vrijdag 10 oktober 2014

Gezocht

Gister stond ineens onverwachts bezoek voor de deur.
Kijk nou hier, is het geen schatje !


Ik heb haar zomaar gekregen van een lief iemand.
Wat een verrassing zeg :D
Ze heeft ook een lief klein tasje bij zich en mooie kleertjes aan.
Zulke popjes zijn helemaal mijn ding en ik kijk vaak "kwijlend" naar andere bloggers die ook zulk mooie popjes maken.


Ik heb haar Caatje genoemd, een verbastering van de naam van haar maakster.


Caatje voelt zich al heerlijk thuis hier en wil graag spelen met al het speelgoed wat ze tegenkomt.


Ach, en wie hebben we daar !
Beernadetje, die wil met alle plezier Caatje wegwijs maken hier.
En ik denk dat zij dikke vriendinnetjes gaan worden :)

Dankjewel lieve maakster van Caatje voor deze super verrassing.

Maar nu komt mijn probleem, er staat niet voor niks "gezocht" boven dit blogbericht.
Vorige week is de harde schijf van mijn laptop gecrasht.
Dat is op zich al een ramp, kost me veel tijd en energie, gelukkig had ik deze week vakantie, die ik hard kon gebruiken.
Tijdelijk gebruik in nu een andere laptop, totdat de mijne weer bruikbaar is.
Maar tot overmaat van ramp is mijn postvak met alle mail en mailadressen ook weg.
Dus kan ik niet eens deze lieve maakster bereiken om haar te bedanken .............hoe erg is dat !

Ik weet dat zij altijd mijn blogjes leest, en hoop haar op deze manier te bereiken.
Dus lieve maakster van Caatje, als je dit leest..............héél héél hartelijk bedankt.
Wil je me even een mailtje sturen, zodat ik je persoonlijk kan bedanken, en ik ook je mailadres weer heb.

Door schade en schande wijs geworden, ga ik in vervolg via een ander postvak mailen, zodat na een eventuele crash mijn mail en mailadressen bewaard blijven en voor alle zekerheid sla ik de mailadressen op

Liefs, Antoinette
 




17 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal en schitterende poppen. Heel knap gedaan tot in de details. Moet wel heel veel geduld vergen om zo'n poppen te maken.
    En ja, ik probeer zo'n problemen te voorkomen door te werken met externe schijf en usb sticks. Maar gelukkig heb ik een partner die o.w.v. zijn job alles weet van computers en kan ik verloren mails, bestanden e.d. terug laten toveren. Hoe ie dat allemaal doet is voor mij chinees. Hopelijk heb je snel alles terug in orde.
    Nog een fijne dag verder, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is een verrassing! Caatje is een prachtige dame!!
    Vervelend van je computer en wat een gedoe dat je al je mails kwijt bent, hopenlijk is 't snel weer opgelost.
    Ik ga snel alle gedownloade bestanden enz. op een usb-stick zetten, ik had 'm al gekocht daarvoor. Mijn laptop is ook niet geweldig meer (is laatst nagekeken).
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah wat een snoesje, ik heb je even een mailtje gestuurd, kan je wellicht verder helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot die Caatje! En wat ontzettend lief van de maakster om je zo te verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluksvogel ben jij om zomaar zo'n lief poppetje in je brievenbus te mogen ontvangen. Dit komt vast van iemand die je erg genegen is, een echte lieve schat is die Caatje en ze heeft het maar getroffen bij jou daar met al het mooie speelgoed en al een speelkameraadje. Nog veel plezier ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtig meisje is Caatje! Leuke foto's, zeker die samen met Beernadetje :-)
    Heel veel succes met de computerproblemen, heel vervelend allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na alle pech van afgelopen week is het geweldig zomaar deze pop te krijgen, Caatje en Beernadetje gaan zeker vriendinnetjes worden, zijn beide schatjes.
    Succes nog met het je laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww wat een enorm cadeau !!
    Ze is super schattig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, wat een schatje. Ook ik kijk vaak met verlangen naar dit soort poppen bij anderen. Zo knap gemaakt. Ze past helemaal bij jouw eigen werk.
    Een kapotte laptop is zo vervelend. Dan merk je pas wat je er allemaal in heb zitten.
    Succes en hopelijk heb je alle mail weer snel op orde.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve verrassing, Caatje is prachtig gemaakt en lief zo met Beernadetje samen.
    Als je gmail hebt, kun je als je emails + email(contact)adressen online laten staan. Bericht op server achterlaten even aanvinken.
    Succes met je lappie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lievertjes zo samen. Hoop dat de maakster snel terug wordt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke verrassing!!! Zo'n prachtige pop!!! En wat zit ze lief met Beernadetje te spelen. Veel plezier met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben dol op deze poppen, ben nu ook weer met eentje bezig. Ben ook benieuwd wie de gulle gever is die deze mooie meid heeft gemaakt.

    Groeten van Juffrouw Mier






    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben dol op deze poppen, ben nu ook weer met eentje bezig. Ben ook benieuwd wie de gulle geefster is die deze mooie dame heeft gemaakt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Antoinette,

    Ik denk dat ik het raadsel rondom de maakster van Caatje kan oplossen. Ik kom toevallig op deze pagina terecht en zie daar een door mij gemaakte pop. Ik ben echter niet de gulle geefster, daarin moet ik u teleurstellen. Ik ben de eigenaresse van Atelier Poppejet. U kunt als u wilt mijn site bezoeken. www.poppejet.nl. Ik hoop dat de geefster zich alsnog gaat melden.

    Hartelijke groet,
    Ireen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ireen.
      Bedankt voor je berichtje, het raadsel in inmiddels opgelost.
      Ben even op je site gaan kijken, wat een prachtige poppen :D

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette