donderdag 28 augustus 2014

Give Away

Lieve allemaal,
Ik vind het leuk weer eens een Give Away te doen.
En toen ik dit leuke patroontje van een sleutelbeursje KLIK tegen kwam, wist ik het zeker, dit is een leuke give away.


Ik haakte er om te beginnen 2 ( er volgen er vast meer) en deze 2 wil ik graag weggeven.

Wat moet je doen:
Eigenlijk niet veel, laat een reaktie achter op dit blogje als je mee wil doen.
Een linkje op je blog zou ik leuk vinden, maar is niet verplicht.


Meedoen kan tot en met Vrijdag 5 September.
Op Zaterdag 6 September maak ik de 2 winnaars bekend.
De winnaars worden willekeurig uitgeloot uit alle deelnemers.
Ik verstuur ook naar het buitenland.
Het sleutelbeursje komt dan leuk verpakt naar je toe.

 
 Succes :)

Liefs, Antoinette

72 opmerkingen:

  1. SUPER!!!!...so sweet
    Ik waag en gokje en doe mee...ik vind ze geweldig Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke give away. Ik had nog nooit zoiets gezien. Hartstikke leuk en handig.
    Ik zie dat ik de eerste ben die reageert... dat betekent meestal dat je niet wint. Maar toch doe ik gewoon mee hoor! Succes met je gezellige blog!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa so sweet ♥♥ ik heb dan wel geen blog meer maar zal wel delen op FB ...... wat een dottekes zeg ♥♥ x jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat maakt echt niks uit Jenneke dat je geen blog meer hebt, je doet gewoon mee :)

      Verwijderen
    2. Ik wil ook graag meedoen ,,,zooo leuk zijn ze !!!

      Verwijderen
    3. ik wil graag mee doen vind ze zo leuk

      Verwijderen
  4. Hoi, ik doe niet vaak mee met give away,s, maar deze zijn wel super leuk. Dus ja, ik waag een gokje, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das een hele leuke sleutelopruimert, die zou k wel aan mn bossie willen hangen!
    groeten ma broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier wil ik graag aan meedoen, dit is zoooooo leuk!!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukertjes. Ik waag graag een gokje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give-away. Doe graag mee. Wie weet heb ik geluk. Zal ook berichtje op mijn blog plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig stelletje nou ik doe mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook graag meedoen. Wat zijn ze schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe heel graag mee... Geweldig, calorie arme cupcakes!
    Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh die zijn leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh een heel leuke give away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Patroontje is uitverkocht helaas! Wel super leuk! Heb een nichtje die cupcakes spaart en ook nog de banketbakkersopleiding doet. Zou echt wat voor haar zijn. Dus ik wil graag meeloten met je give-away.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje word zeker weer aangevuld in haar shop, kijk morgen even

      Verwijderen
  15. Oooooh wat zijn die leuk! Waag een gokje! En misschien brengt 6 september geluk....dat is nl onze trouwdag!
    Groetiez scraffy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn echt wel heel leuk! Heel graag doe ik mee en zal een linkje plaatsen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat zijn dat leuke sleutelhangers! Ik doe graag mee.
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn erg leuk!
    En wat een leuke actie heb je ervan gemaakt.

    liefs Tante Tal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn om op te eten !!!
    Ik doe graag mee :-)
    Er staat een linkje bij mij op Maaksels van CarlaK, daar kan je ook iets winnen!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze lief, ik waag graag een gokje.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke give-away! Wie wil die nou niet winnen? Dus ik doe graag mee, wie weet win ik er eentje voor mijn dochter!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw haakpatroontje Ikki zorgde ervoor dat ik leerde haken en ik blijf je volgen! Graag ding ik mee naar zo'n sleutelbeursje!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke sleutelhangers, daar wil ik er graag een van winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk sleutelhoesje. Die wil ik graag winnen voor mijn dochter die op kamers gaat.
    Brechtje van Wijk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk sleutelbeurje ,Ik wil heel graag mee doen aan de give-away .
    Blijf je geweldige blog volgen .
    Groetjes ,Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh wat geweldig leuk!Ik doe heel graag mee!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk leuk leuk, graag maak ik een kansje. Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  28. These are sooooo cute :*) and you are being generous once again doing an international giveaway,
    Groetjes Joanna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. C'est tres mignon, je veux bien participer . Merci beaucoup pour ce partage

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! Heel mooi gemaakt.
    Ik zou er graag eentje willen winnen om aan mijn schooltas te hangen.
    Het zijn uit zo'n kleine dingetjes dat je je plezier aan school moet halen ;)

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superleuk, wij willen ook wel een kansje wagen

    liefs, mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Antoinette, Wat een leuk blog heb jij. Ben volger geworden en wil graag een gokje wagen. Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk! Hier doe ik graag aan mee!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Snoezige sleutelbeursjes. Echt helemaal jouw stijl met die vrolijke details. Op mijn blog vinden mijn lezers en volgers zo een linkje.

    Fijne dag en liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super leuke sleutelbeursjes. ik zal het op mijn blog zetten. Ik doe graag mee.

    Een hele fijne vrijdag gewenst en groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hiervoor wil ik ook wel een kansje wagen, wie weet heb ik geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. O, wat een leukerds. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. They look cute!! :) that's so nice of you to give to friends. Pls count me in.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat lief van je. Het zijn wel heel schattige sleutelbeursjes. Echt wat voor mijn dochter die fan is van je site. Dus ik laat dit bericht nog niet lezen... want dan ziet ze dit al. Maar ze gaat volgende week naar school en moet nu zelf een sleutel meenemen. En ik kreeg de opdracht voor nog een sleutelhanger. Maar dit is veel leuker! Dus het zou een leuke verassing zijn als ik dit voor haar zou winnen... En zo niet... dan ga ik hem zelf voor haar haken... Succes met je give away! En bedankt voor deze inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig zijn ze en ze zien er ook nog eens heerlijk en handig uit!
    Graag doe ik mee!
    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gorgeous giveaway!! :)
    I've shared it on my blog!!
    V x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke schattige cupcakes, ze zijn om op te eten!
    Ik zou graag mee willen doen met de give-away ook al heb ik zelf
    geen blog (of facebook). Ik blijf je blog volgen, je maakt zulke
    mooie dingen.
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ja wat een lieverdje weer zeg. Zo leuk en snoezig. Graag ding ik mee naar dit freubeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een leuke give-away, ik wil graag meedoen!

    groetjes Jolanda ( filantrojopie.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh die zijn super leuk! Zou leuk zijn voor aan mijn kluissleutel dit nieuwe schooljaar! Dus... ik doe heel graag mee! Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Muito cute,parabéns.Valéria.(Brasil).

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zo, ik heb eerst even een linkje geplaatst en nu ga graag melden dat ik wil meedoen met jou give away. Als het niets wordt, ga ik het patroontje alsnog bestellen. Wat is die leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een leuk en origineel sleutelhangertje! Ik wil graag een kansje wagen. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Goede Dag, Please put my name in your drawing.
    Dank u zeer, Anne
    PlumCreek22
    Etsy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super leuke give away!
    Ik doe mee
    Groeten, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke give away heb je weer.
    Ze zien er super leuk uit!
    Ook ik wil een gokje wagen.
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog naar die van jou.

    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh, wat leuk. Ik doe graag mee. Volger ben ik ook geworden en ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.
    Kom je ook eens bij mij kijken? http://bonjoli.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Aan deze lange vrienden rij, zet ik graag mijn blog naam bij!
    Plaats een link op m'n blog, en hoop zo mee te doen, toch?!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, tuurlijk doe je dan mee :)
      Ik kom even op je blog kijken !

      Verwijderen
  55. Oooh, wat zijn ze leuk!
    Ik waag ook graag mijn kans en zet een linkje op doejeookmee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Die zijn echt heel mooi ! Met twee dochters in het eerste middelbaar die elk een sleutel van een locker moeten bijhouden, zou zo'n mooi hoesje beslist goedgekeurd zijn en dadelijk in gebruik genomen worden.
    Ik doe dus heel graag mee !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh wat leuk. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een super leuk idee om ze zo als sleutelhoesje te maken. Ik doe ook graag mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ohhhhhh ze zijn GAAF ! Daar word je toch vrolijk van :-):-).
    Ik zou heel graag mee willen doen met deze verloting, dat scheelt weer een plekje op mijn ellenlange to-do lijst hihihihi :-) !
    Haakgroetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Antoinette,
    Ik zou ook graag meedoen met de leuke give- away.

    En wat heb je een leuk konijn gemaakt met het rugzakje.

    Prachtig.

    Groetjes Angela .



    http://angel-eyes-haakseltjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Bij toeval kwam ik op je blog terecht. Ik doe graag mee en ga je uiteraard ook volgen. Ik zal nog een linkje op mijn blog plaatsen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Antoinette
    Ik wil ook graag meedoen met je give away, ik heb geen blog dus kan geen linkje maken. Je hebt altijd heel leuke patronen.
    Bedankt,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette