zondag 24 januari 2016

Er was eens................

Een Rudolf die té laat kwam voor Kerst :/


Hij had zich tijdens de reis met de arreslee van de groep losgemaakt
Tja, ook een rendier moet wel eens plassen.


Hij heeft de groep na zijn noodstop nooit meer terug gevonden :(

Moe en uitgeput kwam hij hier aan, maar wat een teleurstelling, geen van zijn vriendjes was nog hier.
Zelfs geen Kerstboom meer te zien !
Daar sta je dan, als Rudolf zonder Kerst.

Moest hij nu in zijn eentje die lange reis naar Lapland alleen maken ?

Ach, ik heb hem beloofd dat hij hier mag overzomeren , dan is hij dit jaar met Kerst als eerste hier :)


En hij leefde vast nog lang en gelukkig :)

Patroontje van My Krissy Dolls

Liefs, Antoinette

19 opmerkingen:

  1. Ik denk het ook, haha, wat een leukerd zeg, die mag wel hier zijn van de zomer toch? groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij kijkt echt beteurterd, maar het is een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij kijkt verbaasd en een beetje sneu, geen kerstboom, geen sneeuw, wat doe ik hier zal hij denken.
    Gelukkig mag hij bij jou overzomeren. Het is een knappe vent, maak je nog wel een zwembroekje voor hem want heel soms zijn de zomers hier heel warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! Kun je het hele jaar van hem genieten!
    xx Annasoer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat komt zeker goed, de paashaas is er zo en zomervriendjes helpen hem naar de herfst waar de boskabouters alvast door de eikeltjes hem aan de kerstballen zullen laten wennen :) groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh, eenzame Rudolf! Hier ligt een mini-vriendje van hem. Zonder armen, neus en gewei... Hij zal het bij jou vast prima naar z'n zin hebben!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi ... leuk bericht :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rudolf is adorable on each day of the year :) Love it!
    Have a fabulous week!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach zo'n lieverd laat je toch zeker lekker schuilen,kan hij ook nog eens wat anders zien in de wereld als alleen kadootjes haha

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Agossie, hij kijkt ook een beetje beteuterd ;-)
    Ik weet zeker dat hij het heel gezellig gaat krijgen bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat sneu. Maar misschien zit het een beetje in het weer, want bij is Ralf Rendier ook pas net aan(gereed)gekomen. Ik heb net een berichtje erover gemaakt op mijn blog.
    Wat goed dat Rudolf bij jou mag overzomeren. Hij ziet er zo leuk uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rudolf kijkt een beetje verbaasd, zo van huh wat overkomt mij nou? Fijn dat hij bij jou mag zomeren. Het is ook wel een lieverd zo te zien. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk rendier. Ik ben blijven steken bij de kop.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje zeg! Dat kreeg ik ook niet over mijn hart om hem zo helemaal alleen die terugreis te laten doen. Groot gelijk dat je hem hier bij jou laat overzomeren! Nog veel plezier samen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is leuk!♥...en hij ehhh is niet te laat maar gewoon te vroeg;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De rendieren doen het goed in januari!
    Ach, het is nog winter, dan mogen alle 'Kersthaaksels' bij mij nog de revue passeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik denk dat hij het hier prima naar zijn zin gaat krijgen....groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette