zaterdag 10 september 2016

Kadootje

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog, dat komt omdat ik met de tweede deken bezig ben en een derde deken staat ook al op de planning, verslaafd ?...............maar nee :p

Maar intussen heb ik een kadootje gemaakt, eerst heb ik 2 "Geldmonstertjes" gemaakt.
Het gratis patroontje vind je hier KLIK
















Aan de achterkant zit een zakje , waar je wat in kan doen.
 
















Ook heb ik nog een egeltje gemaakt, patroontje vind je hier KLIK

















Ik heb 'm wel oortjes en voetjes van vilt gegeven.
Gehaakt met katoen op naald 2 was ie klein genoeg om er een hanger van te maken.


Maar nu, hoe pak ik dat nu in hemelsnaam leuk in, er was geen passend doosje voor handen.
Van inpakpapier maakte ik een zakje, hier vind je hoe je dat kan doen KLIK
Waarop ik mijn stempeldoos heb losgelaten.
 
Nog wat lekkere snoepjes en een leuke kaart erbij en het inpakken kon beginnen.
 
 














 
 
Het was even passen en meten, maar dit is het geworden
 
 




















Kadootje intussen met dank ontvangen door de jarige.

Fijn weekend iedereen :)

Liefs, Antoinette











14 opmerkingen:

  1. Lovely creations!!!
    Have a fabulous September.
    Hugs from Portugal
    Ana (from Ana Love Craft)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel zo'n cadeau en ik geloof graag dat het met veel plezier ontvangen is.
    Ben ook super benieuwd naar je deken. Leuk zijn die om te maken nietwaar? Ik ben ook alweer druk doende aan mijn volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de geldmonstertjes heel leuk! Ik zal ze zeker gaan maken! Groetjes, Arzu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk, wij hadden ze ook al eens gespot,leuker dan zomaar
    geld geven:D wij zijn ook bezig met een deken die van
    lisanne van draad en praat iedere week een stukje deken, valt niet
    mee met het warme weer onder de deken puf puf heeeeel warm
    maar straks zijn we er blij mee, duurt hopelijk nog even.
    fijn weekend verder liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeau en zo leuk inngepakt!
    Veeel plezier met de dekens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De geldmonstertjes zijn echt geweldig..en dan die leuke egel...top...en je cadeauverpakking is ook heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een allerschattigst egeltje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt leuke dingen gemaakt! En verslaafd aan dekens ben je zeker niet denk ik ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De monstertjes zien er grappig uit. Kinderen kunnen er ook kleine zorgenbriefjes in stoppen.
    Ik ben benieuwd naar jouw deken.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. All so fun!!!
    Have a fabulous weekend!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Śliczne maskotki. Po prostu urocze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke geldmonstertjes en het zelf inpakken (en versieren) maakt het heel persoonlijk! Meer dan geslaagd lijkt me.
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette