zaterdag 4 januari 2014

Little Bear

Ja hoor, álweer verliefd.
En wel op dit te gekke kleine beertje .
Het patroontje is van Vendula , en helemaal mijn ding.
Geen moment getwijfeld en patroontje meteen gekocht.
En zie hier, mijn Little Bear.


Het hoofdje heb ik net als bij Baby Owl Emma van onder naar boven gehaakt ipv van boven naar onder.


En ik heb Little Bear een staartje gegeven zodat ie makkelijk kan zitten.
Gehaakt heb ik met Annell Miami op naald 2.5, een prachtig garen wat me steeds beter bevalt.

Little Bear mag ook nog een speelgoedje uitzoeken.

 
Word het dit lieve kleine teddybeertje


Of toch liever een stoere auto ?
Uhm tja, das een moeilijke keus !

Van dit leuke beertje gaan er absoluut meer komen ;)

Op zoek naar gewone kopspelden ( zonder gekleurde bolletjes) kwam ik in de hobbywinkel dit té schattige blikje met kopspelden tegen.


Ook deze kon ik natuurlijk ook niet weerstaan, dus die ging samen met en nieuwe voorraad wolletjes mee naar huis.
Dat zijn van die leuke kleine hebbedingetjes waar je zo blij van word :D

Liefs, Antoinette

35 opmerkingen:

  1. ohhhhhhh Antoinette zo'n scheetje,:D

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje heb je weer gemaakt... en alle looks passen er wel bij ♥
    superlief doosje ook ♥

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superschattig. Zowel het beertje als het blikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat een schatje!
    En die kleurtjes... helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is little bear mooi geworden. Echt schattig!
    Het garen staat ook zo mooi. Vind het zelf ook heerlijk garen om mee te werken.
    je hebt ook een mooi speldendoosje gekocht.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief beertje, ben benieuwd wat zijn speeltje gaat worden.
    Lief blikje heb je op de kop getikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lief, aandoenlijk, knap beertje!
    En dat spelden doosje wauw! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een lief beertje ❤️

    En dat speldendoosje is erg schattig zeg! Logisch dat je dat mee hebt genomen ;)

    Fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog,wat heb je een prachtig beertje gemaakt,knap hoor,ik kan dat helaas niet,mijn moeder gaat binnenkort weer een poging wagen om mij haken te leren,hoop dat het dit keer lukt,wil graag mini slingertjes leren haken,je blik vind ik ook helemaal geweldig,ik wens je een fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat lief en schattig, heel mooi gemaakt

    Fijn weekend groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, het lijkt een echte deugniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dotje. Lief in die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig!!!...en die kleurtjes zijn superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beertje is kei schattig. Helemaal verliefd op jou mooi speldendoosje. Zo iets moois kan je niet laten staan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook alweer zo'n schatje! Ik moet niet te vaak op haar site kijken, word er gewoon hebberig van... Wat een ontzettend leuk blikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je beertje vreselijk schattig, onweerstaanbaar. En je blikje, zo gaaf! Kwam ik die hier maar tegen haha. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute!!!! En het blikje had ik ook niet laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. such a lovely little bear, i just love him

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk beertje. Ja, die patroontjes van Vendula blijven leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een te gek beertje! Zo anders, echt leuk!

    Gr.Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo snoezig dit beertje. Leuk dat hij zelf een speeltje mag uitzoeken. Ik kan me voorstellen dat je meer van deze beertjes gaat haken.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig beertje, zo lief en aaibaar! Kan me best voorstellen dat je er hier meer van wil maken. Aan dat kopspeldendoosje zou ik ook niet kunnen weerstaan als ik het tegen kwam!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo schattig , fijn en klein!
    Wees welkom om weer iets te komen showen op ikblogjijblogt, dat kan tot en met vrijdag aanstaande!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. he is soooo handsome! i love big headed bear and i always admire how you make the face.. they are perfect! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Owwwwww geweldig meis .... en die kleurtjes .... prachtig!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooo, zo'n blikje met spelden wil ik ook. Heb je het via internet gekocht?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Truus, dit blikje heb ik in de plaatselijk hobbywinkel gekocht.
      Maar zal zeker ook op internet te krijgen zijn, het is van Prym.
      Succes :)

      Verwijderen
  27. Ohlala, qu'est-ce qu'il est super chou, j'adore !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ♥♥So so lovely♥♥
    Greetings and hugs from Finland:)
    from SisustEllen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette