maandag 26 mei 2014

Bunny with Balloons

Bij het blogje van De Swap was ik vergeten te vermelden dat ik ook nog een patroontje gekregen had.
Daar ben ik meteen aan begonnen, ondanks dat ik met zoveel andere dingen tegelijk bezig ben, kon ik het toch niet laten.
Blijkbaar geeft een nieuw projectje me energie !
Dit is 'm geworden.


Het patroontje komt van Teddyswithlove
Gehaakt heb ik met Bravo en haaknaald 2.5


Bunny is 14 cm. groot inclusief zijn oren.
Het haakwerk had ik snel af ,maar in elkaar zetten en afwerking daar ging heel wat meer tijd inzitten.


Het was superleuk om deze te maken, en juist het oppimpen maakt hem zo leuk.
Dankjewel swapmaatje voor dit grappige bunny patroontje :)

Liefs, Antoinette

25 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en zo mooi gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super schattig. geworden. echt een patroontje voor jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer zo leuk gemaakt!!! Heel schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd is het geworden. Helemaal geweldig!!
    Je ziet dat je er veel werk in hebt gestoken. Alles ziet er perfect afgewerkt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó leuk geworden en helemaal echt: 'Ahhh wat zielig!!', riep mijn dochter. En vervolgens beslist: 'Als jíj 'm gaat maken, maak je 'm zonder hechtingen'. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hhahah gelijk heeft ze ;)
      Ik vrees dat deze bunny vaak in de prikkeldraad is gelopen :/

      Verwijderen
  6. Oh, wat is die leuk! Die gaat vast iemand beterschap wensen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supernetjes gemaakt! Het naaiwerk is erg fijn en regelmatig gedaan. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd. Vooral die kleine extraatjes doen het hem, die 'scheurtjes' en die grappige neus met ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is het geworden zeg en zo leuk met die ballonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig konijntje. Je hebt er weer helemaal jouw stempel op gezet met die leuke details. Geeft mij ook weer extra inspiratie.

    Fijne dag (ondanks het weer), Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi geworden,ja en ehh de details die doen het hem gewoon:D

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooo maar zie wat een schatje. Niet moeilijk dat je daar direct aan wil beginnen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat je hier meteen aan wil beginnen is heel makkelijk te begrijpen, als je het resultaat ziet weet je het wel! Je hebt er een schat van een bunny van gemaakt, compleet met ballonnen en zo mooi afgewerkt, echt een beauty!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk! En anders dan andere patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker de moeite waard om hem te maken. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat issie lief het konijn en wat een scheetje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een snoes.... met al zijn ballonnen en stiksels... Ook dat is altijd weer een klusje. Leuk hoor dat er ook een patroontje bij zat.
    groet AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh, deze vind ik super gaaf! Weer een voor m'n to do lijst. Mooi gemaakt. Groetjes, Monique Vos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi! Je pimpt je knuffeltjes ook altijd zo mooi, dat maakt ze een echte 'Antoinette' =)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Antoinette.
    Lovely this bunnies.
    Love your work.
    Kiss from Portugal
    Alice
    http://mimosdemae.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou... Ik heb dit lief bunny konijntje aan mijn Willemein konijn laten zien.. Ze was helemaal verliefd op haar geworden... Ze zou hem zo graag willen verzorgen... Ze is zo alleen .... Snik
    Kan hij ook bij mij komen dmv een patroontje?
    willemein en ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat geloof ik graag Willenein, de kleine bunny is een kooppatroon, je kan het hier kopen https://www.etsy.com/nl/listing/180295123/gehaakte-bunny-patroon-pdf-document?ref=favs_view_5

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette