dinsdag 25 oktober 2016

Rock around the clock

Eindelijk is ze dan toch af.
Even dacht ik................... het gaat m niet worden.
Maar toch doorgezet en............gelukt.
Hier is ze Miss Rockabilly Sue.


De oogjes heb ik geborduurd, ik vond de grote ogen van het patroon niet zo mijn ding.
Heb het wel geprobeerd , maar vond het toch niet zo mooi.
Nu heeft ze "lach oogjes"
Het mondje heb ik van vilt gemaakt ipv geborduurd .


Inmiddels is Sue verhuist naar mijn jarige zus, ik denk dat ze het daar goed naar haar zin gaat hebben.

Het patroon is van Miss Hook/ Wilde Hakelei KLIK

Liefs, Antoinette


20 opmerkingen:

  1. Ik vind haar prachtig, heel mooi gemaakt! Ze zou niet misstaan als achtergrondzangeres bij Caro Emerald XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Overigens is je blog bijna niet leesbaar door veel te kleine letters, dit komt door een enorme foto in je blog leeslijst onderaan je blog. Ik heb het ook gehad en toen het betreffende blog verwijderd, toen was het verholpen.

      Verwijderen
    2. Je bent de 2de al die het opvalt.
      Op mijn laptop ziet het er normaal uit, de grote foto loopt bij mij rechts van het beeld af.
      Maar ik ga eens even "sleutelen" en die grote foto verwijderen.
      Dank voor je opmerking :)

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige dame. Zal je zus heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is echt een schatje geworden. Een echte rock en roll babe.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi dametje. Tenminste eens niet zo'n superslank dennetje. Door het beetje van jouwzelf ziet Miss Rockabilly Sue er nog mooier uit dan het oorspronkelijke exemplaar van de ontwerpster. Leuk en origineel cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sue is een echte rockchick! Cool! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!! Is dit zo'n dikke dame, of is t een ander patroon? Ik ben eens aan een dikke dame begonnen, maar ben toen gestrand. Ik vond het patroon zo'n crime om te lezen. Deze is geweldig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, deze is niet van die dikke dame's.
      Het patroon is van Miss Hook/ Wilde Hakelei, even zoeken op Etsy.
      Ik zal het even erbij zetten in de post, was het vergeten.

      Verwijderen
    2. Ik heb de link in de post gezet

      Verwijderen
  7. Wat een mooie dame is dit geworden, kan me voorstellen dat het veel en ingewikkeld was om hier aan te werken, maar het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ze leuk. Ik heb ook het boekje Dikke dames haken, maar er nog niets mee gedaan. Lastige patronen om te lezen, zie ik. Dan maar eens kijken bij Miss Hook. Supermooi gehaakt overigens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette