vrijdag 23 mei 2014

Update Marijntje Konijntje

Marijntje heeft een nieuw outfitje gekregen en ik heb een dekentje gehaakt ( mijn eerste granny deken) voor straks op haar bedje, maar ook om lekker buiten op te zitten.
Dus wil ik graag buiten foto's van haar maken, op het gras.
Helaas heb ik geen gras en er zat niks anders op dan met Marijntje een wandeling naar het veld te maken.
Ach jeetje.................ik bedenk me dat het wel een raar gezicht moest zijn, een volwassen vrouw die met een knuffeltje door het veld loopt !
In gedachte zie ik de mensen al denken ......................die spoort niet :$
Dus besloot ik toch maar om Marijntje in een plastic draagzakje te vervoeren............sorry Marijntje.
Eenmaal in het veld aangekomen, zochten we een fijn (verlaten) plekje op en kon Marijntje op de foto :)


Kijk, ik heb een nieuw jurkje, zonder armen.......euhm......,mouwen.
Speciaal voor als het mooi weer is en de zon schijnt.
Ik heb ook nog een mooi dekentje bij me, waar ik lekker op kan zitten.


Ik heb ook wat lekkers meegenomen, een hele grote dikke sappige wortel.
En die ga ik nu lekker op knabbelen.


O wat heerlijk, de zon schijnt, even bijbruinen hoor :)


Ik heb ook nog een nieuw tasje gekregen, een échte uilentas.


Als het wat frisser word, doe ik mijn vestje aan.


Ohhhhhhhhh KIJK.................bloemetjes :)


En....en...........zie ik er knap uit met mijn bloemetjes ?! :D

Er is geen patroon van Marijntje !

Omdat ik toch in het veld was mét fototoestel, kon ik het niet laten om wat plaatjes te schieten van bloemetjes die ik tegen kwam .
Ach, het is natuurlijk "gewoon" onkruid, maar gratis van Moeder Natuur en zo de moeite van het bekijken waard ;)










Liefs, Antoinette

39 opmerkingen:

  1. Ik zie het al helemaal voor me. De hele buurt loopt uit om te zien hoe een volwassen vrouw op hetgras zit te spelen met een schattig konijntje met kleding, dekentje en tasje.
    Maar goed: wow, wat is het een lief knuffeltje met al die mooie, nieuw kleertjes. Echt iets voor jou om ook alle details erbij te maken en te fotograferen.
    Superleuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer superleuk uit allemaal, leuke foto serie, en wat kan jou het schelen joh dat ze je zien, haha. Ik had wel eens om een hoekje willen kijken;) fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tafereeltje zo op het gras! Ik moet zeggen wat een lief konijntje en ook de kleertjes en het dekentje zijn echt geweldig! Leuke reportage zo!

    Fijn weekend!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, Antoinette wat is het toch een schatje, en dat uilentasje... smelt!
    Wat een leuke foto's, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend schattig! En prachtige foto's!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt! Vooral die van Marijntje :-D Oh, wat is ze toch een super schattig, fantastisch mooi konijntje <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo onderste boven van Marrijntje dat ik helemaal vergeet te vertellen dat ik haar kleertjes, tasje en dekentje ook prachtig vind!

      Verwijderen
  7. Ooo wat mooie foto's, zowel van Marijntje, haar nieuw kleedje, de nieuwe tas, de bloemen, gewoonweg alles..
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat tasje van Marijntje!!!!! Geweldig...................
    Marijntje zelf is ook om op te vreten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat lief! Wat een leuke fotos! Als ik ooit een volwassen vrouw met een knuffel konijn bezig zie ga ik die zeker van dichtbij bekijken! Lijkt me helemaal geweldig!gr frouwien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een lieverd, zo leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie meid is het zeg.
    Een prachtig dekentje heeft ze, een mooi tasje en geweldige kleertjes!!
    Daar ga je je kleindochter vast heel blij mee maken!
    Je hebt ook prachtige natuurfoto's gemaakt.

    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig veldje heb je gevonden. En onkruid is toch ook prachtig...
    Je foto's zijn weer een klein wonder. Hier thuis wordt altijd je blog bekeken door het hele gezin. Meestal interesseert men zich alleen voor mijn blog. Maar soms wordt er geroepen... het blog met die foto verhaaltjes... is er al een nieuwe? Complimenten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is een mooi compliment , dankjewel :D :D

      Verwijderen
  13. Geweldig wat heb je er weer n mooi verhaal van gemaakt en wat heeft Marijntje n mooie outfit en deken gekregen!
    Ik vind haar zo'n schatje.
    Ben gewoon n beetje verliefd op haar ♥
    Lieve groetjes en fijn weekend,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat een super schatje. En zo mooi gemaakt. Helemaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's! Wat een lief konijn! Hij super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marijntje, je bent een heel knappe meid!! Wat heb je een goede smaak, het past allemaal perfect bij elkaar en dan je foto-kunst, prachtig! :-) Volgende keer niet meer in een tasje kruipen hoor, gewoon lekker met je foto-toestel eropuit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super schattig. kan je straks nog wel afstand van haar doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet over praten, anders ga ik nog huilen ;)

      Verwijderen
  18. Oh comme elle est belle et sa garde-robe est superbe !
    Bon week-end !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig konijntje..lief!!! en wat een mooie foto's heb je gemaakt..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is Marijntje toch een ontzettend mooi en lief konijntje, echt een kunstwerkje. Ook de nieuwe outfit en het dekentje is weer prachtig gemaakt.en je hebt gelijk hoor, hier hóórt gewoon een fotoreportage in het gras bij. Gewoon lekker doen hoor. Man en ik hebben wel eens een fotoserie gemaakt van een gehaakte Mickey Mouse, op de Rialto Brug in Venetië. Niet echt bepaald een rustig plekje zeg maar, erg grappig!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat zullen jullie een bekijks hebben gehad :D

      Verwijderen
  21. Wat ziet Marijn er schattig uit met haar nieuwe kleertjes. Erg mooi gemaakt allemaal.
    Ik geniet ook heel erg van je bloemenfoto's of zoals jij zegt: onkruid. Maar was is onkruid? Door jou ongewenste planten kunnen voor een ander heel gewenst zijn. Ik gebruik paardenbloemen, vlierbloesem, rozenbottels en zevenblad in de keuken voor het maken van siroop, jam en pesto en ik kan nog wel meer "onkruid" noemen wat te gebruiken is. Gewoon lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie foto's
    heb genoten van je blogpost.
    Oh en wat is marijntje een schatje
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahhh wat een schatje! En zo lief met dat mouwloze jurkje en helemaal... het uilentasje! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw wat een lieffie! Ik ben opslag verliefd! Met zo'n knappertje mag ook een volwassen vrouw over straat hoor! Super mooi geworden en dat tasje, super!!!!! Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi, Heerlijk hè? Spelen met poppen en knuffels? Ik heb het gelukkig ook nooit. verleerd ;) Je konijn is heel lief en ik ben benieuwd of je nog meer kleertjes voor haar gaar maken? Groetjes, breimaan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marijntje is zoooo schattig, ik ben verliefd♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is ze super Marijntje, en alles wat je voor haar gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje is Marijntje toch. Ik zie het al helemaal voor me. Jij druk in de weer om een fotoshoot te maken en iedereen die je dan ziet. Het zou zo een actie van mij kunnen zijn. Mooie natuurfoto's ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohhhhh ze is zo LEUK ,hopelijk gaat ze nog veel meer avonturen beleven
    super:D

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief guitig knap konijn is Marijntje zeg! En wat heb je supermooie foto's gemaakt buiten in het gras, niks van aantrekken hoor wat de anderen denken, ook ik haal dikwijls van die toeren uit ;-) om een fotoshoot met de poppen te maken. Je hebt Marijntje echt wel verwend met haar nieuwe outfit, hij is echt geslaagd en zo'n mooie picknickdeken erbij, geweldig! De natuurfoto's zouden zo uit een tijdschrift kunnen komen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zie het in gedachten voor me; jij op je platte buik in het gras ;)
    Maar wat een plaatje zeg, dit geheel.
    Marijntje Konijntje is super schattig, zeker met al het moois dat je voor haar maakte. Tot in de details zoals we van je gewend zijn; dat tasje.... Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zit hier echt met een brede glimlach de foto's van Marijntje te bekijken. Ze is gewoon levensecht voor mij. Complimenten! Toevallig kwam ik via een omweg op jouw blog. Ik heb ooit het patroontje van Yoko gekocht en ben altijd fan geweest van je creaties. Leuk! Ik blijf je blog volgen.
    Groetjes van Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette