zondag 24 november 2013

Naam voor schaap en hartknoopjes

Dank jullie wel voor alle reacties op mijn naamloos schaapje :)
En natuurlijk voor het meedenken voor een naam voor dit "arm schaap" :)
Alle bedachte namen heb ik op een briefje geschreven en er een uitgepikt die ik het best voor schaap vond passsen.
Makkelijk was het niet, want wist ik eerst zelf geen leuke naam, nu vond ik het moeilijk er een eentje te kiezen.
Maar uiteindelijk heb ik gekozen voor.........................."Dotty"


Afgelopen week liep ik even bij Xenos binnen en zag daar deze houten hart decoratie liggen, en dacht........daar kan ik vast wat mee.
Ze kosten € 2,29 en er zitten er heel veel in, in 2 maten.


Thuis heb ik de boor erbij gepakt en met een heel dun boordje 2 gaatjes erin geboord.
Wel even van te voren aantekenen en na het boren met een maasnaald doorprikken om het zaagmeel eruit te krijgen.
En zie hier..................hartknoopjes :)


Je kan ze natuurlijk gewoon als knoopje gebruiken,maar ook al uilenneusje.


Nu had ik voor dit uiltje al een vilten neusje gemaakt.
Toch maar even kijken of dit hartknoopje ook leuk was geweest.
En dat vind ik eigenlijk heel leuk staan :D
Voorlopig uileneuzen genoeg in huis dus ;)

Fijne Zondag iedereen.
Liefs, Antoinette

22 opmerkingen:

  1. Leuke naam voor je schaapje!
    Ook leuk gedaan met die hartjes! Ze hebben leuke spullen bij de Xenos, loop er geregeld binnen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een tip zeg, van die hartjes. Bedankt, de "knoopjes" zien er leuk uit:)
    groeten Francien... en Dotty, aangenaam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat leuk dat het Dotty geworden is! Het ís ook een Dotje/Dottie//Dotty! :-)
    Oh-oh, gisteren liep ik voorbij de Xenos en dacht: 'Nee, je gaat daar níet naar binnen, je hebt al genoeg hobby-spullen!' Maar die uilen-neusjes lijken mij toch wel heel handig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg morgen gelijk even halen want dan kom ik de buurt..........en Dotty, is ook een leuke naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dotty, goed gekozen. het schaapje is een echte Dotty. Wat een goed idee om van de houten hartjes knoopjes te maken. En je kunt ze bij van alles goed gebruiken. Dit leuke idee gaan vast veel mensen opvolgen.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, geniaal die uilensnavelkes !
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super idee,volgende week maar weer eens langs de xenos ;D

    groetjes mingle-mangle

    leuke naam voor schattig schaapje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie naam en wat een leuk idee, die knoopjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook echt een dottie. Goede tip voor de houten hartjes zal eens kijken of dat ze hier ook te krijgen zijn.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat slim van je om er gaatjes in te boren. Nu heb je mooie knoopjes.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve naam wordt deze schat. Ik heb ook met deze hartjes in mijn handen gestaan maar kan even niet bedenken waar ik ze voor zou gaan gebruiken. Maar dit is wel een heel goed idee van je. Kijkt erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat slim bedacht zeg met die hartjes. Ziet er super leuk uit.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. origineel bedacht zeg!!!! en een leuke naam heeft het schaap gekregen ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een dotty van een Dotty Antoinette,haha. Wat een leuk idee met die houten hartjes, idd een schattig neusje maar ook leuk als gewoon knoopje, minilabeltje,iets op schrijven/ stempelen...hihi morgen maar naar xenos denk ik..,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat slim om van die hartjes knoopjes te maken!

    Dat uiltje is zo cute en Dotty,die naam past toch perfect?!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke naam voor het schaap !
    Leuk idee die knoopjes en staat nog super ook

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig schaapje zeg! En de naam is super want het is ook echt een dotje. Dat heb je weer knap gemaakt!

    Gr Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een supertip die hartjes! Ben vandaag in Heerhugowaard bij de Xenos geweest niets te vinden. Medewerker wist niet of het een herfst of kerstartikel was en of ze nog komen ;-(

    Groetjes Marjolein
    handmadebymarjolein.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw, jammer dat je ze niet hebt kunnen krijgen.
      Volgens mij is het gewoon een hobbyartikel, lag tenminste bij de ander hobbymateriaal, knoopjes lintjes enz.

      Verwijderen
  19. Een heel toepasselijke naam voor het schaapje. Het is echt een dotje. En die hartjes, wat super leuk en een leuk idee om er knoopjes van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee om knoopjes van de hartjes te maken!!! Goeie TIP ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette