zondag 26 oktober 2014

Marijntjes winter kleding setje

Marijntje heeft een winter kleding setje gekregen.
Ik denk dat dit wel het laatste is en dat project Marijntje word afgesloten.
Maar ik moet wel nog foto's van de kist maken, die houden jullie nog tegoed .

 Klaar voor de winter

Ik heb ook echte konijntjes Uggs en warme handschoenen

 Mijn muts kan ook op :)

Al piepen mijn oortjes er wel tussenuit

Kijk......ik heb ook een bolletje aan mijn muts !

Tot de volgende keer, dan laat ik ook mijn kleding/slaapkist zien.

Er is geen patroon van Marijntje !

Liefs, Antoinette



29 opmerkingen:

  1. Via via kom ik op jou blog, wat is het leuk hier!!! En wat maak je leuke dingen. Ik ben je gauw gaan volgen, ik wil niets meer missen, ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So so cute! :) Her little coat is amazing!!
    V x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She's adorable! I fell in love with her! :) You made me wish to make something similar in the future.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I ♡her! Wat gaaf gemaakt zeg. Ohw echt superknap:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty, ongelooflijk mooi gemaakt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig jasje heeft Marijn gekregen. Heel schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is helemaal hip met haar jasje zeg! Ontzettend lief ziet ze er uit, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat een leuke kleertjes. Zij is klaar voor de kou!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is gewoon té lief voor woorden. Wat ziet ze er lollig uit met haar mutsje op, maar koude oortjes zal ze blijven houden denk ik..hihi...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, zo schattig! Wat zal je kleindochter hiervan gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ze zo snoezig in haar winter-outfit. Heerlijk om mee te spelen en te knuffelen.
    Ik ben benieuwd het kastje is geworden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ze toch super schattig, zeker met haar prachtige kleertjes
    Het mooiste konijntje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, geweldig!! Zo leuk, dat die oortjes door de muts kunnen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje seg. en prachtige kleertjes.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo lief,al die leuke dingetjes die je erbij bedenkt zoals de uggs,die oortjes die
    er dan weer uitkomen en dan nog dat toefje op de muts GEWELDIG!

    LIEFS MINGLE-MANGLE

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuk geheel. Helemaal compleet. Laat de winter nu maar komen. Hertelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat geweldig, kan je ook zeggen van wel kooppatroon je vertrokken bent.
    gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend mooi en leuk. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Om op te eten zo'n hoog knuffelgehalte heeft dit konijn door het jasje gekregen....maar aangezien het nog verre van Kerst vandaan is lijkt me dat niet verstandig,ha,ha...(grapje)Neeeee echt SUPER schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit maakt Marijntje echt wel tot een knuffelkonijn hoor! Prachtig!
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik smelt bijna van al die lieve kleertjes..., wat heb je dat zorgvuldig gemaakt en alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is ze toch ongelofelijk mooi en lief, kijk maar zitten met haar mooie jasje en laarsjes, om op te vreten gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goh wat zijn hier leuke dingen te zien, prachtig dit konijntje!
    groet Sietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette