zondag 22 januari 2017

Mouse Sofia

Mouse Sofia lag hier al meer dan een jaar onafgemaakt in de handwerkmand, ik denk dat het zelfs 2 jaar was.
Ik vond Sofia een super leuke muis en daarom was ik er ook aan begonnen.
Het patroon is best bewerkelijk en ik had even geen zin om dat s'avonds hangend op de bank te doen en in het weekend kwam het er ook niet van.
Met het nakijken van de (onafgemaakte projecten) mand, kwam ik haar weer tegen en dacht...............nu of nooit.
Hier is ze dan, schattige muis toch, wel een zware bevalling zeg !
Ik heb haar gehaakt met Lang Yarn Baby Alpaca op haaknaald 2
Het jurkje is gebreid met Titicaca 2 draads Aplaca met breinaald 4.5 en 3.5
Dat was nog niet zo simpel, dun garen breien op dikke naalden, maar ik vond het effect leuk, dus even doorbijten, na 3 jurkjes breien was ik (redelijk) tevreden.

 Het beertje heeft ze gepikt uit Raffael's broekzak, toen die even een tukkie deed en niet oplette.
Ik vrees dat Raffael op zoek moet naar een nieuw beertje.
De schoentjes zijn kleine poppenschoentjes, die vond ik haar gewoon leuk staan.
Sofia gaat op weg om "haar" beer te verstoppen, stel je voor dat Raffael hem vind..............

Liefs, Antoinette


  




14 opmerkingen:

  1. Ze is heel erg mooi, echt super ! Fijn dat ze afgewerkt is, ik ben er verliefd op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je haar afgewerkt hebt, afgemaakt klinkt zo raar ;) Ze is super mooi geworden net als al je andere werkstukken, mijn complimenten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sofia is erg mooi geworden! Schoentjes zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar, dingen niet afmaken, kan ik ook wat van 😀.
    Maar goed dat je deze toch eindelijk afgemaakt hebt, ze is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoesje. Goed dat je deze WIP hebt afgemaakt, want ze is veel te leuk om in de mand met onafgemaakte projecten te blijven liggen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat een schatje!! Helemaal leuk met het jurkje, goed dat je haar afgemaakt hebt. Ik heb hier ook nog een mand vol WIP's...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een schattig muisje!!
    Van top tot schoentje een beauty!
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjeeee wat een geweldig mooi muizenmeisje is het geworden.Ik denk dat als je vantevoren had geweten how sweet ze zou worden je de verleiding niet zolang had kunnen weerstaan om haar af te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontroerend lief muisje. Ik vind hem zo mooi.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaahhw...wat een dotje! Zo'n muisje wil ik wel in huis.

    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje! Je smelt gewoon helemaal weg bij dit lieve snoetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette