zaterdag 15 februari 2014

Uitslag Give-Away

Allereerst , nieuwe volgers van harte welkom, hartstikke leuk dat jullie mijn blog willen volgen :)
Ook iedereen bedankt voor de reakties op mijn give away, en voor alle linkjes die geplaatst zijn :D


Als ik al die reakties lees, denk ik...................jeetje, ik zou er zelf geen uit willen pikken, want tja....je gunt het natuurlijk iedereen.
Vandaar dat ik iets bedacht heb om een naam er blind uit te pikken. ( dus nee, "geslijm" helpt niet om te winnen, maar ik vond het wel héél erg leuk om te lezen :D :D)

Deze keer viel mijn keus op "Lies"


Lies heb ik ooit gekregen van een oude dame, die wist dat ik dol ben op handwerk en op oude spulletjes.
Ik was dan ook zeer vereerd dat ik Lies van haar kreeg, ik vind haar zó aandoenlijk en intussen behoord Lies tot mijn "kostbare spulletjes".
Lies is een soort van pyjama of waszakje, dus heel erg bruikbaar om er lootjes in te doen.

Eerst maar eens alle namen op briefjes schrijven, ik geloof dat ik zelfs Russisch heb geschreven.
Later ontdekte ik dat ik ook de manen heb opgeschreven die een reaktie hadden achtergelaten,maar niet meededen aan de give away :s


En nu dan alle namen in de buik van Lies !


En speciaal voor deze gelegenheid mocht Lies even tussen mijn ami's "hangen".


Nu moet Lies alleen nog even schuddelen met haar jurk en dan is het tijd om er een lootje uit te vissen.


Alle ami's waren onder de indruk en waren muisstil, behalve Rudolf dan, die moest natuurlijk weer met zijn grote neus dichterbij komen, en zelfs Tiffany ( roze konijntje, rechts naast Rudolf) kreeg een klap voor haar kopje :/

Maar nu....................wie wint de give away !!??
Ik moet er diep voor graven in de jurk van Lies.

Hebbes..............ik heb er eentje !

Het is geworden................................tadaáááááááááaaaaaaaaa........


Hé, wat flauw, niet te lezen op deze foto :p
Dan maar een beetje dichterbij..............


Proficiat BREIMAAN  :)

Stuur je me even een berichtje met je adres, dan komt heb boekje zo snel mogelijk jouw kant op.
Alvast heel veel plezier.

Iedereen bedankt voor met meedoen, en ondanks niet gewonnen, toch een fijn weekend gewenst.

Liefs, Antoinette

19 opmerkingen:

  1. Haha, wat een bijzondere trekking :-) Leuk gedaan Antoinette!
    Gefeliciteerd Breimaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke trekking!
    Proficiat Breimaan! Jij weet wat doen de komende tijd... Veel plezier met het maken van de diertjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhaaltje heb je ervan gemaakt! Proficiat aan Breimaan! Veel plezier met je give away!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha je weet het wel spannend te houden. Leuk en gefeliciteerd breimaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze trekking, lieve Lies :-)
    Gefeliciteerd Breimaan veel plezier ermee!
    X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg je weet het wel spannend te maken, kon de spanning bijna niet meer aan :-) Breiman gefeliciteerd met dit leuke boekje, jij boft maar, veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Antoinette,

    Die Lies van jou komt me bekend voor. Zo'n 30 of 40 jaar terug heb ik hem ook gebreid. Hij stond toen in de Ariadne. Eigenlijk is hij van achter ook gebreid. Het is een tas.... heb hem wel eens gedragen en kreeg veel complimentjes.
    Misschien leuk om te weten.......

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke,
      Wat leuk om te horen ! Dus eigenlijk is Lies een tas, grappig dat jij haar herkend .
      Ik heb zelf ook nog veel oude Ariadnes, ik zal die nog eens doorspitten, wie weet vind ik het patroon wel terug :)

      Verwijderen
  8. Oh, wat is Lies leuk! En laat ik je give away nou helemaal gemist hebben... Gefeliciteerd Breimaan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat heeft lies goed gedaan ;-) gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super leuk dat je zomaar een boekje aan iemand geeft! En lies echt tof!

    Groetjes Jolien

    http://littlewoolycreations.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihihi...Lies heeft jou goed geholpen! Gefeliciteerd voor Breimaan en jij bedankt voor de leuke Give Away!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Felicidades a la ganadora, el libro parece estupendo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke manier van lootjes trekken.
    En wat is Lies ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel lieve Antoinette voor het leuke boekje.
    En het was zo spannend om je leuke verhaal te lezen.:) Dat ik nou de give away win , echt geweldig :)))) Ben helemaal blij :)))).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, Breimaan met dit leuke boekje. En Antoinette bedankt voor het organiseren van deze leuke GiveAway.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik was er even niet :-) feliessss aan de winnaar enne ik vind lies het einde ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan, de uitslag van jouw give away. Ik was even uit het land, maar het boekje is van harte gegund aan Breimaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette