zaterdag 6 september 2014

Uitslag Give Away

Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren, want ik wilde de Give Away voorbereiden.


Nog ongewassen en niet gekamd , maar met kop koffie liep ik naar mijn hobbykamer, nog nadenkend over hoe ik deze Give Away zou aankleden.
Normaal gesproken heb ik wel een idee in mijn hoofd, maar vanmorgen werkte mijn hoofd niet écht mee.
Maar ik kreeg hulp uit onverwachte hoek......................kijk maar.......


Daar zit Marijntje, ze is met haar tasje op een oud schoolbankje gekropen en wil persé meehelpen met de Give Away.
Ik had het kunnen weten natuurlijk !


Nou Marijntje, dan begin maar met 65 briefjes met namen ( die ik gisteravond al gemaakt had)  dubbel te vouwen .


Pffffffffffffff.. zóveel !......wát een werk.
Tja Marijntje, jij wilde het toch, dus nu is er werk aan de winkel.......hop hop


Zowwww klaar, het laatste briefje zit erin.


Nu nog even husselen, dat gaat moeilijk, want mijn tasje zit bomvol.
Nou ja, dan maar even "roeren".


Nee Marijntje, je kan niet zomaar een briefje uit je tasje halen.
Je krijgt eerst een blinddoek om, das wel zo eerlijk .
Zo, nu mag je 2 briefjes eruit halen :) 
...............2 maar ? :/


Jahaaaaa ik heb er 2, mag ik al kijken :D


Ja hoor Marijntje, nu mag je kijken.


Hup............wég met die blinddoek, nu kan ik de briefjes lezen.
Ohwwww spánnénd , wie O wie heeft gewonnen..........................?

Tatattadáááaaaaaaaaaaa.....het is geworden.......................


Angeline en Marion










Proficiat dames :D
Sturen jullie me even een berichtje met adres gegevens, dan komt het sleutelbeursje jullie kant op.

Iedereen bedankt voor het meedoen.
Niet gewonnen, niet getreurd , volgende keer weer nieuwe kansen :)

Er is geen patroon van Marijntje !

Fijn weekend,
Liefs, Antoinette

18 opmerkingen:

  1. Dames gefeliciteerd! wat heb je het toch weer leuk gedaan Antoinette. Ik word altijd blij als ik je verhaaltjes leest. Fijn weekend.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. winnaars gefeliciteerd,was leuk om mee te doen,

    fijn weekend liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor diegenen die wonnen, feli! en wat een leuke fotoreportage:)) groeten F.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars, gefeliciteerd. Jullie dag is nu al geslaagd. Antoinette, wat heb je de trekking leuk gedaan. Jouw konijntje is zo schattig.
    Ik hoop toch zo dat je op een dag het patroon voor dit konijn gaat uitwerken en verkopen. Mij heb je dan alvast als koper.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke hulp had je! Gefeliciteerd voor de winnaressen! Heel veel plezier ermee!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!!, wat heb je dat leuk gedaan...
    Gefeliciteerd dames Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's a sweet way to find the winner:) congrats to the winners!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een prachtig verhaaltje van gemaakt en Marijntje heeft dat heel goed gedaan! Proficiat aan de winnaars!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd winnaars!
    Ik heb genoten van je foto serie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan en van harte beide winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelfs een verloting op jou blog is leuk om te lezen! Feestje hoor. Dank je wel Marijntje en Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat enorm leuk en goed gedaan door marijntje ♥ dank je wel voor de toffe kans enne feliesss aan de winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan met je grote hulp Marijntje. Gefeliciteerd aan de winnaressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke fotoserie heb je er weer van gemaakt zeg!!
    Gefeliciteerd dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke foto-serie van Marijntje! Cute!
    En winnaars; gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette