maandag 21 september 2015

Wintersetje voor Willenein

Lieve allemaal,

Eindelijk is het dan klaar, het wintersetje voor Willenein.
Na m'n verhuizing ben ik meer uren gaan werken en daardoor minder tijd voor creatieve uitspattingen, ook op blogger ben ik minder aktief, maar ik doe m'n best :)

Het wintersetje voor Willenein moest er nu toch echt komen, daar ik veel vraag kreeg voor het patroon.
Want voor je het weet is de winter weer om en wil Willenein liever in haar zomerjurk lopen ;)


Maar nu mag de winter beginnen, ik als wintermens kan niet wachten :D
En ook Willenein is er klaar voor.


Het jasje, sjaaltje en wantjes zijn gebreid.
De "uggs" zijn gehaakt.


Het patroontje is te bestellen in mijn webwinkel KLIK

Liefs, Antoinette

25 opmerkingen:

  1. Helemaal hip en trendy die WIllenein, leuk hoor, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal Willenein het nu lekker warm hebben! Mooi setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig dat Willeneintje nu ook winterkleertjes krijgt. Echt super.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo perfect als jij die dingen maakt, daar ben ik elke keer weer van onder de indruk!! Tot in het kleinste detail mooi afgewerkt. Zelfs een strikje (met kraaltjes?) op de handschoentjes!! Perfect!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nelleke :)
      Het zijn knoopjes die op de wantjes zitten, zonder gaatjes, die heb ik er met secondelijm opgeplakt.

      Verwijderen
  5. Wauw, echt supermooi en die afwerking!
    Is het patroontje incl ugg's?
    Ik weet nu al dat die op de verlanglijst van mIn konijntje komen.... Past marijntje ook dit jasje (vanwege de oortjes?)
    Supergaaf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is incl. de "uggs"
      De openingen voor de oortjes in de muts zijn afgestemd op de oren van Willenein en zal voor staande oortjes niet goed passen.

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijk setje. Daar zal ze prima de winter mee doorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OHHHH wie niedlich,,,
    sehr süß,,,,,
    habe noch einen feinen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat mooi. Laat de winter maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk en knap gemaakt!! Ik vind de uggs ook geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig setje !!
    Helaas brei ik echter niet...
    Fijn weer te horen van je in Blogland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Súper!! Mijn Willenein ligt half afgehaakt ergens in een tas. Misschien wil ze er uitkomen als ze weet dat ze mooie Uggs krijgt... ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat schattig weer,bedankt Antoinette.....
    Ik krijg o.a. voor mijn verjaardag het oatroon van Willenein,dus extra kleding komt helemaal te pas😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi gemaakt en superleuke outfit! Groetjes, Annasoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is prachtig geworden Antoinette ...
    Bedankt voor de vlugge service ,nu nog de wol en we kunnen beginnen .
    En jij op naar het volgende patroon veel succes er met je mooie patronen .

    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat die strenge winter nu maar voor haar komen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet ze er lief en snoezig uit in haar mooie winterjasje met bijpassende laarsjes, echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette