woensdag 20 augustus 2014

Update Marijntje Konijntje

Het Marijntjes Konijntje project is bijna klaar.
De kist van Marijntje is zelfs al helemaal af, maar er moeten nog een paar kleine dingetjes bij, zodat ik een totaal plaatje kan laten zien.
Maar nu eerst even de laatste nieuwe kleertjes showen.
Mijn kabouterjurkje met bijpassende schoentjes

En ik heb er ook nog een paddenstoelen tasje bij

Ik ben in het bos geweest en heb eikeltjes verzameld, die allemaal in mijn tasje gaan

Het tasje kan ik op mijn rug dragen

Dit is mijn nieuwe zomerjurkje.
Maar omdat het nu slecht weer is, moet ik binnen op de foto

En dan heb ik nu eindelijk een nachtpon, zodat ik lekker kan slapen.
Ik heb er ook pantoffeltjes bij.
Hebben jullie mijn slaapmaatje gezien ?? Het is een beertje en ik heb hem Finn genoemd

Even een slaapliedje zingen voor Finn, dan kan hij lekker slapen :)

Lief is hij hé

Marijntje zegt, welterusten, slaap lekker

Er is geen patroon van Marijntje !

Liefs, Antoinette

47 opmerkingen:

  1. Helemaal verliefd op jouw mooie Marijntje !
    Zo schattig gemaakt en zo lief alle kleertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik heb vol bewondering zitten kijken, wat ontzettend lief zeg!!!
    Ben best een beetje jaloers ;-)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZOOOO LIEFFFFF de details SUPER SUPER,

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, *smelt* wat is Marijntje toch super lief en ongelofelijk mooi! ♥ die blik in haar ogen... trouwens, ook die van Finn is zo aandoenlijk!
    Schitterende kleertjes heeft ze gekregen, ik ben benieuwd naar de kist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje en haar nieuwe outfits zijn prachtig. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Met bewondering zie ik bij jou steeds van die prachtige dingen langskomen.
    Welk garen heb je voor Marijntje en haar outfits gebruikt?

    Veel plezier met het vervolg, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor Marijntje en de schoentjes heb ik Annell Miami gebruikt, voor de kleertjes heb ik Limone katoen gebruikt, maar Catania kan ook.

      Verwijderen
  6. ZOOOOOOO ontzettend lief wat heb je dat toch mooi gemaakt ,om bij weg te zwijmelen.Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Raar, ik heb hier echt geen woorden voor, zoooo mooi, zooo lief, zooo schattig,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaaaaaaa, zij is ontzettend lief!! Wat een ontzettend leuke garderobe heb je gemaakt zeg, echt top! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOooooo wat mooi. Das genieten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, ik volg jouw blog al een tijdje en bewonder de creaties, altijd zo secuur en "made with love".
    Ik krijg inspiratie van de paddenstoelentas, mijn dochter heeft een zwemtas nodig en ik denk dat een maatje groter helemaal niet misstaat.
    Succes met de rest van de garderobe, een wollig mutsje en jasje voor de winter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een paddenstoelen zwemtas is een superleuk idee :D

      Verwijderen
  12. Gewoon prachtig wat je allemaal hebt gemaakt. Petje af !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie Marijn elke keer weer voorbij komen, en ben helemaal in love. Super gemaakt, en als er een keer een patroon uitkomt van het konijn! Ik houd me aanbevolen!! Groet'n en ga zo door, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje... En wat een mooie kleertjes... Misschien moet eer ook nogmiets voor ee wintergaderobe gemaakt worden?
    Ik wacht vol ongeduld op de resultaten. Haha
    Welk garen gebruik je voor dit konijntje? Welke kleur is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Winter garderobe, dat is idd een goed plan, want dat heeft ze straks ook zeker nodig ;)
      Marijntje is gemaakt met Annell Miami kleur 8930

      Verwijderen
  15. O wat lief , ze ziet er echt heel schattig uit in die mooie kleertjes. Wat heb je haar ook een leuk tasje gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zal toch een marijntje twee moeten maken hoor deze marijn laat je toch niet meer vertrekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet toegeven,met pijn in m'n hart gaat Marijntje straks weg

      Verwijderen
  17. Geweldig!!! Dat paddenstoelentasje is zooooo schattig, die wil ik ook wel voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het idee van het tasje komt uit een oude Ariadne, oorspronkelijk een kindertasje, heb het wel wat aangepast.
      Ik zal binnenkort het patroon van de oude Ariadne plaatsen, misschien kan je er wat mee, het patroon is heel makkelijk te vergroten.

      Verwijderen
  18. Oh... ik zou weer kind willen zijn! En mijn dochter - die jouw blog ook altijd wil lezen - riep: Ik wil er ook zo één. Mam, kan jij ook zo'n konijntje haken? Want bij haar kunnen de kleertjes uit! En dat is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAUW, echt te schattig en super mooi gemaakt! Dat tasje is ook echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Werkelijk super schattig. Wat heb je een leuke stofjes voor de jurkjes gebruikt. Echt heel mooi gemaakt en het beertje is ook heel lief.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief, superschattig en leuk konijntje is dit zeg! En dan dat paddestoelentasje, geweldig! Ze heeft ook zulke leuke kleertjes met bijpassende schoentjes en dan dat beertje, je smelt gewoon! Kon ik maar weer klein zijn....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh, ik ben verliefd!
    Wat ontzettend mooi gemaakt, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAUW!!!
    Zo lief en schattig....prachtig mooi gemaakt, helemaal TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat prachtig zeg. Zo leuk en heel uniek al die kleertjes.
    Daar gaat ze straks een hele hoop plezier van hebben.
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Reacties
    1. Groot gedeelte wel,maar klein gedeelte niet, daarom heb ik het patroon niet uitgeschreven.

      Verwijderen
  26. Wat super schattig! En een complete garderober erbij. Ik vind het top!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben er helemaal verliefd op, wat heb je dit knap gemaakt zeg, echt heel erg mooi, en zoooo lief. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze is zo ontroerend mooi en nu met haar nieuwe garderobe is het helemaal een plaatje. Echt zo mooi gemaakt...dik applaus voor jou Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Antoinette! Dit is echt zooooo mooi, onbeschrijfelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind haar zo schattig en lees ik het goed, gaat ze weg? Dan moet je zeker een tweede haken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt, ze gaat weg.
      Ik heb haar speciaal voor mijn kleindochter gemaakt, het idee is ontstaan omdat ik hier de kist had staan die ik eigenlijk kwijt wilde en toen heb ik er een konijntje bij bedacht met kleertjes voor in de kist.
      Pf ja, als ik er slapeloze nachten van ga krijgen, moet ik toch maar een tweede haken ;)

      Verwijderen
  31. Smelttttttt wat een schatje en zo mooi en wat een leuke kleding

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I LOVE you designs but is there a way I can buy and interpret your patterns? I have Google translate on so I can read it in English but when I go to your pattern page it is in your language, Dutch? I would love to make your items but we need an interpreter. LOL! There are many in the U.S. who would buy your patterns for sure! Are you on Ravelry? I'm going to go look. I'll be back. You are SO talented and your little "critters" are just the cutest! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo schitterend gemaakt zeg, heb je wel een link naar het patroon van het konijntje? echt mooi groetjes simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Simone, er is geen patroon van Marijntje.

      Verwijderen
  34. Heel mooi en lief ��
    Hoe hebt u de bovenkant en de onderkant van het roze zomerjurkje gemaakt ?
    Is daar een patroon van ?
    ik hoor het graag .��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is helaas geen patroon van, maar je kan het bovenstukje gebruiken van het kakelbonte setje van Willenein

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette