donderdag 6 februari 2014

Give Away

Dit boekje met patronen om viltfiguurtjes te maken, heb ik dubbel in mijn boekenkast staan.
Toch een beetje zonde vind ik, daarom wil ik er graag iemand een plezier meer doen.
Ik heb er zelf nog niks uit gemaakt ( helaas) het boekje is Engelstalig, maar heel duidelijk beschreven met veel tekeningen en foto's.


Wat moet je doen om in aanmerking te komen om het boekje te winnen.
Volger zijn of worden van mijn blog.
Een reaktie achterlaten dat je mee wilt doen.

Ik verstuur ook naar het buitenland.
Een linkje op je blog vind ik leuk,maar is geen must.

Meedoen kan tot Zaterdag 15-2  tot 12 uur.
Na 12 uur maak ik dan de winnaar(es) bekend .

Succes :)
Liefs, Antoinette


44 opmerkingen:

  1. Leuk Antoinette. Ik volg bij je al maar doe graag mee! Zal het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk boekje, heb nog heel vilt liggen dus zal goed van pas komen! :) Ik doe dus graag mee!
    Gr. Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh superleuk! Ik waag een kansje, X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hertje beloofd al veel goeds. Lief van je dat je er iemand anders blij mee wil maken. Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk ik heb nog wel ruimte in mijn kast, dus doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat ziet er wel heel erg leuk uit ! Wat lief dat je iemand anders er blij mee wilt maken !
    Volger ben ik hoor, kwijl wat af :-) :-) :-) :-) smoorverliefd op je muizen en zo !

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van je. Lijkt me een heel leuk boekje! Ik doe dus graag mee. Groetjes Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw! wat een super leuk boekje! Ik waag graag een kansje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik volg je blog al enige tijd met veel plezier. Ik haak heel graag. Maar met hart springt helemaal op bij het zien van vilt en dit boekje is al heel lang een grote wens van mij. Ik hoop dat ik de gelukkige ben. Vooral het hertje spreekt mij erg aan.
    Leuk dat je zo een giveaway doet.
    Vriendelijke groeten van Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het boekje zelf ook, maar ik zet met veel plezier een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. complimenti ti seguo con affetto e incrocio le dita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat superleuk deze give-away! Ik heb het boekje nog niet en wil graag een gokje wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik waag een gokje, wil graag met vilt aan de gang en kan het dan ook goed gebruiken. Dat wordt duimen, duimen, duimen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken het boekje, het is idd superleuk, maar het zou nog leuker zijn als ie in onze kast mag staan en ik er af en toe iets zou kunnen maken, haha, ja, ik doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give away!!!
    Ik doe niet mee, zoals je weet vind ik vilt diertjes erg leuk maar het maken ervan is niet voor mij weg gelegd.
    Ik ga wel een linkje plaatsen op mijn blog naar jouw give away.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik volg je via Bloglovin! Wat een superleuk boekje, mijn handen jeuken ;-) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk! Ik doe graag mee voor dit mooie boekje. Ik heb deze namelijk al ontzettend lang op mijn verlanglijstje staan.

    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuke give away...en dat schattige hertje voorop,de verleiding is groot,maar doe toch niet mee want ik heb ook nog een boekje van viltdiertjes staan en nog niets mee gedaan,zonde als dat met deze ook mocht gebeuren...eerst maar eens ooit wat uit mijn eigen boekje zien te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke give away..doe graag mee..dat hertje alleen al is ...leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lijkt me dat een leuk boekje!! Ik wil graag een kansje wagen!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi
    Je staat al heel lang in mijn feedly box, dus elke post wordt gevolgd!
    Doe graag mee (al is t tegen beter weten in... Meestal win ik toch niet, maar dat mag de pret niet drukken om mee te doen)
    Het is gewoon super dat je een give away doet!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt me een heel leuk boekkje! Werk ook graag met vilt, dus is hier welkom.
    Groeten Mirella Groeneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Antoinette,
    Een roze Bambi staat al heel lang op de lijst om te maken. Nu zou ik het kunnen als ik het boekje win. Natuurlijk ben ik volger en heb ook als besteld bij je. Hoop dat dit geslijm resultaat oplevert. :-) En natuurlijk krijg ik keurig een mailbericht als je iets op je blog plaatst.
    Groet,
    Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er een heel leuk boekje uit. Is alweer een tijdje geleden dat ik iets maakte met vilt... Ik doe graag mee aan de verloting.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn, ik ben gek op vilten.
    Het ziet er een mooi boekje uit met leuke figuurtjes.
    Lief van je dat je hem wilt geven aan 1 van ons.
    Als ik hem win is het eerste wat ik er uit maak voor mijn beste vriendin want zij verjaart bijna.

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er een heel schattig boekje uit. Dat zou hier zeker van pas komen.
    groetjes,
    Severien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Antoinette, wat leuk! Nog op een andere manier met vilt bezig. En ben echt boeken verslaafde... dus deze is ook leuk! Engels is geen probleem. En vorig weekend met dochter lekker vilten beestjes aan het maken geweest. Van stof en vilt. Ze vond dat leuk maar ook moeilijk. Ik heb nog echte stof voor beren / dieren met een lynxprint liggen... daar wil ik wel wat mee gaan doen binnenkort Dus misschien staat hier iets leuks in? Ik wacht af. En volger... tja, dat ben ik al sinds het eerst uur... Sinds de belgische site.amigurumihaken.. he? Die niet meer bestaat zag ik laatst.... Tot ziens.
    AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OW, smelt! Die Bambi! Geweldig! Zou het boekje heel graag willen winnen. Heb ik gelijk een doel om mijn (best wel grote) voorraad vilt eens op te maken! Superleuk om dingetjes te maken als kraamcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben duidelijk niet de enige geïnteresseerde! Toch zou ik me nog graag willen inschrijven voor dit leuke boekje, je weet maar nooit!
    En ik zet een linkje op mijn blog!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat lief dat je het boekje weg geeft.
    groetjes, breimaan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooo lief alleen dat hertje al op de voorkant maar natuurlijk ben ik heel nieuwsgierig naar de rest van het boekje dus ik ding graag mee, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik maak graag een kans op het boekje. Ik heb nog niet eerder iets met vilt gedaan, maar heb net wat lappen vilt gekocht.
    Doe je al mee aan mijn giveaway? Kan vandaag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooo...dit boekje heb ik al eens willen bestellen maar 'durfde' het niet aan!! Ik viel vooral door dat hertje op de kaft. Ik zou heel graag een kansje wagen!! Ik ga een linkje plaatsen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk boekje zeg!
    Heb hem in de winkel al vaak in mijn handen gehad maar nooit de moed genomen om hem te kopen.
    Ik doe een poging!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo
    Ik waag ook mijn kans !
    U hebt me al verslaafd aan geldbeugeltjes gekregen nu misschien aan vilten ?
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een lief boekje ♥, en wat lief dat je hem weggeeft! Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe heel graag mee!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Antoinette, Wat heb je een ontzettend leuke blog! En prachtige, lieve patroontjes...Ik haak ook veel, maar heb pas ook sleutelhangers en tashangers van vilt gemaakt voor een verkoping voor een goed doel.
    Het lijkt me heel leuk om ook echte knuffeltjes te maken dus doe ik graag mee met de Give Away
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee!
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ich hou echt van je blog and you are very generous giving away such a sweet little book
    Groetjes
    Joanna

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Omdat ik de laatste week niet zoveel tijd had zie ik nu je leuke give away pas. Maar ik kan nog meedoen zie ik. Dus bij deze: graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hai Antoinette

    Ik vind je blog so cute . Ik wil graag deelnemen voor de give away
    Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette