zaterdag 25 januari 2014

Little Circus Bears

Ik kon het niet laten om van het patroontje van Vendula nog meer beertjes te maken.
Ze zijn ook zóóó leuk en helemaal mijn ding, vind het helemaal een te gek patroontje.
Ik koos ervoor om er circus beertjes van te maken, dit zijn ze geworden.

Een clowntje, danseresje en een picolo.

Zo jongens ( en meisje)  nu allemaal even netjes op één rij.

Zoals in een echt circus kunnen ze ook kunstjes, nou ja..............ze dénken dat ze kunstjes kunnen......

 OMG !!  Clownbeer kijkt niet blij :s

Als dat maar goed gaat !

Tadáááááá :D

Nou, dat liep maar net goed af .

De beertjes zijn wederom gehaakt met Annell Miami.

Fijn weekend iedereen,
Liefs, Antoinette
 

49 opmerkingen:

  1. Wat een snoepjes zijn dit en wat ben jij productief zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooh , wat een schatjes.
    Én zo leuk in deze nieuwe kleertjes.
    groetjes,breimaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Antoinette wat een super leuke beertjes. Stuk voor stuk zijn ze geweldig!

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn b*k valt open, wat zijn ze leuk!!!! Echt super mooi gedaan!!
    Ik weet niet welke ik de leukste vind, ik ben verliefd op allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och!!!!! Wat een lieverds zeg!!
    Een super leuk en geinig stel heb je ervan gemaakt. Prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze Waanzinnig Leuk!!! lekker kleurig, ook helemaal mijn ding hoor:) groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat zijn ze super leuk geworden, ik ben verliefd. Top werkje afgeleverd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg creatief. Wat zijn ze leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei geweldig !!! Helemaal fan van.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dat heb je echt leuk gedaan! Ook leuk op de foto gezet; applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze hélémaal gewéldig Antoinette, alle drie zijn ze zoo leuk, die wangetjes...en zoals je ze gefotografeerd hebt...héél leuk, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals ik al eerder aan gaf op je FB, ze zijn te leuk, ik vind ze geweldig en heel origineel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee, wat goed zeg. Ik vind ze helemaal SUPER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo vind ik ze veel leuker. Knap om er zo iets van te maken . Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeeee wat heb je dit leuk bedacht en zo mooi gemaakt !
    Helaas willen mijn vingers deze priegelwerkjes niet meer anders zou ik ze zo maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, te gek,heel leuk gedaan,zo leeft hij meer:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn helemaal te gek!!! Super gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zien ze er vrolijk uit,geweldig,fijne zondag,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige beertjes zijn dit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Onwijs leuk!! Ik zou ze naar Vendula sturen, de foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit patroon weer onwijs leuk van jezelf gemaakt. Helemaal super! Dank voor je schattige verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow super! te leuk! Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  23. PRACHTIG! Hoe kom je erop om er circusbeertjes van te maken, echt geweldig leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw,ik vind ze zelfs zo nog leuker als het orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een giga leuk stel, ik word er heel hebberig van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat zijn ze super leuk geworden!

    Ik twijfelde nog of ik deze zou bestellen al een hele tijd maar nu ben ik om?
    Bedankt voor de inspiratie.

    Gezellige avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super cute!! Ik spaar beren en ga zeker dit patroon een keertje haken voor me verzameling.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aww they are just so sweet!! Very cute and very well done!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk idee jouw circusbeertjes. Een grappig en vrolijk stel zo.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Amazing and super sweet! Lovely work! Thanks for sharing!
    Hope you have a wonderful week!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatjes! Zo leuk!
    Heerlijk garen he!?
    Gr. Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat super!! Als jij je fantasie ergens op los laat, komt er ook wel iets héél moois uit! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi! Leuk dat je vorige week meedeed met Link Your Stuff. Deze week sta je in de spotlight: http://annemarieshaakblog.blogspot.nl/2014/02/link-your-stuff.html
    Groetjes en een fijn weekend, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh comme ils sont trop magnifiques !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Antoinette, ik ga je volgen. Ik ben (jawel) de twinnie van Jenneke. Wat een leuke dingen maak je zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hester, Dus toch een échte twinnie van Jenneke , wat leuk :D
      Dankjewel voor je compliment, super dat je mijn blog volgt , welkom :))

      Verwijderen
  36. Enkele zeer mooi werk, ik blijf op mijn blog ... Kisses

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette