zondag 21 september 2014

Uitslag Give Away

Iedereen hartstikke bedankt voor het meedoen van de Give Away van Beernadetje.
En natuurlijk nieuwe volgers van mijn blog, hartelijk welkom :)
Jeetje, wat veel reakties zeg ! Die had ik even niet zien aankomen.
Daarom heb ik iedere dag de namen van mensen die mee doen meteen op briefjes geschreven, want anders had ik vanmorgen uren briefjes moeten schrijven en zou het wel erg lang duren eer ik de give away op m'n blog kon plaatsen.
Het patroon van Beernadetje is inmiddels klaar en te koop in mijn webwinkel KLIK
Een dank aan de proefhaaksters SANNE en ARINA die wederom voor een foutloos patroon gezorgd hebben.

En dan komt nu Beernadetje, die héél erg graag de Give Away wil doen, met een beetje hulp van mij ;)

Hallo allemaal, ik was al heel vroeg wakker en zit al heel lang te wachten met mijn koffer briefjes voor mijn give away.
Ik had eigenlijk het tasje van Marijntje willen lenen, maar die was te klein voor zoveel briefjes, dus heb ik ze allemaal in mijn koffertje gedaan.

 Nog even kijken hoeveel het er zijn .

Bóhhh dát zijn er veel hé !

Dan gaat de koffer nu weer dicht, want ik moet nog goed rammelen.

Owwwwwwww oepssssssssss !

Beernadetje wat doe je nu !
Sorry, wat onhandig van me :/

Dan ga ik nu 5 briefjes eruit zoeken

Maar Beernadetje, dan ga je toch niet zelf in je koffer zitten !
Niet ???!

Uhmm Beernadetje, hoef jij geen blinddoek voor !?
Nee hoor, want ik kan nog niet lezen :p

8 10 2 45...............32...........
Ho ho Beernadetje, stoppen maar, je hebt er al 5
(ik vrees dat ze ook nog niet kan tellen)

Yay ik heb er 5, maar ik kan niet lezen wat er op staat

En de winnaars zijn.....................................









Hieperdepieppppppp...........Proficiat allemaal :D
Sturen jullie een mailtje zodat mijn patroon naar jullie toe kan komen.


 
Fijne Zondag iedereen.
Liefs, Antoinette en Beernadetje natuurlijk ;)


21 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een prachtig bericht van gemaakt. Beernadette is een geeldige hulp bij de trekking en wat ziet ze er aan alle kant schattig uit.
    Gefeliciteerd winnaars.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer voor mij, maar gefeliciteerd allemaal die gewonnen hebben groetjes selda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, Beernadetje, dat heb je wel heeeeeel erg goed gedaan! *smile van oor tot oor*
    Binnenkort kan ik een nichtje voor je maken :-), dankjewel, ik stuur je nu even een super dikke virtuele knuffel! ( en Antoinette een mailtje :-D)
    Gefeliciteerd voor de andere winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, niet gewonnen!
    Wat is ze toch leuk.
    Felicitaties voor de winnaressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer super leuk gedaan :-) De winnaars van harte gefeliciteerd.
    Antoinette bedankt dat ik weer voor je mocht proefhaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig verhaaltje: daar ben je ook goed in! Ik ben al lid geworden van je blog, want ik houd veel van haken en ben benieuwd wat er nog volgt op je blog! Groetjes, Annasoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh, ik lees net pas dat ik je give away heb gewonnen, wat een verrassing!
    Ik stuur je meteen een mailtje Antoinette!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon ziet er geweldig uit, nogmaaks bedankt voor dit leuke cadeautje!
      Mijn handen jeuken om eraan te beginnen :-)

      Verwijderen
  8. Wauw Beernadetje, wat heb je dat goed gedaan!
    Proficiat aan de winnaars :-) veel plezier met nichtjes/zusjes/mama's maken voor Beernadetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas, niet gewonnen...
    Maar het patroon zojuist bij je besteld :-)
    Kan niet wachten om eraan te beginnen
    Wat is ze leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk verhaaltje heb je er weer van gemaakt. Mooie foto's!
    Jij ook bedankt dat ik weer kon proefhaken voor je. Heb het graag gedaan.
    En gefeliciteerd voor de winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat doe je dat leuk met die foto gesprekjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer superleuk gedaan.
    Alle winnaars gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke trekking van je give away. Proficiat aan de winnaars.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awe I'm so pleased and excited, thank you SOOOO much!
    V x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemaal gefeliciteerd........bofkonten..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb genoten van de trekking! Winnaars van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi!
    Komt het patroontje ook nog in de webshop???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, patroontje staat al in de webshop
      http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/aminettesworld/a-38165049/amigurumi-patroontjes/patroon-beernadetje/

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette