maandag 29 december 2014

Afscheid van Marijntje

Het moest er natuurlijk ooit van komen........afscheid nemen van Marijntje.
En met Kerst was het zover.
Mijn kleindochter mocht Marijntje compleet met kist mee naar huis nemen.
Marijntje werd met open armen ontvangen, en dat maakt het afscheid gelukkig minder "zwaar".
En.....................ik ga haar natuurlijk nog vaak teurg zien en als de kleine meid er veel plezier mee heeft, dan maakt dat natuurlijk alles weer goed :)

Ik wil jullie de foto's niet onthouden.







Het is zover, Maijntje gaat met haar "Konijnenmamma" naar huis.
Buiten is het koud, dus Marijntje moet flink ingepakt worden, stel je voor dat ze ziek word........dat wil je toch niet !


En toen kwam er ook aan deze dag een einde.
Slaap lekker dames ♥

Er is geen patroon van Marijntje !

Liefs, Antoinette

29 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige foto's super wat heb je dat mooi gemaakt en het zeker in goede handen terecht gekomen.Complimenten hoor!!!!!
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is toch de droom van ieder meisje........zucht..........zo leuk allemaal!!
    Al die kleine spulletjes erbij en dan die kast!! Ik vind het geweldig......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig einde aan het verhaal van Marijntje. En een prachtig nieuw begin bij haar Konijnenmama.

    Groetjes Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhh..... nou, die kon zich geen betere mamma wensen! Ik weet zeker dat je kleindochter heel goed voor haar gaat zorgen :-)
    O, en mijn Beernadetje wacht nu al ongeduldig tot mijn nichtje weer komt, want ze hebben heel leuk fespeeld samen (ze mocht van mijn broer niet eens mee voor een logeerpartij bij mijn nichtje, stom hè)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een kado ♥ liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, ik zou Marijntje ook wel mee naar huis willen! Wat een lief kado. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap heel goed dat het afscheid je zwaar viel maar volgens mij is ze in hele goede handen. Als kind droomde ik altijd van dit soort cadeaus. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kerst cadeau ,ik zou er jaloers van worden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend cadeau en wat heerlijk zoals ze er helemaal weg van is. Het is op haar gezichtje af te lezen...mooi.
    Alvast een hele fijne én veilige jaarwisseling.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastisch cadeau heb je weggegeven zeg. Ik kan me zo voorstellen hoe blij die kleine mamma nu wel moet zijn:) Goed uit einde gewenst, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat doet toch wel een beetje pijn. Lege nest syndroom
    Gelukkig niet uit het zicht voor jouw. Plezier hebben we in ieder geval gehad door de mooie foto's van haar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, wat een mooi cadeau, voor de lieve konijnenmoeder. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig blijft Marijntje in de familie, wat zal je kleindochter er een plezier van hebben! Zo te zien wordt ze een geweldige mama voor Marijntje!
    Fijne dagen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlieve foto's!! Gelukkig krijgt Marijntje een goed thuis zo te zien!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig cadeau daar zal ze super blij mee zijn geweest.
    Het ziet er echt prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig foto's en wat leuk geschreven. Gelukkig zal Marijntje nog geregeld op bezoek komen.

    Fijne feestdagen,Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat het even lastig was om afscheid te moeten nemen van Marijntje, maar gelukkig kun je haar nog vaak zien.
    En als ik het lieve snuitje van je kleindochter zie dan kan Marijntje zich geen betere konijnenmama wensen dan de ze nu gaat krijgen. Die twee zullen samen nog veel plezier hebben en avonturen beleven

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo lief,een genot om naar te kijken,daar heeft ze veel plezier van

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toch wel beetje lastig; afscheid nemen van zo'n prachtig, uitgebreid project!. Gelukkig lijkt de kleine meid er helemaal weg van te zijn. En wat is nou mooier dan ook als ze groter is, te zien dat haar oma zoiets geweldigs voor haar heeft gemaakt!!
    Dat is pure oma-liefde <3.
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, soms is het een beetje met pijn in het hart dat je een knuffel weggeeft, gelukkig is het aan je kleindochter die er zo te zien helemaal weg van is en er zeker zorg voor zal dragen! Maar oma's doen veel voor kleindochter.... Fijn uiteinde!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met Marijntje komt het goed. Je kleindochter zal zich als een echte 'mama' ontfermen over Marijntje!
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh wat vertederend die foto's!Daar doe je het toch voor!En dat Marijntje niet in haar eigen bedje ligt maar bij haar konijnenmama in bed beland zegt al genoeg!Wat zal ze verwend worden die Marijntje en wat een prachtige kleindochter heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dit is zoooooooooooo mooi, prachtig
    proficiat
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Smelt.... Prachtig zeg!
    Leuke foto's, Marijntje is goed terecht gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wonderful post!!! Lovely sweet girl!
    Have a great day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldig cadeau voor je kleindochter! Een waar speelhuis met alles erop en eraan. fantastisch wat een IDEE en wat een leuke ontwerpen. Ik wil ook graag aan de slag gaan. Kun je me vertellen welk basispatroon je voor het konijn gebruikt heb? Met vriendelijke groeten, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig konijn heb je gemaakt. En dat kistje is ook echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette