zaterdag 7 december 2013

Santa Boot

Deze Kerstlaars wilde in eigenlijk vorig jaar voor Kerst maken.
Maar helaas is het me niet eens gelukt er voor Kerst aan te beginnen.
En ook dit jaar was het er bijna weer doorheen geglipt.
Nog net op tijd bedacht ik me dat het er dit jaar toch écht van moest komen.
En ik moet zeggen , hij was sneller af als ik gedacht had.
Ben er echt tevreden over, heb alleen het schulprandje ietsje anders gemaakt, omdat ik het te wijd vond worden.


De laars hangt intussen aan de kast.
Nu maar afwachten of hij straks ook gevuld word  ;)

Het patroontje staat in een Engels Tijdschrift, Crochet Today December 2011.
En is hier te vinden KLIK

Fijn weekend iedereen :)
Liefs, Antoinette

26 opmerkingen:

  1. Ha, en nu nog gevuld worden, hij is groot genoeg en erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, geeft een echt kerstgevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Die is echt heel mooi geworden!
    Heb trouwens inmiddels een paar van je kleine kerstsokjes gehaakt om straks in de boom te hangen. Heel erg leuk! Maar nog geen foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk geworden. Hij is nu ruim op tijd af.
    Fijn weekend,
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is prachtig! Wat een mooi patroon.
    Fijn weekend, groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is prachtig ! een echt kunststuk, heel mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zo een Kerst sok. Ik help je hopen dat ie gevuld wordt (en dan bedoel ik niet door jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super leuk en mooi gemaakt. Top stukkie gemaakt
    Mijn handen jeuken gelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er geweldig uit deze mooie kerstsok.
    Mooi gemaakt, die ribbels onderaan de sok zien er zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi geworden Antoinet!
    Sfeervol!
    Liefs Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er gezellig uit! Ik ben benieuwd of je er wat in krijgt. :-) Ik kreeg helaas een muis niet af voor sinterklaas (wat een slijtage-slag is dat toch altijd weer...), maar ik ga 'm geen jaar opschuiven. Ik geef 'm gewoon binnenkort een keer, óók leuk als kerstkado! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een aparte kerstlaars is dit geworden, mooi hoor en staat ook zo leuk bij je kast. Nu maar hopen dat Santa er iets moois voor je in doet, maar dat zal wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstlaars, heel apart! Hij pas perfect aan je kast!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstsok en hij heeft zo te zien een mooi plekje in jouw huis gekregen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi, leuke blogje, ik heb u gevonden via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes ✄

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Apart deze kerstsok en mooi gemaakt.
    (Zoals altijd natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekkere grote sok daar kan tenminste wat in!!!! Ik zag bij ´in het rose huisjé een hele muizenfamilie zo ontzettend leuk naar een patroon van jou. Maar in de webwinkel kan ik maar twee patronen van muizen vinden en de kerstboom. Misschien kijk ik niet goed? Groet uit Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oo wat zijn de lantaarntjes leuk,heel hartelijk bedankt,laat mika zien als ik klaar ben hartelijke groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Antoinette, wat een mooi project deze kerstsok , hier heb je nog járen plezier van...laat je het weten als hij gevuld wordt..hihi..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kerstsok heb je gamaakt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. It is brilliant Antoinette however the page for the pattern is unavailable Have you got the pattern written somewhere also how can u make a mini christmas stocking in the same pattern please let me know Thankyou so much God Bless your kindness

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette