zaterdag 16 november 2013

New Mouse in the House

Nou ja "in the house", Mika is een echt veldmuisje.
Hij trekt het liefst met zijn knapzakje de wijde wereld in, op zoek naar avonturen, lekker eten en leuke bloemetjes, die hij in zijn broekzakje bewaard.

Mika is mijn nieuwe muizen mannetje patroontje, en is te koop in mijn Webwinkel
Ik hoop dat Mika bij jullie in de smaak valt.
Door eventueel verandering van de kleurtjes en andere aanpassingen kan je met dit patroontje alle kanten op, zodat Mika ook mooi bij Madison past.
Maar ach , wie weet wil Madison wel mee de wijde wereld in ;)

Veel plezier met Mika :)


Dankjewel Arina, voor het supersnelle proefhaken en de foutjes er weer uit te halen.
Fijn weekend iedereen .

Liefs, Antoinette


38 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooooooh wat een schatje! Prachtig gemaakt weer, Antoinette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt een schatje geworden. Helemaal geweldig deze mooie Mika. En wat een mooie naam weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh wat een lieverd!!! Vind hem heel erg mooi ;-)

    Groetz Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, wat is Mika mooi! Het werd hoog tijd voor de muizen om de wijde wereld weer in te trekken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je maakt echt de mooiste muizen en dan dat knap zakkie ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet hij er schattig uit met die bloemetjes in zijn zak en zijn kanpzakje op zijn rug. Leuk dat je de muizen allemaal een opfrisbeurt geeft. Ik vond ze al leuk, maar nu maak je ze echt super. Het worden nu steeds meer echte Aminette's World muizen. Helemaal passend bij de sfeer van al jouw eigen creaties.

    Succes met de volgende muizen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is Mika. Heb nog geeneens alle kerstmuizen af en heb jij al weer leuke nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh.... deze is ook leuk zeg! Leuk vriendje voor Madison:) ze blijven leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Mika kan zo de wijde wereld in.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem echt geweldig! En mooi dat je nu je eigen stijl er aan geeft! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wie wil er nu niet de wijde wereld in met zo een pracht kerel (muis :-) ).
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve grappige veldmuis! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh geweldig! En zo mooi gemaakt... SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuuuw, waaaauuuw, wat een geweldige muis, ik bestel de muis gelijk Antoinette!!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk stel zullen ze samen worden. Super gedaan en echt in je eigen styl.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is geweldig!!! Ik zie hem zo voorbij lopen met zijn knapzakkie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een schatje Antoinette. Hopelijk komt er snel weer familie uitbreiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat fijn, ga zo door en maak er een hele traveling familie van, misschien nog een leuk soort pipowagen (de kerstboom verbouwen), kun je de familie nog verder uitbreiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi!!! Jij laat je gelukkig niet kisten en komt gewoon met je eigen muizen op de markt, heel goed!! Op naar de volgende :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende muisje. MOOI!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je blijf maar bezig met deze mooie muizen.
    Prachtig hoor. Weer vol details met die bloemen in de broekzak.
    groet AmiFan... je kan hem zo insturen voor de wedstrijd (zie mijn blog) als tuinman.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend wat mooi, helemaal super! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig, mijn handen jeuken!
    Ik ga hem morgen bij je bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige muis.
    Ik wou dat ik dit ook kon maken.
    Maar ik geniet er ook van om andere mensen hun creaties te zien.
    mooi patroon trouwens.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mika is de aller mooiste mannetjes muis die ik ooit heb gezien, je heb tjezelf weer overtroffen Antoinette, Mika is schitterend......

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mika is alweer een schat van een muis geworden, een echte leukerd met zijn knapzak! Je mag trots zijn op al die leuke patroontjes die je steeds weer voor ons maakt. Eens hoop ik ze eens bij je te bestellen en allemaal te maken :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Owwwwwwwwwwww.... wat is hij leuheuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die ga ik vast nog eens bij je bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn plaatjes geworden stuk voor stuk, deze is geen uitzondering ... prachtig wat je gehaakt hebt, iets om trots op te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette