zondag 2 november 2014

Project Marijntje afgesloten

Het Marijntje project is afgesloten.
De laatste dingetjes zijn afgewerkt en ooit moet er toch een eind aan komen.......nietwaar !
Het was echt super om te maken en dingetjes te bedenken, ik zal het vast nog gaan missen.
Maar er zijn nog zoveel andere dingen die op mijn (eindeloze) lijstje staan.

Dan nu de laatste (denk ik) foto's van Marijntje compleet met haar kist.
Maar eerst nog even dit...................

Ik kom even wat rechtzetten, ben de vorige keer helemaal wat vergeten.
Want ik had mijn jasje, uggs en handschoentjes laten zien, maar ik had ook nog een sjaal, maar die was ik vergeten om te doen.
En de komende dagen kan ik die vast wel gebruiken.
Dus hier ben ik nog even terug, nu mét sjaal.

En dan nu mijn kist.

Tádááá
Mijn naam staat erop :)
De uiltjes zijn gehaakt en op de deur geplakt.

Zo ziet de zijkant eruit  ♥

Komen jullie binnen kijken !
Welkom in mijn kist :)
Links hangen mijn tasjes en onder hangt mijn nachtpon en de pantoffels staan er ook bij.

Hier is mijn bedje, daarboven hangen mijn kleertjes.
En helemaal boven staat mijn koffer, voor als ik op reis ga, maar nu zitten mijn schoentjes erin.
Die grote cupcake is mijn snoeppot, met allemaal lekkere dingen.

Kijk eens wat een hip beddengoed .

Ik ga even proberen hoe dat ligt..........

Ohw , dat ligt heerlijk.
Ik ben wel met m'n jurk aan in bed gekropen.

Hee Beernadetje, wat doe jij daar ?
Kom naar onder, veel te gevaarlijk daar boven.

Zo ja, dat is beter.
Wil je ook even in mijn kist komen ?

Dat wil Beernadetje wel.
 En ze "chillen" nog lang en gelukkig :D

Iedereen bedankt voor de bezoekjes aan Marijntje en jullie leuke reakties.

Omdat ik zoveel reakties en vraag naar Marijntje heb gekregen, ben ik aant brainstormen om een nieuw konijn patroontje te maken, het gaat een "zusje van" Marijntje worden.
Want ook ik zal Marijntje gaan missen als ze straks weg is, en ook Beernadetje breekt vast en zeker in tranen uit als Marijntje gaat verhuizen.

Er is geen patroon van Marijntje !

Liefs, Antoinette

35 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk is dit allemaal geworden zeg, mijn complimenten, het ziet er een goed en lief uit! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg wat mooi.Ik vind alles even prachtig !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOHHHH !
    Ik wil weer zes zijn en dan vraag ik Marijntje en haar geheime kisthuisje aan de Sint !
    Prachtig Antoinette !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch !!!
    Och wat mooi en lief allemaal, zou het zo uit de foto willen plukken
    Een konijnen zusje zou super zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chapeau voor al die mooie dingen die je hebt gemaakt, hierboven!
    Geweldig wat ontzettend mooi!
    Heb je de kist ook helemaal handmatig gemaakt?
    Petje af voor jou!
    Ben heel benieuwd naar het zusje van Marijntje.
    Liefs, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kist heb ik jaren geleden samen met een vriend gemaakt (ja, is helemaal handgemaakt) maar nu opnieuw geschilderd en gepimpt .

      Verwijderen
  6. Schitterend wat je allemaal gemaakt hebt. Zo'n perfect gevuld kisthuisje is volgens mij iets waar ieder poppenmoedertje van droomt. Een soort geheim feest :-). Helemaal TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Smelt smelt smelt, wat heb je alles geweldig mooi en lief gemaakt Antoinette.
    Gelukkig zul je haar nog regelmatig kunnen zien want hier afscheid van te moeten nemen valt niet mee, want wat heb je er een mooi project van gemaakt. En ja een zusje zou geweldig zijn, en zeker als ze heeeeeel erg veel op Marijntje lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwend konijntje is Marijntje zeg.
    Een mooi bedje om in te slapen en een prachtige kast met vele kleertjes.
    En dan ook nog naar een warm huisje toe waar goed voor haar gezorgd gaat worden.
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi ..., werkelijk echt heel mooi!
    Ik laat het mijn poppen niet zien, want dan weet ik dat ze niet rusten voordat ze ook zoiets moois hebben... en geeft ze eens ongelijk!
    Je hebt gouden handen waar je mee toveren kunt ...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG!!!!
    Superleuk is dit...alles is met liefde gemaakt, helemaal TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk. Echt aan alle details heb je weer gedacht. Wat zal jouw kleindochter blij met haar Marijntje spelen met al die mooie spullen en kleertjes. Wel sneu voor Beernadetje om nu alleen achter te blijven. Ik ben benieuwd wat ze voor nieuw vriendinnetje krijgt.

    Succes met ontwerpen en haken/breien, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben helemaal sprakeloos van wat ik hier zie!Wat een ontzettend leuk geheel zo alles bij elkaar....als ik dat zo zie zou je toch haast naar een kleindochter verlangen om iets dergelijks voor te kunnen maken!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit fantastisch! Geniaal bedacht die kist! En alles zo leuk aangekleed, dit gaat voor enorm veel speelplezier zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh wat superlief! Zo mooi en gedetailleerd gemaakt allemaal, wat zal iedereen de verhalen van Marijntje missen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhhhh, geweldig!! Meen je dat serieus, gaat ze echt weg?! Als is het dan een konijn, je hebt er een 'berenwerk' aan gehad. Echt fantastisch mooi!
    Fijn dat je toch een patroon gaat maken!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat liefffff!. Super om zo'n kist met alles erop en eraan te maken. Wat jammer dat ze weg gaat. Je hebt er zoveel tijd en liefde ingestopt. Ik ben alvast benieuwd naar het zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig project heb je ervan gemaakt. Ontzettend mooi geworden.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw,hier zijn geen woorden voor.
    Ik ben benieuwd naar haar zusje en het patroon.
    Groeten Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In 1 woord; GEWELDIG! !!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is ze super mooi geworden zeg! en haar hele uitrusting maakt het compleet. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi allemaal weer! Als ze naar je kleindochter gaat, verlies je haar niet helemaal uit het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow so leuk...(is that right?) it´s rearly rearly nice...do you have a patroon for it? ;o) maybe you can put a translater of google or something in your blog? my nederlands ist not so good ;o) thanks nico

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, that's right :)
      I am sorry, there is no pattern, but I try to make another one.
      There is a translation on my blog, at the top in the right column "google translate"

      Verwijderen
  23. whoewhoe...marijntje stopt en gaat verhuizen? Wat jammer. Mijn docher (van 10) wilde deze verhalen altijd lezen. Mam.. heeft Antoinette al wat geschreven? Ja hoor.. en dan keek ze weer gezellig mee... We kijken met spanning uit naar een nieuw verhaal en avontuur van een andere creatie! Leuk dat je het hebt gedeeld en ontzettend knap hoe je alles bij elkaar hebt gebracht met kist en bed en alle spullen. Heerlijk creatief...
    We blijven je volgen en wachten (samen) af wat er gaat komen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohwwwww wat jammer voor je dochter, voel me vereerd dat ze mijn verhaaltjes ze leuk vind.
      Maarrrrrrr er komen zeker nieuw verhalen van een andere creatie......beloofd ;)

      Verwijderen
  24. Ik heb er geen woorden voor
    Ik ben er helemaal weg van
    Mijn complimentos

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Antoinette
    Wanneer kom je weer terug ,mis je mooie patroontjes !
    Hartelijke groet G

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette