zondag 14 september 2014

Hello, is it me you're looking for ?

Helloooooooow, ik kom me even voorstellen.


Ik heet Beernadetje en ik ben een huisgenootje van dat verwaande konijn............Marijntje.
Nou, niet lang meer hoor, want ze vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen en ik mag lekker hier blijven.
Ik kom een beetje goedmaken wat Marijntje allemaal heeft aangericht.
Want ik ben niet zo verwaand als haar hoor, van mij komt er namelijk wél een patroon.
Oké, het patroon moet nog uitgeschreven worden, en ik word ook nog proefgehaakt, geen idee eigenlijk wat dat betekend, ik hoop maar dat het geen pijn doet ! 

Ik heb ook nog een verrassing, jaja zie je wel dat ik véél liever ben als haar .
Ik mag 5 x mijn patroon weggeven, alles wat je hiervoor moet doen, is hier een berichtje achterlaten.
En over precies 1 week, op Zondag 21 September mag ik zelf de winnaars bekend maken, je kan dus reageren tot Zaterdag 20 September.
Ik durf alleen niet te zeggen of mijn patroon dan al klaar is, dus misschien moet je daar nog even op wachten.
Iedereen mag meedoen, ook als je in het buitenland woont, maar bedenk wel dat mijn patroon in het Nederlands geschreven is.
Succes iedereen :)

Nou doeiiiiiiiiii, ik hoop jullie snel weer te zien :)

Liefs van Beernadetje
 

111 opmerkingen:

  1. Oooohhhhh. Wat een schatje. Doe heel graag mee!
    Groetjes Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, wat een schatje die zou ik echt graag haken.

    Groetjes,
    Iris K

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer iets moois op de wereld gezet Antoinette, super schattig weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooi beertje heb je weer gemaakt,ik doe ook graag mee!!!
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n schattige ukkepuk:) natuurlijk doe ik graag mee, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat er van het beertje wel een patroon komt, ik vond het al zo jammer dat er van het konijntje geen patroon was. Ik doe heel graag mee!
    Groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg! Ik wil ook graag een kansje maken.

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje heb je weer gemaakt ontzettend leuk! Ik doe graag mee.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige beer heb je weer gemaakt, daar wil ik best een gokje voor wagen!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo schattig. Een lief knuffelbeertje als vriendinnetje voor Marijntje. Echt geweldig dat je hier een patroon van maakt. Mij heb je als fan.
    Ik ga snel doorvertellen dat je niet één maar zelfs 5 patronen weg gaat geven. Zelf waag ik ook graag een kansje.

    Liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukerd is dit ook. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sa Leaf....( is schattig in het fries ), wat een prachtig mooi vriendinnetje voor Marijntje..en wat leuk dat je 5 patroontjes weg gaat geven..ik doe graag mee

    Liefs Klaske xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben ik blij dat er een patroontje van Beernadetje komt,wat een schatje!
    Marijntje vond ik ook al zo leuk.Bedankt Margaret.
    En natuurlijk wil ook ik een gokje wagen.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beernadetje is om op te eten ! En haar kleertjes ook !
    Ik doe graag mee en zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een dot zeg. Ik waag ook graag een gokje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooooooooooooooooooooooo Beernadetje, ik moet we ff om jou lachen hoor. Dus jij vindt dat Marijntje een beetje verwaand is hihihihihi. Ja bij heeft ze eigenlijk ook heel veel aangericht. Ik vond haar heel gaaf en ik had gelezen dat er geen patroon van haar kwam. Dat ze ging verhuizen naar een speciaal meisje. Dat vind ik wel weer heel leuk hoor.........................maar ik ben heeeeel blij te lezen dat jij niet gaat verhuizen en dat er een patroon van jou komt. Want ik vind jou zo mooi.........je hebt gave schoentjes aan met sokjes en ik vind je jurkje helemaal top. Ik wil heeeeeeel graag hier thuis een Beernadetje hebben staan hoor, lijkt me berengezellie hihihihihihi. Jij bent nu al heel lief, want je mag 5 patronen weggeven. Oooooo dan wil ik wel een gokje wagen.

    Groetjes Hilda die nu heel geduldig gaat wachten op het moment dat het patroon uitkomt........en weet je, eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel geduld. Wachten op een gave patroon die nog "moet" uitkomen pfffffffffffffffffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief en schattig meisje heb je gemaakt.
    Weet zeker dat zij heel wat hartjes laat smelten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your little characters are so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aah wat een schatje!
    Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee, wat een vlotte tante zeg, volgens mij ga je met haar nog wel het een en ander beleven;-) Veel succes met het uitwerken van het patroon. O ja, wachten kan ik wel, ik heb heel veel geduld. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Beernadetje :)
    Ik zou graag mee willen doen met jouw give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Beernadetje, wat ben jij een schattig beertje met je mooie jurkje aan. Je ziet er prachtig uit met je bijpassende strik. Heb jij die uitgekozen of heeft Antoinette dat gedaan? Maakt niet uit...complimentjes van mij...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was écht mijn idee van die strik hoor, nadat mijn jurkje klaar was wilde ik ook iets mijn hoofdje hebben...............een strik, want dat hebben meisjes vaak op hun bolletje hé, ook berenmeisjes :)

      Verwijderen
  23. Wat is ze suuuuuuper lief! Prachtig gemaakt. Ik doe heel graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beernadetje wat ben je een schatje! Graag zou ik je wel een keertje willen maken!
    Dus ik doe graag mee met je leuke actie! :)

    Groetjes Merula ten Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe heel graag mee voor het lieve patroontje. Mijn dochter is zwanger dus hardstikke leuk om zo een klein meisje te maken voor de baby :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is echt weer een Antoinette-snoepie geworden! Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo, ik zou ook wel graag het patroontje willen winnen, maar ik zie dat de kans erg klein is.. dus afwachten en duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is ze lief! Ik zou haar graag willen haken voor mijn dochtertje dus ik doe mee met je leuke give-away! Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit een lieverdje zeg! Een echt snoepje en haar naam Beernadetje is helemaal mijn ding, ik verzamel beertjes, dus hier in huis zou ze echt wel passen bij de rest van de familie! Ook mijn kleindochter ziet zo'n knuffel vast wel zitten, dus ik doe zeker heel graag mee voor een patroontje! En ik zet een linkje!
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi berenmeisje !!! Ik zou haar graag willen haken voor de koffer van `onskindjevanver`. Mijn dochter en schoonzoon staan op de wachtlijst voor een adoptiekindje en ik haak als cadeau voor het kindertehuis een koffer met allerlei knuffels, er zitten er nu zo´n 80 in, maar Beernadetje zou een prachtige aanvulling zijn. Wat een schattig patroon !!! groetjes Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatje zeg! Wat leuk dat Marijntje zo'n lief huisgenootje heeft gekregen, ik doe dan ook graag mee:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I love bears, and she's so cute ! She's for me !!! lol

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach lieve kind, ik wel ook wel meedoen met je spelletje. Stel je voor dat je toch een heleboel broertjes en zusjes krijgt die net zo lief zijn als jij, Beernadetje ...
    Dat maakt de wereld vast een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig Beernadetje heb je bedacht. Dat jurkje! te lief!
    Natuurlijk waag ik graag een kansje op het patroontje. Ik vind het maar knap hoor hoe je telkens weer van die leuke patronen bedenkt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Yes, wat een leukerd. Ik doe graag mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Magnifique! J'adorerais gagner ce modele

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lieverd. Die wil ik ook wel maken, ben jaloers op de proefhaaksters, wou dat ik dat was ;-) Ik maak daarom graag kans op een patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh, wat schattig een beertje met leuke kleertjes aan,
    ik zou haar graag willen maken voor mijn kleine nichtje van 3 jaar,
    ze is dol op knuffels. Dus ik doe graag mee!

    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zou ook graag in aanmerking komen voor het patroon, ik weet zeker dat mijn dochter, Beernadetje, voor mij wil haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wauw wat kijkt ze me lief aan , of ze wil vragen ga me a.u.b snel maken.
    met beren groeten leny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een lieverdje ben jij... Ik zou wel graag jouw zusje bij mij thuis hebben... dus waag ik mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oeps al zo veel reacties, en toch waag ik mijn kans...zo'n schattig beertje, wie wil dat niet haken (hebben).
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schattige knuffel. Met dit patroontje zou ik veel bejaarde dames in de crealessen een groot plezier kunnen doen. We zouden samen deze mooie knuffel kunnen haken. Hopelijk heb ik ook eens geluk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ohhh wat een leukerd !!!!! en dat jurkje is helemaal wow,
    Ik doe dan ook graag een gokje mee
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leukerd. En ook de combi van haken en naaien. Naaien was een grote hobby van mij, maar door al het haken is het naar de achtergrond verdwenen. Misschien als ik dit patroontje win, kan ik mijn naaimachine weer eens uit het stof halen. Dus ik doe graag mee met deze give away.

    groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Tja, dan kan ik natuurlijk niets anders doen dan reageren!
    Want ik zou dolgraag zo´n leuk patroon van jou krijgen!
    en euh... proefhaken doet echt geen pijn hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh goed om te weten dat proefhaken geen pijn doet, want ik ga al snel onder de (proef)haak

      Verwijderen
  47. Ondanks dat ik niet meer reageer op blogs vanwege omstandigheden, lees ik die van jou wel altijd. En dus kan ik deze kans niet voorbij laten gaan om mee te doen.
    Ik ben verliefd op je mooie ontwerp, en als ik niet mag winnen , hoop ik hem snel te kunnen kopen bij je.
    Ga vooral door met bloggen, je maakt me heppie xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. aaah wat lief!! Ik wil heel graag meedoen en kans maken op dit mooie patroon!!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw! Wat een schatje ben je beernadette! En van jou wel een patroon, joepie! Echt super mooi gemaakt, wat een talent. Fijn dag vandaag. Groetjes Es

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leukerd! En ook nog zo'n goed humeur. Die wil ik ook wel. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat ben jij prachtig gemaakt Beernadetje, ik zou je ook heel graag willen maken, daarom wil ik heel graag meedoen aan de actie.
    Hartelijke groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Geweldig deze zoals altijd schitterend ziet ze eruit...
    en ik wil ook graag mee doen met deze aktie voor het patroon,lieve groetjes Ellie de Bruijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Owwww wat super !!!!!
    Natuurlijk wil ik het patroon, nee, ik moet het haha
    Wat een lieverd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuk ontwerp! Ik wil graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ahhh, wat een schattig beertje... smelt!
    Ik zou heel graag het patroontje willen winnen, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een super lief beren meisje, daar wil ik ook wel een gokje voor wagen.Zou zo'n mooi patroontje ook wel willen winnen. Dus mijn duimen gaan vast draaien,hoor!
    Hartelijke groeten,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. yvonne severins-smeets15 september 2014 om 15:27

    Wauw, deze is geweldig.
    Met 3 kleinkinderen op komst is dit een geweldig patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi! Wat is Beernadetje een schatje!! Ik doe graag mee, want ik heb zin om m'n eigen Beernadetje te gaan maken.
    Hartelijke groetjes van Diana Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geweldig weer een nieuw patroon weer op komst! Haha ik zit hier achter de computer te gniffelen om Beernadetje en Marijntje. :-) Ik doe graag mee!
    En dank je wel voor de link van het zakdoekenhoesje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat een mooi Beernadetje!!!!
    Ik doe graag mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Doortje
    Super om dit patroontje van deze mooie knuffel te winnen. Ik doe heel graag mee en mocht ik niet bij de winnaars zijn dan kijk ik zeker uit naar de beschrijving.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Beernadetje is supergeweldig, ik doe heel graag mee. Wat zou het leuk zijn om dit te winnen en mocht dat niet zo zijn dan koop ik het zeker.
    Groetjes Sylvia Van Hoeymissen

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik wil dit 'Poepie' wel haken!! En een jurkje erbij maken!! Groet'n MOnica

    BeantwoordenVerwijderen
  64. JA!!!! Inderdaad, ik ben al heel lang op zoek naar jou! Fijn dat ik je eindelijk heb gevonden Beernadette.
    Ik zou het super vinden om jouw patroontje te winnen. Ik heb hier nog een eenzame beer die al een tijdje aan het wachten is op een nieuw vriendinnetje. Hij zou heeeeel blij zijn met jou.
    Hopelijk tot snel!
    ;-)
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  65. O, wat een superSCHATje weer! Wie wil deze nu niet winnen? Ik doe graag mee. Groetjes, Caroline van M

    BeantwoordenVerwijderen
  66. OOOOH Beernadetje wat zie je er mooi en lief uit en ik zou graag een patroontje van je willen winnen , zodat ik je kan haken en een mooi plekje in mijn open kast kan zetten , tussen de schelpjes (krijg je een zomers blauw jurkje aan) en wie weet word je wel ingepikt door mijn 14 jarige dochter die hardop zegt dat haken duf is , maar toch stiekum een gehaakt beertje wilt , zodat je haar andere gehaakte vriendjes gezelligheid kan geven op haar kamer , misschien tot ziens ?

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ze is echt heel schattig! Ik doe graag mee!
    Groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een schatje ,ik wil graag mee doen voor het patroon !
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Petra
    Wat een leuke knuffel , ik doe daarom heel graag mee
    Groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Verelotte
    Ik haak heel graag en omdat beernadetje zo een schatje is doe ik heel graag mee
    Daag

    BeantwoordenVerwijderen
  71. toppie,wij willen ook een kansje wagen,
    bedankt voor het meedoen
    (zetten een linkje op ons blog



    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een lieverdje ziet er schattig uit.Ik doe graag mee!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wauw ik wil ook wel een meedoen voor een patroontje
    Alvast bedankt
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat mooi weer. Ja ik doe graag mee voor een patroontje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  75. oooooo Beernadetjes is wel een erg schattig beertje.
    Graag doe ik mee een poging te wagen met de give away.
    groetjes
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo
    Ik waag mijn kans ze ziet er zooo leuk uit
    Weet al wie ik hier blij mee maak
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Beernadetje!
    Wat ben je toch een alleraardigst 'Jetje'
    Op FB zag ik je ook al even 'staan'
    Maar nu alle blogjes maar weer eens af gegaan
    Nu blijkt hier als lief gebaar
    5 patronen te worden weg gegeven, (al zijn ze misschien nog niet klaar)!
    Zie je hierboven, liefhebbers volop!
    Ik waag ook een kansje, dus bij deze geeft ik me op ;)

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi!

    Wat leuk, ik doe graag mee!

    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super leuk.
    Geniet altijd van je patronen.
    En ik doe graag mee.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoihoi ik heb al verschillende patroontjes van je allemaal even mooi.Daar zijn al heel veel kinderen heel blij van geworden en ook kinderen van boven de 50 hihihi
    Ik vindt het beertje helemaal geweldig en hoop dat het patroon snel te koop is, het lijkt me zo leuk om daarmee aan de slag te gaan.
    En deze dame zou ook graag mee willen doen met jouw actie
    groetjes van wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een schatje ben je, Beernadetje!
    Graag zou ik je patroon willen winnen om veel kindjes blij te maken met een Beernadetje!

    Succes met de actie.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Oooooh Beernadetje! Mijn dochters en ik waren al helemaal verliefd op Marijntje! Maar als jij nog liever bent, willen wij heeeeeeeel graag jouw patroontje winnen! Je ziet er in ieder geval al super snoepig uit!
    Liefs van Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. lief,lief klein beertje, kom je snel naar huis, mama beer is zo verdrietig dat je nog niet thuis ben, je bedje is zo leeg, dus kom maar snel xxxxxxxxxx beren mama

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Natuurlijk wil ik jou, Beernadetje heel graag winnen als patroon. Ik vind je heel lief en mooi, daarom zou ik het leuk vinden als je bij mij kwam wonen, ik zal heel goed voor je zorgen en je mag zelf de kleur van je nieuwe jurk uit kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ooo, wat ben je mooi! Ik zou je graag ook willen maken, dus waag ik maar een kansje om jou patroon te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Lieve Beernadetje wat ben je super leuk. Graag willen we je een liefdevol huisje geven. Ook als je nog proef gehaakt moet worden wil ik wel meedoen. Wij gaan beginnen met duimen draaien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik doe mee voor mijn jongste dochtertje! 't Zou een leuke verrassing wezen voor haar 5de verjaardag waar ze zo naar aftelt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een schattig beertje !
    Heel graag wil ik mee doen, als verassing voor mijn dochters.
    Ze zal hier een warm onthaal krijgen.
    Veel succes met het uitschrijven van het patroon.

    Groetjes Hermina

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Beernadetje is prachtig en echt een schatje! Zo'n berenmeisje zou ik wel graag in huis nemen, kan ze theedrinken met Julia ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een snoes.
    Ze zou een fijn plekje kunnen krijgen bij mijn dochtertje

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik was al helemaal weg van Marijntje, maar voor dit plaatje zet ik mijn deur zeker open. Beernadetje, je bent van harte welkom bij ons thuis!
    Ik hoop dat we kennis mogen maken.

    Groetjes
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoi Antoinette, Ik kwam hier per ongeluk (nou ja, eigenlijk was ik nieuwsgierig...) en dat je een give away hebt, zag ik later pas, maar wel leuk om mee te doen (ik win toch nooit, haha) maar ik heb me aangemeld als volger gewoon omdat ik je blog erg leuk vind. Misschien kom je ook eens bij mij kijken?
    Hartelijke groetjes in ieder geval! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Marijntje vond ik prachtig , Beernadetje is ook super . Een lief speelkameraadje voor mijn oppas kindjes. Groetjes Sjanita.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat schattig! Ik doe graag mee. Groetjes, doeiiiii :)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hallo Antoinette, Wat een schatje heb je weer gemaakt. Ik vond (vind) je konijntje al een dotje, maar dit beertje is het helemaal. Ik doe graag mee met de loting. Blijf zulke leuke ontwerpen maken! Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ohh wat een dotje!!! Ook ik maak graag een kans om deze voor dochterlief te kunnen maken!! :-) succes met de verloting! groetjes, Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  97. What an amazing pattern. Bears pull my heart strings and always have. I would love the chance to win this x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat maak je toch een mooie dingen, uhh beestjes.:) je zou bijna denken dat ze echt zijn :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  99. O Beernadetje, wat ben jij een schatje, dat lijkt me dus superleuk om mee te doen ! Jouw snoetje is zo bekoorlijk, daar smelt ik voor ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oww wat een schatje...doe graag mee..LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. super patroon! proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette