maandag 12 januari 2015

Mag ik jullie voorstellen............Willenein

Het heeft even geduurd , maar...............
Tijd voor beschuit met muisjes, Marijntje heeft een zusje gekregen.
Ze heet Willenein.
Eigenlijk is ze een ouder zusje van Marijntje, maar nu pas geboren, tja...............in konijntjes land is alles mogelijk ;)


Willenein is 36 cm groot, ze is een echte konijnendame.
Maar ook een grote snoepkont, daarom heeft ze altijd een paar lekkere worteltjes bij zich.
Haar jurkje is gebreid en kan uit, de schoentjes kunnen ook uit.
De haarband kan af, haar sokjes en onderbroekje zijn eraan vast gehaakt.


Het jurkje van Marijntje, welke hier op mijn blog staat KLIK HIER past Willenein ook.
Het patroontje van Willenein is uitgebreid beschreven en te koop in mijn webwinkel KLIK


Beernadetje kan haar geluk niet op.
Na het verdriet over het afscheid van Marijntje, heeft ze nu toch een nieuw vriendinnetje.
Ik hoop snel foto's van hun samen op mijn blog te plaatsen :)

Een beetje laat...............*druk*druk*
maar toch wil ik iedereen nog een fantastisch 2015 wensen !

Liefs, Antoinette

45 opmerkingen:

  1. Dit is ook een scheetje. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat mooi Antoinette. Wanneer ik eraan toe kom weet ik niet (ik heb nog steeds één van de muizen half af liggen), maar dit patroon móet ik hebben...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous, her little shoes are so sweet! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig heb het geld al overgescheven
    Groetjes Els en alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje Willenein en leuk om te maken. Bedankt voor het proefhaken. Nu op voor een vriendje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Leuk!! Leuk!! Ik kan haar zelf (nog) niet haken, ben nog maar een pas beginnende haakster. Gelukkig weet ik iemand die het graag voor me gaat doen. Ze is gewoon te lief!! Heb zojuist besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty. En dat jurkje wat schattig. Heel leuk die worteltjes! Ik vind het maar knap hoor hoe jij die konijnen zo maar uit je hoge hoed tovert.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverdje, ik vind haar geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou ook een fantastisch 2015!
    Wat is Willenein een prachtig konijnenmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig konijntje, een dotje.
    Ook haar jurkje is erg leuk, maar ik kan helaas niet breien.
    Past het jurkje van Beernadetje ook?
    Die heb ik nog steeds half af in een mandje liggen, moet ik
    toch maar een snel afmaken.
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het jurkje van Beernadetje past Willenein ook, misschien moet het iets langer omdat Willenein iets groter is.

      Verwijderen
  11. Ohhhhh wat een schatje en wat is ze mooi

    groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beauty om bij weg te smelten dat konijnenmeisje van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ze weer mooi. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty zeg, echt prachtig gemaakt en zo fris en vrolijk met dat groene jurkje, haarband en schoentjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een plaatje zo mooi,super gedaan
    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is wel echt heel erg schattig! En zo mooi gemaakt met al die details (die worteltjes, geweldig) Echt een knap kunstwerkje hoor!!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk, menig konijnen-moeder zou haar willen. En dat snap ik natuurlijk!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een schatje. Een vriendinnetje voor Beernadetje. Je hebt weer een prachtig ontwerp gemaakt met al die schattige details. Bearnadetje ben ik aan het haken en Willemein heb ik meteen besteld.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely adorable!!! I love all details on your beautiful bunny!
    Have a great day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze is een prachtig, schattig en lief konijn geworden.
    Een heuse schat om te haken ook.
    Bedankt dat ik haar voor je mocht proefhaken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje weer. Die gaat vast heel veel besteld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben verliefd.... wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je weet al dat ik helemaal in love ben op Beernadetje en nu dus ook op Willenein, ze zijn zo mooi en lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Antoinette! Ik kwam net op je blog terecht en werd meteen verliefd op je lieve konijntjes! :) Dus je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey how are you? I have come to your blog through a blog friend. I liked it so much that I have become a follower. I invite you to meet my blog, I hope you like it. a greeting
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Olá,
    Adorei seu blog e as postagens, agora sou seguidora do blog.
    Venha visitar meu blog www.crochelinhasagulhas.com.br
    Você será muito bem vinda.
    Janelice Bastiani

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat een leukerd is dat. ben je gaan volgen via bloglovin.

    Lieve groet, dinah

    dinahcreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I read, enjoy and learn from your blog. Thanks! Keep on posting.
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou Sanne,mijn complimenten voor het mooie haak en breiwerk.Ik hoop dat mijn willenein ook zo mooi wordt.Vandaag patroon besteld en de beschrijving bekeken, mijn complimenten Antoinette voor de duidelijke beschrijving.Heb al spijt dat ik het vriendinnetje beernadet niet meebesteld heb.Maar dat doe ik nog wel hoor.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  31. So sweet works. I'm following you right now. XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  32. So sweet works. I'm following you right now. XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb Willeneintje besteld. Hoe kan ik betalen?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Was ist das denn? Ich habe noch nie sooo wunderschöne Häkel-Figuren gesehen mit Strickkleidchen, ganz zauberhafte Handarbeiten!!!
    Liebe Grüße Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Rian Meeuwenberg14 juli 2016 om 22:09

    Ben heel enthousiast bezig met Willenijn! Zo schattig. Maar ik zou graag Marijntje als zusje willen maken. Kan je het patroon van de opstaande oortjes met ons delen? Dan gebruik ik de rest van Willenijn! Tnxs voor de geweldige patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor je compliment, leuk dat je zo enthousiast begonnen bent aan Willenein.
      Van Marijntje heb ik het patroon niet opgeschreven, dus ook niet van de oortjes.
      Ook wil ik Marijntje exclusief houden, daar ik haar speciaal voor mijn kleindochter het gemaakt.
      Maar uiteraard ben je vrij staande oren van een ander patroon te gebruiken.
      Velen hebben de staande oren van het konijn van Stip&Haak gebruikt.

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je reactie. Het patroon van Stip en haak heb ik ook. Ga ik een komische konijn maken! Thnx voor de tip.
      En zijn er nog meer patroontjes van de kleding? Bv de pyjama?

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette