vrijdag 12 juni 2015

Terug van weggeweest en nieuw project !

Lieve allemaal,

Na een hele tijd van afwezigheid ben ik weer terug in blogland.
Inmiddels woon ik op mijn nieuwe stekje, alles staat zo'n beetje op z'n plaats.
Er zijn natuurlijk altijd nog wat kleine ( en grote) dingetjes die nog gedaan moeten worden.
Maar nu even niet, even geen klussen meer voor mij, dat zie ik later wel weer.

Intussen heb ik ook m'n haaknaalden en wolletjes weer uit de verhuisdozen gevist en toen ik muis Pien zag van Stip&Haak KLIK wilde ik die maken voor mijn kleindochter haar verjaardag.
Helaas is ze niet optijd afgekomen, maar dan heeft ze later ook nog een kadootje :)

Pien heb ik gehaakt met Bravo op naald 2.5

Voor de stippen heb ik vilt gebruikt en met rijgsteekjes erop genaaid .

Aan haar staartje heb ik een paars strikje gedaan.

En ineens............................

Had Pien 2 muizen kindjes ! Huhhhhhh, blijkbaar had ik wat gemist !
Wie weet wat hier allemaal gebeurt als de beestenbende alleen thuis is ?!

Ik heb ze Lientje en Sientje genoemd.
Het hoofdje en lijfje is van dit KLIK patroon, en de bungel beentjes en armpjes heb ik van dit KLIK patroon.

En toen kwam ik ineens dit gratis patroon tegen KLIK
Bedjes in de vorm van een blad.
Ik vond zó schattig dat ik die ook wilde maken voor Lientje en Sientje.
Maarja, die muisjes waren veel kleiner en daar passen mijn dikzakjes niet is :/
Dus patroontje wat aangepast zodat ze groter zouden worden.
En kijk...............


Lientje is er al ingedoken  !

Dát slaapt lekker weg................zzzzzzzzzzzz

Ik denk dat mijn kleindochter haar fantasie er wel op los weet te laten ;)

Fijn weekend iedereen.

Liefs, Antoinette


33 opmerkingen:

  1. AAAhhhh wat snoezig,niet alleen kinderen vinden dit leuk, ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug ! Die bedjes zijn snoezig !!!!! En de muizen ook natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer terug bent...wens jou heel veel plezier en geluk op je nieuwe woonstekkie..
    En muis Pien en haar kinderen zien er geweldig en schattig uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de verhuizing achter de rug is en je weer terug bent in blogland.
    De muizen zien er allemaal prachtig uit. Zo schattig om de muisjes in hun bedjes te zien liggen. Daar gaat je kleindochter vast graag mee spelen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat je er weer bent,alles heeft altijd even zn tijd nodig om te wennen zeg ik maar
    wat schattig die muisjes en die bedjes erbij super
    liefs mingle-mangle

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer terug bent. Heb je blogpost gemist. Schattige muisjes zijn het geworden weer een super idee.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer terug bent in blogland. Ik was al even bang dat je er mee op gehouden zou zijn. Super die kleine muisjes in hun bedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig !
    Fijn dat je er weer bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ongelofelijk schattig! Echt super leuk, moeder met 2 kleintjes. En dan die bedjes erbij, geweldig!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen dat je weer terug bent, ik heb je mooie werkjes wel gemist :-)
    Wat een super mooie Pien heb je gemaakt! En die kleine muisjes... helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt bij Pien! erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat we weer je lieve verhaaltjes mogen lezen en je mooie creaties kunnnen zien. Ik vind die muisjes in dat bedje super lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke Pien! Prachtige kleurtjes heb je gebruikt! Ook de kleine muisjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie Pien en de kleintjes zijn schattig zoals ze liggen in hun bedjes.
    Geniet van je nieuwe plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je weer terug bent ,wat een mooie Pien heb je gemaakt ,prachtig zijn je kleurtjes .En wat een leive muisjes !echt schattig .
    Wat zal je kleindochter blij geweest zijn met Pien !
    Ook fijn dat alles met de verhuizing weer achter de rug is ,geniet maar lekker van je nieuwe huisje .
    Groetjes ,Geertje .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pien en die twee kleintjes zijn super schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, wat heb je dit mooi gemaakt!
    Zo lief.......
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je het klussen even achter je kunt laten, ik hoop dat je snel je thuis voelt in je nieuwe woning.
    Pien is enorm mooi geworden, tsja daar wordt natuurlijk ieder meneer muis smoor verliefd op, dus pas maar op ;-) Wat zijn die kleintjes super schattig geworden en wat hebben ze prachtige bedjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk voor je dat het klussen voor nu klaar is.
    O en dan Pien, wat en lieverdje, en haar kleintjes, geweldig! Zo lief in die bedjes.
    Daar zal je kleindochter blij mee zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je weer de rust heeft gevonden om te haken, en hoe, wat een schitterende muis en muisjes heb je gemaakt voor je kleindochter.Echt heel mooi geworden en je kleindochter zal er wel blij mee zijn verwacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I read, enjoy and learn from your blog. Thanks! Keep on posting.
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk Antoinette, je bent weer onder de mensen :-) Ik zag je berichtje op mijn blog! De muisjes in hun bedjes zijn weer om op te vreten!!! Gezellig dat je weer een blogje hebt geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je weer terug bent, fijn dat alles rond de verhuizing er zo'n beetje op zit! Geweldig, wat een prachtig stelletje muizen! :-) Het patroon van de slee met muisjes heb ik ook, leuk idee zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat je er weer bent op blogland.
    Wat zijn die muizen kinderen geweldig in hun muizen bedjes .
    Groet Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooo, schattig die bedjes! Dat maakt het alles bij elkaar weer tot een schattig geheel. Fijn als je na alle drukte weer eens heerlijk creatief kunt bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig! Die bladbedjes zijn superschattig! Kleindochter zal blij zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Niet te geloven hoe schattig dit is!! En zoooo mooi gemaakt.... Wat een geweldig cadeau.
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hola buenas noches. Ay que precioso!! No tienes el patrón para compartir? Soy de Argentina. Mil gracias.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hola buenas noches. Ay que precioso!! No tienes el patrón para compartir? Soy de Argentina. Mil gracias.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette