woensdag 21 mei 2014

De Swap

In mijn vorig blogje liet ik zien wat ik voor mijn swapmaatje had gemaakt.
Nu wil ik laten zien wat ik van mijn swapmaatje kreeg.

Tadaááááááá.....................


Een schattig gebreid muisje


Is ze niet hartstikke leuk !
Omdat ik zelf niet zo'n kei in breien ben, vind ik dit extra leuk.
Het is een patroontje van Zij Maakt Het 
Ze heeft ook haar eigen borsteltje bij zich, om haar vachtje zelf te kunnen borstelen, jaja .......ijdel is ze wel.

En verder kreeg ik ook nog............

 
Een leuk boekje wat je allemaal van papier kan maken.
Twee leuke stofjes


Lintje, kwastjes, strikjes, knoopjes en kraaltjes


Twee prachtige wolletjes, de linkse is Merino wol van Lana Grossa.
De rechtse is een speciale wol uit Schotland, gemaakt in New Lanark.
Ik als échte Engeland/Schotland fan, vind dit extra leuk :)



Een leuke sleutel/tashanger en een prachtig armbandje wat ook zelf genaakt is !
Kijk toch eens naar die schattige kleine gehaakte bloemetjes :)


En.................ik kreeg ook nog dit Delfts Blauwe serviesje en een klein stoelje.
Daar kan "Miss Muis" gezellig thee in maken voor haar nieuwe vriendjes .


Oeps..................euhm................muisje.............niet de melk zelf opdrinken hé !
Nou, ik zie het wel hoor, we hebben een nieuwe deugniet in huis ;)

Dankjewel swapmaatje, voor je leuke swap :))

Liefs, Antoinette

17 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke cadeau's heb je gekregen zeg! En het muisje is super schattig:)) groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij lekker verwend zeg!
    Wat een heerlijk snoetje heeft het muisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schatje! Daar kun je toch zeker niet boos op worden ;-)
    Leuke spullen heb je gekregen, je hoeft je voorlopig niet te vervelen (deed je dat dan al eens? :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat ben jij verwend.
    Het muisje is echt een snoepie en dan al die andere leuke dingetjes!!!
    Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend veel leuke spulletjes heb je gekregen. Dat was een goede swap! En ja hoor... deze deugniet past wel bij jouw bewoners... daar heeft je maatje goed naar gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief muisje in een snoepkleurtje, leuk! Ook ik ben ze momenteel aan het breien, de patroontjes zijn geweldig goed uitgelegd en makkelijk te volgen. Pas maar op met deze deugniet in huis! En heel veel plezier met al de cadeautjes van je swap.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een fijne verwennerij, en wat is miss muis liefff! En wat heeft ze te gekke schoentjes aan, geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Antoinette, wat ben jij verwend zeg dor je swapmaatje, ik vind vooral het gebreide muisje te gek, lekker fleurig. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig muisje. En wat een verwennerij. Daar ga je vast leuke dingen mee doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whoooow wat een bofkont ben jij zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat ben jij verwend! Wat een geweldig muisje, wat een mooi garen heeft ze ervoor gebruikt. Jij niet goed in breien, ik zie regelmatig de leukste kleertjes voorbij komen hier! Ik waag het dat te betwijfelen. ;-)
    Pas maar goed op je nieuwe deugniet, dat wordt nog wat! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja kleertjes lukt nog net, maar dat fijne breiwerk , ook nog in het rond breien dat is nog een ding voor mij.
      Maar ik ga het proberen, te beginnen met sokken...............word vervolgd...........of niet :p

      Verwijderen
  12. Als dat geen verwennerij is, dan weet ik het ook niet meer. Geweldig wat je gekregen hebt. Geniet van je nieuwe kapoen in huis.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen. Heel lief. Je hebt het ook weer zo mooi op de foto vast gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat hebben jullie samen een leuke swap gehad. Geniet van je mooie spulletjes.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gave swap heb je ontvangen. Leuk is dit hè, ik swap ook graag. Elke keer weer een verrassing wat het is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette