer kopen, heb nog zo vreselijk veel liggen, maar wat kijkt ze me aan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Antoinette,

    Ik lees net je berichtje over Madison mouse en ik had geen idee dat de eigenlijke patronen van jouw hand afkomstig zijn. Ik was helemaal verrukt van dit boekje en ik dacht leuk, dat laat ik op mijn blog zien.
    Niets is zo vervelend als anderen met de eer gaan strijken en daarom zal ik meteen mijn blogbericht aanpassen en de foto van het boekje verwijderen.
    Ik ga hier uiteraard ook geen reclame voor maken.

    Hartelijke groeten van Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg jammer dat andere mensen jou patroon zo misbruiken.
    Ik vind het wel erg tof dat je dit leuke patroon weer verkoopt.

    Groetjes Jolien (van http://crochetbyjolien.blogspot.nl/ )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel fijn dat madison is gereanimeerd en weer tot leven is gekomen, dat verdient ze

    Sterkte nog even met die andere bevalling de kast :-D

    Dikke knuffel voor missy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weet je , vind het super dat je dit patroon hebt aangepast alleen al om van al dat gedoe en geschooi om patronen af te zijn . Lfs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig is Missy bijna opgeknapt, zo zielig als een viervoeter ziek is.
    En wat een schatje van een muisje. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Groot gelijk, Madison Mouse is harstikke leuk, en zo kan iedereen er zijn eigen "swung" aan geven door kleurgebruik, kleine accessoires etc.... Ik hoop dat je geen gedoe meer krijgt nu, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben het helemaal eens met Francien. Geen gedoe meer over die muizen, maken maar die pracht exemplaren !!!
    Ben blij dat het met Missy beter gaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige muis heb je weer gemaakt. Toen ik hem zag moest ik gelijk aan gisteren denken aan de vestingmuizen op de Kreadoe beurs. Wat een lef om jouw patronen als eigen ontwerp te verkopen. Schande.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje, wat een triest verhaal! Ongelofelijk dat mensen zo respectloos kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super van je dat je madison mouse weer nieuw leven in blaast, het zijn tenslotte jouw ontwerpen, ben heel blij dat je je op deze manier hier tegen verzet, geef die muizen gewoon een andere naam en klaar. Iedereen weet gewoon dat het jouw ontwerpen zijn. Als dit van die muizen op elke site bekend wordt is het gedaan met haar, hoop ik. Er zijn een heleboel mensen die hier bekendheid aan gaan geven, dus dat komt wel goed.
    groetjes

    Lydia wijsbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ow...... dat gedoe rondom je muizen heb ik dus nooit meegekregen (toen blogde ik denk ik nog niet). Maar heb je muizen wel op andere blogs voorbij zien komen en vind ze geweldig lief en mooi!

    Wat een ontzettend zielig en triest om het lef te hebben een boekje uit te brengen met patronen van anderen.

    Kom op met je muizen! Zet ze lekker online!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh, wat mooi om dit te lezen!! Helemaal top! Ik ben blij dat je het doet, je hebt helemaal gelijk. Dit zijn JOUW muizen!! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De muizen zijn het waard om ze nieuw leven in te blazen! Beterschap nog voor Missy én ik ben héél benieuwd naar je kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fantastisch! Ik ben hier heel blij mee! Het zijn zulke mooie patronen en er zit zoveel werk in om het op te schrijven. Ik heb deze direct besteld.
    Prima zo onder een andere naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. organiseer een wedstrijd om die muizen te herbenoemen, dus geen Dickens muizen, maar totaal ander namen, dan kun jij die muizen gewoon weer verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze Madison is echt schitterend! Ik vind ze ontzettend mooi, trouwens, ik vind alle Dickens muisjes mooi en je hebt gelijk, het zijn JOUW patroontjes, stom dat mensen daar weer misbruik van maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb jouw patronen van de week by je besteld! Zag overal die muizen voorby komen en had dolgraag alle muizen by je besteld! Enorm stom toch dat andere mensen de boel weer proberen te verpesten? Ik houd je site in de gaten.... hoop echt dat de kerstmuizen ook weer n x verschynen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O meis groot gelijk. Wist niet eens dat ze van jou waren. Nadat ze terug waren getrokken vroegen mensen er wel eens naar. Omdat ze gratis toen waren gaf ik de mensen ze. Nu ik dit lees. Zal ik de patronen niet meer uitdelen. Succes meis

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze is een oplichtster, Google haar naam maar eens Helga Tijdeman (PGB)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette