zaterdag 9 september 2017

Druk druk

Tja, druk druk, chronisch tijdgebrek en nauwelijks tijd om mijn blog bij te houden.
Tot mijn grote schrik zie ik dat mijn laatste post in Februari was 😱
Dat wil niet zeggen dat ik helemaal niks gedaan heb, s 'avonds op de bank wil ik lekker haken zonder al te veel te hoeven nadenken, helaas komt van ontwerpen dan niet veel.
Maar ik wil toch even laten zien wat ik nog gemaakt heb de laatste tijd.






















De baksteensjaal van Vonnes Creaties , de tutorial vind je hier KLIK
Ik heb deze gehaakt met Lang Yarns Jawoll Magic 6 ply, ik had met 1 bol van 150 gram nét uit, de kwasten heb ik van ander garen gemaakt.
Het leuke van deze sjaal vind ik dat het een ondiepe punt heeft, het is dus geen omslagdoek , maar echt een sjaal.
Een tweede in een andere kleur is in de maak.

 


















Raamhangers, gespannen in houten borduurringen.
De patronen komen uit oude boekjes (zó blij dat ik die bewaard heb) ze zijn gehaakt met DMC Cébélia met haaknaald 1.50 en 1.25

En toen kwam ik deze patroontjes KLIK op Etsy tegen, ach jeetje..........wát schattig.
Ik heb er 2 gemaakt, wil er wel graag nog meer maken.





















Deer, gehaakt met Annell Malmedy en haaknaald 2.5






















Elephant, gehaakt met Regia 6 draads en haaknaald 2

Verder liggen er (natuurlijk) nog wat onafgemaakte projecten , die ik hopelijk de volgende keer kan laten zien.

Fijn weekend iedereen !

Lief, Antoinette

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer wat van je te zien Antoinette. Maar ik begrijp het wel hoor de tijd vliegt voorbij voor je het weet ben je maanden verder. leuke sjaal is het geworden het lijkt me een mooi patroon eindelijk eens een echte sjaal ipv een omslagdoek en zeker zo leuk. Met je tip ben ik iets minder blij nu staat er weer wat om mijn lijstje om te maken. Zo leuk die patronen die je hebt gemaakt. het lijkt wel een beetje op je eigen style.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer mooie haakcreaties!
    Tsja, dat chronisch tijdgebrek...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om weer een berichtje van je te lezen. Wat een schattige beestjes heb je gehaakt. En duidelijk van jouw hand met die mooie details. De sjaal is prachtig. Die wil ik zeker ook eens haken. Bedankt voor de tip.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer een berichtje van je te zien,en...hoe vind je het schaapje-patroon van "little owlet",allerliefst !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om even weer iets van je te horen. Maar bloggen is geen moeten hoor.
    Je hebt weer hele leuke dingen gemaakt, die beestjes zijn echt te schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute, both of them !
    ♥♥
    Greetings Rosine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om weer een bericht van je te lezen! Je hebt prachtige dingen intussen gemaakt en het olifantje is zò lief...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke en lieve reacties :)
Liefs, Antoinette