woensdag 24 december 2014

Fijne Feestdagen

Voor deze Kerst was ik van plan een heel stel rendieren te haken, dat leek me zo leuk om een mand mee te vullen.............een mand vol rendieren.
Helaas is het er niet van gekomen, en bleef het bij het ene rendier wat ik vorig jaar had gemaakt.
Maar...................ik had nog een rendiertje gekregen een tijdje geleden, maar ook 2 rendieren vullen geen mand.
De verrassing was groot toen ik onverwachts een derde rendier kado kreeg.
Nee, het is geen mand geworden, maar in een klein bakje staan ze toch heel leuk bij elkaar.



Fijne Feestdagen !


                                                                 
   Liefs, Antoinette                                                             

20 opmerkingen:

  1. Herkenbaar... ik had zoveel mooie (wilde) plannen LOL
    Maar ik begin nu alvast voor volgend jaar, ben ik eindelijk een keer op tijd ;-)
    Fijne Feestdagen en op naar een super creatief 2015 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook gezellig feestdagen en een super 2015 gewenst, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!
    Fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2015 Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een klein bakje geeft het kerstgevoel.
    Hele fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig rendieren! Fijne kerstdagen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De rendieren zijn geweldig!! Voor jou en Missy, ook een gelukkig en gezond 2015 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke rendieren :-)

    Verder wens ik jou de warmste gedachten en de beste wensen voor een voorspoedige kerst en een gelukkig nieuwjaar !

    Liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit dienblad gevuld met deze rendieren zijn erg leuk bij elkaar!
    Ik herken het wel. Was ook begonnen aan wat leuke rendieren maar ben niet ver gekomen.
    Ook voor jou hele fijne kerstdagen gewenst en een gezond, gelukkig en creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne dagen en eeen gelukkig en creatief 2015. Lieve groetjes Tinie
    P.S. Ik maakte jouw snowy pixies, kijk eens op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook hier vanuit het hoge noorden heel fijne feestdagen
    en een gelukkig gezond en creatief 2015

    liefs de mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh schattig seg. wel heel herkenbaar .
    fijne feestdagen voor jullie
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou fijne feestdagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rendieren of niet, in 2015 nieuwe ronde en nieuwe kansen. Veel goeds voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi... ik heb maar één rendier... was er in 2012 ooit eens aan begonnen, tot ik aan het moeilijk gewei moest beginnen... Nu eindelijk even doorgezet/doorgehaakt! En ja, Rudolfje staat hier nu gezellig tussen de Kerstkaarten!

    Héél fijn, zo'n bakje met rendieren!!! Misschien komen er volgend jaar nog bij?

    Beste wensjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het staat wel heel leuk zo hoor Antoinette, gewoon dit jaar weer een erbij haken hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat zijn ze mooi en wat fijn dat je er 2 gekregen hebt, heb je toch een leuk trio bij elkaar!
    Ik heb er dit jaar 1tje gemaakt, groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelfs van iets simpels weet jij iets leuks te maken.... haken kost toch soms meer tijd dan we van te voren bedenken. Gelukkig ook voor onze snelle haaksters (hihi) dus is het fijn dat anderen met je "delen".
    Fijne dagen en tot horens/ ziens in het nieuwe jaar.
    AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo lief, dat je er 2 kreeg. Ze vormen een mooi groepje. Volgend jaar komt je bakje zeker vol. veel voorspoed en creativiteit voor 2015.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette