zaterdag 12 oktober 2013

Uiltje en.........uiltje

Deze leuke patroontjes van Vendula kon ik natuurlijk ook niet weerstaan.
Als eerste maakte ik deze hanger, lekker bezig met frisse kleurtjes katoen en kraaltjes.

De tweede was eigenlijk een onderzetter.
Maar omdat ik op 2.5 haakte ipv op 3 was de onderzetter te klein voor mijn grote mok koffie.
Daarom heb ik wat veranderingen aangebracht en er ook een hanger van gemaakt.
Natuurlijk had ik een toertje meer kunnen haken, zodat mijn mok er wel op past.
Maar ach, misschien doe ik dat nog wel eens, maar ben er best tevreden over hoe ie is geworden als hanger.
En........nu zijn ze fijn met z'n tweeën :)

Fijn weekend iedereen !
Liefs, Antoinette
 

45 opmerkingen:

  1. wauw!!! ze zijn geweldig leuk!
    Patroontje ligt hier ook, maar ja.. ben met nogal veel bezig tegelijk ;)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een poepies zijn het geworden, weer super gedaan Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, eigenlijk zo simpel maar de kleuren en verschillende rondjes maken het supermooi!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Antoinette, het was zonde geweest om die te gebruiken als onderzetter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel mooi geworden. Jammer om ze als onderzetter te gebruiken. zo zijn ze veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een woord: prachtig!!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your owls are adorable! I love the great colors and beads:@)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel te mooi om als onderzetter te dienen. Heel mooi als hanger...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwwwwwwwwwwwww.... ze zijn geweldig! Allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtig! En zo mooi afgewerkt...
    Ik heb het patroontje ook liggen, ga binnenkort ook beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk patroontje is dat toch.
    Jouw versies zijn ook super leuk geworden.

    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha die uitdrukkingen ik vind ze kei gaaf geslaagd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooo wat een schatjes zijn dit ook weer
    en als je niet weer wat je ermee moet doen
    ik heb nog een kerstmarkt kraam die vol moet voor het goede doel hiihih
    knufff en een hele fijne zondag
    groetjes Josee

    PS is het patroontje ook ergens te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk allebei!! Echt die patroontjes waar je je helemaal op uit kunt leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke vrolijke uiltjes. Zonde om onder een kopje of beker weg te stoppen. Als hanger past de onderzetter mooi bij het andere uiltje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je uiltjes zijn kei leuk geworden hoor, 'k heb vanavond ook het patroon besteld, nu nog ene beetje tijd zien te maken. Die van jou zijn in ieder geval goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze allebei toch leuk. Ze staan hier ook nog allebei op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben je weer heerlijk creatief! Zo leuk om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn kunstwerkjes!!! Ze lijken me nog best veel werk, zoveel details, maar erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Niets meer aan de tweede veranderen, hij is prachtig geworden, evenals de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh die zijn gezellig! Wat een leukjes zeg. Het lijkt me best een gepriegel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatjes lekker vrolijk, mooi gemaakt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk zijn ze geworden!
    helemaal geweldig!!
    mooie kleurencombi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 2 ongelooflijk mooie knappe uiltjes heb je gemaakt!
    grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,beijokas.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Son realmente maravillosos, me encantan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat maak jij mooie dingen!!!!!!!!!! Ik heb je blog net ontdekt! Ik wil je zeker blijven volgen en zet een linkje op mijn blog naar de jouwe! Echt de moeite waard! Ik heb ook het patroontje van de Pixies besteld. Pixies zijn mijn favoriete wezentjes. Heb er wel 100 beeldjes van... En toen zag ik jou patroontje! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen!

    Groetjes!
    Annelies (HAAKdOtje).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I have granted an award to your blog. You may drop by mine to pick it up. Congratulations!
    http://sweetfaerycreations.blogspot.com.es/2013/10/nuevo-premio-liebster-award-mi-blog.html

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuk! En zo kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Where is the pattern for the owl? It is sososo cute. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. you can find it here
      http://vendulkam.blogspot.nl/2013/09/autumn-colors-study-part-i.html

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette