donderdag 15 mei 2014

Cute Misses

Deze leuke Misses maakte ik voor een swap en hebben intussen mijn huisje al verlaten.


Het patroontje komt hier vandaan https://www.etsy.com/transaction/188549705
Een superleuk patroontje.
En het grappige is dat ze allemaal een naam hebben :)


Gehaakt heb ik met Annell Miami.
Omdat ik nogal stevig vul, heb ik de mutsjes iets groter moeten maken als in het patroon stond.
In de zooltjes heb ik kartonnetjes gedaan, zodat ze beter kunnen staan.


In het patroon stond geen staartje, en omdat ik mijn naamknoopjes wilde gebruiken heb ik het zo opgelost

 
Omdat een katje een langere staart heeft, heb ik aan het knoopje nog een vlechtje gemaakt :)

Liefs, Antoinette


34 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze ontzettend leuk! Echt schatjes! Super leuk bedacht, die knoopjes als staartjes. En dat vlechtje voor dat katje... Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel schattig zijn ze! En wat een slimme extraatjes met de kartonnen zooltjes, knoopjes en vlechtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverds zeg! ziet er gezellig uit zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig stelletje zo bij elkaar.
    En wat een leuke oplossing voor je naamknoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een gezellig en leuk stelletje. Leuk hoor! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stel lieverds op een rijtje...
    En wat vind ik die staartjes leuk, dat heb je goed bedacht!
    Je swapmaatje boft heel erg!!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerdjes! Degene met wie jij swapt is een bofkont zeg!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh zo schattig,leuke patroontjes

    liefs mingle-mangle
    fijn weekend:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O das honderd procent geslaagd !!! Zo lief.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig setje! de ontvanger zal er zeker blij mee zijn.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo! Deze zijn leuk! En die staartjes, helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superlief, dit kleine viertal. Dat is een toffe swap. Je hebt hier vast iemand heel blij mee gemaakt.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn erg leuk! Bijna jammer om ze weg te doen.
    Slim om de voetjes met karton op te vullen, ze staan er mooi op!

    Fijn weekend!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erge leuke dames zijn het geworden stuk voor stuk. Zijn ze alle vier naar de zelfde deelnemer van de swab gegaan of naar 4 verschillende? Je zal het maar krijgen wordt je toch vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, alle 4 naar dezelfde.
      Het was één patroon en horen bij elkaar, dus vond ik dat ik ze alle 4 moest maken :)

      Verwijderen
  15. Wat een prachtige popjes zijn het geworden.
    Denk dat de ontvanger hiervan toch wel erg blij gaat zijn hiermee en ze een mooi plekje geeft.
    Mooi opgelost met die staartjes/knoopjes.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige poppetjes! Echt superschattig! En mooi opgelost met de knopen en de staartjes :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allemaal erg leuk, zeer goede uitvoering ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig zijn ze weer Antoinette, en wat ben je toch snel.......of ik waarschijnlijk heel sloom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig!!! wat zijn ze leuk en zeker mooi gehaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig stel!! Zo leuk met al die verschillende oortjes! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jeetje, ik had je swap wel willen ontvangen. Wat een schitterende kadootjes.... erg leuk om te krijgen. Daar zal diegene wel blij mee zijn geweest. Wat heb je terug ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet nog foto's maken van mijn ontvangen swap, dan zal ik zeker een blogje plaatsen :)

      Verwijderen
  22. Wauw wat zijn ze super leuk en suuuuuper lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super schattig, alle vier!
    En die staartjes... super leuk gevonden met je eigen knoopje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette