dinsdag 22 oktober 2013

Vakantie en blogje van Missy

Deze en komende week heb ik vrij, vanwege teveel verlofuren .
En die wil ik toch echt niet verloren laten gaan.
Dat komt goed uit, want ik was van plan een kast te gaan schilderen.
Daar ben ik ook mee aan de gang gegaan, maar zal een tijdje duren voordat ie af is.
Gaat best wel veel tijd in zitten, de meeste tijd door de droogtijd tussen de laklagen en niet te vergeten het opschuren.
Heel veel gehaakt heb ik de laatste dagen niet echt.
Maar toch nog deze 2 leuke baby uiltjes gehaakt van  Magic with hook and needles


Zijn het geen dotjes :D

Blogje van Missy:
Ik ben ziek, baas zegt dat ik kennelhoest heb :(
Nou, dat kan wel kloppen, want ik hoest als een oude man.
Baas heeft hoestsiroop gekocht en die vind ik best lekker.
Ik voel ook een beetje warm,maar niet zo heel erg warm.
Dus ik ga veel slapen, en ook een beetje eten en........me natuurlijk lekker laten verwennen door baasje, die heeft toch tijd zat :)
Ik hoop toch snel weer op te knappen.

Deze keer geen ongevraagde lik van mij, wil niemand besmetten.
Maar wel een digi knuf ;)

Missy in de lappenmand :/

Liefs, Antoinette
 

32 opmerkingen:

  1. Those baby owls are very very cute !!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De uiltjes zijn super schattig !!
    Agos, arm dier...
    Wij hebben het hier twee keer gehad met onze honden en dat is echt niet leuk..
    Maar lekker rustig houden, veel honing geven en met een boogje om andere honden heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, wat extra vrije tijd en niets leuker dan een kast op te pimpen:)) ook al is het veel werk. Je uiltjes zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och.......Missy kijkt ook echt heel sip. Verwen haar maar lekker!
    De uiltjes zijn dotjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uiltjes heb je weer gemaakt!
    Geniet van je vakantie!
    Hoop dat Missy snel wat opknapt. Maar dat zal vast goed komen met een baasje die vakantie heeft. Dan zal ze wel extra verwend worden.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel beterschap aan Missy, dat ze weer vlug de oude mag zijn .
    De uiltjes zijn heel tof hoor!
    Gr, M-j.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattige uiltjes, heel erg leuk!
    En verwen missy maar lekker nu ze niet zo fit is.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je vrije tijd. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ook 2 weken vrij door te veel uren.
    Wat zijn dat toch een geweldige uiltjes he!
    Geef Missy maar een knuffel van mij. Hoop dat ze snel weer opgeknapt is.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig zo een vrije tijd. Ben benieuwd naar de kast. Mooie uiltjes. Geef die Missy maar een grote aai over zijn bol, hopelijk is die vlug beter.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zijn ze geworden je uiltjes!
    En beterschap gewenst voor Missy, ligt er inderdaad een beetje ziekjes bij.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aaaah, wat zijn je uiltjes cute <3.

    Geef je lieve hondje maar een dikke knuff.... xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erge leuke uiltjes zijn het geworden.

    Ach Missy nou van mij krijg je gewoon een dikke knuffel hoor en nu maar gauw weer opknappen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk geworden, je uiltjes! Leuk om ze te maken, he? ;)
    Beterschap met je lieve hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ach arme Missy !! dikke hug terug !
    en je uiltjes zijn inderdaad dotjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat blijven ze leuk de patronen van Vendulka. Geniet lekker van je vrije dagen en hopelijk snapt Missy weer snel op.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It's soo beautiful and colorful! I like it! Wooooow!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahh, wat kijkt Missy zielig!
    Hopelijk is ze snel weer de oude, beterschap hoor.
    Je uiltjes zijn super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vertroetel zielige Missy maar lekker. Zo sneu als een huisdier zich niet oké voelt.
    De babyuiltjes zien er schattig uit. Daar kun je ook lekker jou eigen fantasie op loslaten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh die Missy....I'm in love!!!Geef haar maar een dikke beterschapsknuffel van me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s die uiltjes zie ik nu her en der verschijnen en zijn zoooo leuk!

      Verwijderen
  20. Veel beterschap voor Missy! Ik ben opgegroeid met Ierse Setters :)) mijn ouders hebben er twee. Ze zijn zo lief! Je uiltjes zijn weer superleuk.
    Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke uiltjes en veel beterschap voor Missy!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. succes met verven, super die uiltjes, en beterschap voor missy

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Succes met je kast, een heel werkje! En die uiltjes zijn weer te mooi om waar te zijn :) Heel veel beterschap voor missy!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie werkjes maak je
    en lieve hondjes zijn het hé dochter heeft er ook zo eentje en het komt soms op verlof bij ons altijd fijne tijden

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Arme hond. Altijd sneu als een dier ziek is. Hopelijk niet voor lang.
    Mooie uiltjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hi! sorry for my bad english....
    your owls are so nice i have to say it to you...and a hug to lovely missy...by nico

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een dotjes, inderdaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Me encantan todos los búhos que haces. Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke uiltjes heb je weer gemaakt Antoinette, zo lief.
    'K hoop dat Missy heel snel op knapt en verlost is van haar nare hoest.

    Beterschap voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette