woensdag 2 juli 2014

Racing Ducky

Soms kom je zoveel tegen op internet, dat de ideeënstroom niet te stoppen is.
Die ideeën blijven door je hoofd spoken, soms om gek van te worden.
99% van de ideeën worden weer verworpen, omdat:
Er té veel ideeën zijn.
Ik de ideeën in mijn hoofd moet ordenen.
Er ineens weer leukere nieuwe ideeën bijkomen.
Omdat sommige ideeën niet lukken.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, en dus halen 99% van de ideeën de eindstreep niet.

Maar soms, blijft een idee maar "hangen" en wil het niet uit mijn hersens verdwijnen.
Dat gebeurde o.a. toen ik DEZE tegen kwam.
Daar moest ik wat mee, maar wat ??
En ineens wist ik het.
Ik kocht het patroontje van dit leuke eendje en ging aan de slag.
Heb mijn hersens verder moeten "pijnigen" om het idee wat in mijn hoofd zat , werkelijkheid te laten worden
Maar uiteindelijk is het gelukt en dit is het geworden.

 

Het karretje kan écht rijden.
Hoewel het niet "speel bestendig" is, want de wieltjes zijn bevestigd met spijkers.






















Aan de achterkant heb ik mijn naamknoopje bevestigd, wat een soort van "uitlaat" moet voorstellen :)






















Om het eendje, wat aan de onderkant best rond is te bevestigen op het plankje, was ook nog niet zo simpel.
Dus koos ik noodgedwongen voor deze barbaarse oplossing.






















Montage kit en een lijmklem :/
Sorry Ducky, even 24 uur blijven doorademen !

Maar daarna blijkt alles goed vast te zitten.
En kan racing Ducky naar zijn bestemming toe racen .

Liefs, Antoinette

36 opmerkingen:

  1. Lang niets van je gelezen, maar ik begrijp nu waarom, hij is geweldig!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig en dan nog een bril bovenop zijn helm. Das gewoon de max !!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ducky ist sowas von süss!! Super gemacht!
    Liebe Grüsse
    Evelin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk!!!Geweldig! Grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh.... wat is die leuk geworden zeg, enig!! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schat en wat zielig voor die eend, een dag lang vastgeklemd. Afijn, alles voor het goede doel he. Ik vind hem geweldig, vooral ook die helm op zijn koppie. Mijn complimenten voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, wat een leuke blog, met een geweldig grappig eendje! Moest ook zo lachen om de laatste foto, hihi. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk!
    Ik ben wel blij dat ik dat eendje niet ben, lijkt me tocch niet .zo fijn om zo bruut tussen een lijmklem geperst te worden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig deze ducky!!
    Lekker stoer met zijn mutsje op,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Smelt! Helemaal in de stijl van je olifantje op de foto boven in je blog en die vind ik ook zo geweldig! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig die is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Ben er weg van erg leuk gedaan

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig! En weer super origineel.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt geweldig! Leuk, tof, top! Dit is echt heel origineel!
    En dat met die ideetjes ondervind ik ook dagelijks als je rondsurft, net wat je zegt, we worden overstelpt met ideetjes maar je kan nu eenmaal niet alles maken spijtig genoeg.
    Succes nog met je "racing duck".
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha...wat schattig!! Echt leuk gedaan!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke racing duck. Je maakt altijd van die mooie dingen super.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt te leuk geworden!! Wat een geweldig idee en een super leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wederom weer een schatje:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hij is echt fantastisch heb je hier ook een patroon van

    groet jj

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Lees het blogje even terug, er staat een link naar het patroon wat ik gebruikt heb .:)

      Verwijderen
  19. Geweldig!!! Racing Ducky heeft gelukkig niet al te veel geleden onder zijn barbaarse behandeling!! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is helemaal geweldig!
    het mutsje heb ik gevonden, maar kun je verklappen waar het eendje vandaan komt?
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Arina, de link naar het eendje staat in het blogje, ik had eerst de verkeerde link erin gezet,maar nu staat de goeie erin :)

      Verwijderen
  21. Hij is ontzettend leuk! Ik kan me voorstellen dat hij maar in je hoofd bleef rondrijden. En.. wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superrrrrrrr leuke race eend heb je gemaakt, zo schattig..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, wat een scheetje.... en leuke oplossing zo met die lijmtang hihi wat zal hij het benauwd hebben gehad die 24 uur.
    Ik herken je borrelende gedachten helemaal. En dan maar de tijd vinden om ze uit te werken... gelukkig komt bij mij de vakantie er aan en kan ik het online leven even uitschakelen... dan is er ruimte voor deze plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Antoinette ik lig dubbel onder het haken van willemein,ik heb nu is de tijd genomen om je blog door te lezen,heerlijk.
    Wat een leuk idee die race eend.

    Groetjes Anna maria borboleta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette