zaterdag 29 november 2014

In de ban van......

Een tijdje geleden kwam ik van die mooie kleurige gehaakte tassen tegen .
Die zou ik ook graag eens willen maken, maar jeetje................zó simpel was dat niet.
Ik ben lid geworden van deze FB groep KLIK HIER , al was het alleen maar om alle mooie creaties te bewonderen :)
Ook heb ik een poging gedaan een begin te maken van zo'n mooie tas, maar dat viel nog niet mee en ik had bijna de moed al opgegeven.
Totdat er een leuk patroon kwam van een klein buideltje, dus toch nog maar een poging gewaagd .
Het zijn er intussen 2 geworden.

De voorkant

De zijkant, versiert met kraaltjes

De bodem

Het patroontje van dit buideltje is gratis, als je lid bent van Mochila Look a Like FB site .

Als je eenmaal de slag te pakken hebt is het zó leuk om te doen, maar het vergt wel tijd.
Graag zou ik nog een grote tas willen maken.
Maar of ik er ooit aan toe kom ??
Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen, en nog zoveel dingen die nog steeds niet af zijn.

Zoals deze leuke pannenlappen.
Die heb ik nu eindelijk eens afgemaakt.
Dat voelt goed, al is het nog maar één afgemaakt projectje van een hele berg onafgemaakte projectjes.
Nog even doorbijten dus ;)

Iedereen een fijn creatief weekend gewenst :)
Liefs, Antoinette

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tasjes, en die pannenlappen zijn helemaal super. Tapestry haken is erg leuk om te doen maar ik vond het wel zwaar haken. Groeten Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en buideltjes heb je gemaakt zeg. Met zo'n lieve kleurtjes.
    Heel leuk zijn ze geworden.
    Je pannenlappen zijn ook leuk geworden.
    Fijn toch als er weer een werkje klaar is wat al zo lang lag te wachten.
    Nu de moed bij elkaar rapen voor een volgend projectje dat nog op je ligt te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kippenpannenlappen zijn fantastisch !
    De buideltjes zijn zo vrolijk, een grotere tas kan voor jou toch geen probleem zijn ?
    Nadat de berg ufo's verwerkt is dan hé..... ;-)
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke buideltassen. Maar ik moet zeggen dat je pannenlappen vooral erg grappig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pannenlappen moet ik ook nog steeds afmaken :-) Je stimuleert me nu wel om door te zetten. De buideltjes zijn geweldig!! Ik heb afgelopen zomer een workshop gedaan en toen een portemonnee gemaakt, ik vind het erg leuk om te doen. Die buideltjes wil ik ook wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch !!!
    De buideltjes zijn zo leuk en vrolijk
    Maar best veel werk denk ik
    De pannenlappen zijn schattig, die wil ik ook wel in mijn keuken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch, deze kleine buideltjes!! Tja, wel een bere-werk zo'n grote.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De buideltjes zijn super, heel knap gedaan!
    De pannenlappen zijn ook leuk geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De buideltjes zijn fantastisch mooi geworden Antoinette, zal zeker veel werk zijn maar ze zijn dan ook uniek. En je pannenlappen doen me denken aan de grote woonkeuken die we vroeger thuis hadden, mijn moeder had daar ook altijd van dit soort pannenlappen hangen in allerlei kleuren en uitvoeringen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel werk, maar het resultaat mag er zijn hoor! Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, toevallig ben ik daar ook pas lid van geworden: voor de toekomst een leuk project.... maar net als jij heb ik zoveel andere dingen nog liggen dat ik het eigenlijk nog niet mag van mezelf! Jouw buideltjes zijn echt mooi geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn dat leuke, vrolijke buideltjes geworden Antoinette. Plaatjes zijn het...
    Je pannenlappen zien er grappig uit, ze zijn geweldig zoals ze over de pan hangen.
    Die onafgemaakte /toekomstige projecten kennen we denk ik allemaal wel. Ik mag wel 300 jaar worden denk ik om alles nog te doen maar vervelen zullen we ons nooit..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat kunnen we het toch lekker druk hebben met onze hobby, heerlijk toch
    vervelen ...uh wat is dat haha,

    jij ook nog een fijne zondag liefs mingle-mangle (leuk geworden de tasjes en pannelappen)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige tasjes. die kleurtjes zijn zo mooi
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze goed gelukt de buidel tasjes. Ik ben ook lid van de Fb groep, heb de kleuren al in huis maar ja het beginnen he. Nu kijk ik inderdaad ook steeds zwijmelend naar alle leuke tassen die voorbij komen. ooit begin ik er wel aan. Vind de pannenlappen super, denk dat ik die ook maar op mijn lijstje zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De buideltjes zijn heel erg leuk geworden, een grote tas kun je ook best.
    De pannenlappen zijn grappig, gezellige boel zo in de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke buideltasjes, dan kan je ze nu ook vast wel in het groot maken! En die pannenlappen zijn echt tof, mooie kleur ook.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. geweldig leuke buideltjes !! Ze zijn je goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hoi wat lief die buideltjes ik wou me aanmelden voor de groep maar is volgens mij opgeheven ,zou jij me misschien aan het patroon kunnen helpen ?
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi wat lief die buideltjes ik wou me aanmelden voor de groep maar is volgens mij opgeheven ,zou jij me misschien aan het patroon kunnen helpen ?
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette